27.11.2014

Książka i film

Zapraszam na recenzję książki Elita oraz maraton Igrzysk śmierci
Recenzja 1 części KLIK

Autor : Kiera Cass
Tytuł: Elita
Liczba stron : 328

Cykl:
Selekcja
Ocena: 10/10  

"- Jak to jest być zakochanym? (...)
- To najcudowniejsza i najokropniejsza rzecz, jaka ci się
kiedykolwiek mo że przydarzyć – powiedziała po prostu. – Wiesz, że
znalazłaś coś niesamowitego i chcesz zatrzymać to na zawsze, a każda
sekunda, przez którą to posiadasz, to coraz większy strach, że możesz
to stracić."
Piękne sukienki, cudowne bale oraz wielki pałac no i przystojny książę brzmi jak bajka? Gdyby nie to, że w królestwie dzieją się niedobre rzeczy America Singer mogła by przyznać, że trafiła do świata bajek. 
O rękę księcia walczy już tylko 6 dziewczyny i nie wypada popełnić głupiej wpadki, tylko, że Mer wcale nie jest pewna czy chce być z Maxonem czy może jednak z Aspenem. Dziewczyny dostają coraz trudniejsze zadania a książę ma coraz mniej czasu aby wybrać narzeczoną. Mimo, że wcześniej Ami była pewna, że jest wybranką serca Maxona teraz ma coraz większe obawy, wydaje jej się, ze przyszły władca zmienił zdanie. Czy Ami w końcu sie zdecyduje? Czy może Maxon nie chce już więcej czekać? Wszystkiego się dowiesz czytając tą świetną książkę.

Zakochałam sie w Rywalkach (pierwsza część Elity) dlatego z wielką chęcią sięgnęłam po drugą część. Muszę przyznać, że się nie zawiodłam, w tej części lepiej możemy poznać rodzinę królewską, dziewczyny z eliminacji oraz Aspena no i Mer wraz z jej rodziną. Książka jest bardzo bardzo wciągająca bo przeczytałam ja w jeden dzień, tak mi sie spodobała. Po prostu czułam, że nie zrobie kompletnie nic dopóki jej nie przeczytam ponieważ ta cudowna historia z elementami romantycznej bajki i reality show zawładnęła moim sercem i umysłem. 
Z czystym sumieniem mogę polecić Rywalki i Elite. Ja je pokochałam i jestem pewna, że jeszcze nie jedna osoba zakocha sie w tej pięknej historii. Polecam :)


Książka bierze udział w wyzwaniu :


Maraton Igrzysk śmierci :
Nie wiem czy ktoś z moich czytelników pamięta ale w poprzednim roku również byłam na Nocy Igrzysk Śmierci (KLIK), Nie będę tutaj wstawiać recenzji Kosogłosa ale mogę szczerze napisać że jest świetny. Każda część co roku jest jeszcze lepsza, gra aktorska na najwyższym poziomie a fabuła jest przedstawiona cudownie. Ja jestem zachwycona :) 
Polecam sie wybrać na film oraz gorąco zachęcam do przeczytania książki bo możecie na niektóre sprawy zacząć patrzeć odrobinę inaczej. 
Maraton był świetny bo mogłam sobie przypomnieć na świeżo dwie poprzednie części i to właśnie jest genialne w takiej nocy kinowej. Minusem jest to że długo to trwa, ja w tym roku byłam z mamą i trzema przyjaciółkami :) Do kina szłyśmy na godzinę 23 wychodziłyśmy z niego o 6.30. I muszę się pochwalić na żadnej części nie zasnęłam( nie to co moja mama i przyjaciółka) a wręcz przeciwnie byłam pełna energii. 
Podsumowując:
Film jest genialny i naprawdę warto go zobaczyć :*


Piosenki na dziś:
Inna ♥ 

20.11.2014

Wybrani

Autor : C.J Daugherty 
Tytuł: Wybrani
Liczba stron : 
440

Cykl: Nocna szkoła 

Ocena: 10/10  

"Nie wszystko jest tym, na co wygląda, a ludzie nie zawsze są tymi, za których się podają."

Allie to dziewczyna z dobrego domu , z idealną rodziną ale kiedy z znika jej brat wszystko się zmienia. Dziewczyna zaczyna  spotykać się z innym towarzystwem, w krótkim czasie zmienia szkołę oraz co najgorsze zostaje po raz kolejny aresztowana. Jej rodzice mają dość i postanawiają wysłać ją do elitarnej  Akademii Cimmeria. Allie zdaje sobie sprawę, że to nie jest normalna szkoła. Większość uczniów to dzieci bogatych rodziców. Dziewczyna na początku jest zagubiona ale kiedy zaczyna przyjaźnić się z Jo i nawiązuje bliższą relację z Sylvainem uświadamia sobie, że Cimmeria może być jej drugi domem. Czy wydarzenia następnych dni zmienią jej decyzję? A może życie w Akademii nie jest jej pisane? Przekonajcie się czytając tą genialną książkę :)

Musze przyznać,że jest to jedna z moich ulubionych książkę i czytałam ją już po raz drugi. Za każdym razem czytając moment grozy czy  jakiś romantyczny czułam jak bym czytała ją po raz pierwszy, na nowo. Mimo tego, że wiedziałam co się wydarzy i tak  byłam zaszokowana. Uwielbiam tą książkę za to, że jest genialnie napisana, dzieje się w niej wiele rzeczy o których na początku w ogóle by się nie pomyślało. Od razu zakochałam się w Sylvainie mimo, że potem pojawił się interesujący Carter ja nadal z każdą przeczytaną stroną zakochiwałam się coraz bardziej w  Sylvainie. Każdy kto uwielbia akcję, romantyczne momenty oraz bycie zaszokowanym przez autor powinien sięgnąć po tą pozycję bo sie nie zawiedzie. 

Polecam INNA :*

Książka bierze udział w wyzwaniu :


Piosenki na dziś:

INNA 

13.11.2014

Mentor

Witajcie kochani, dzisiaj przychodzę do was z recenzja książki pt. Mentor :)
Autor :Steve Jackson 
Tytuł: Mentor 
Liczba stron : 248

Ocena: 6/10  



"Nie zakładaj niczego z góry, bo z góry szybko się spada."

Paul Aston pracuje w instytucji zwalczającej akty terrorystyczne, tym razem będzie musiał znaleźć terrorystę, który jest mu bliższy niż mogło się wydawać.
Muszę przyznać, że mam mieszane uczucia co do tej książki.
Fabuła jest bardzo dobra i wciągająca. Autor wymyślił ciekawą historię , której główny bohater Paul Aston musi znaleźć bardzo niebezpiecznego terrorystę, który na nieszczęście zna wszystkie chwyty instytucji. Myślę, że książka przypadnie do gustu miłośnikom akcji oraz działań policji czy detektywów. Uważam, że pisarz miał bardzo fajny pomysł na książkę, bohaterowie są różni a co najważniejsze czytając ją nie da się pogubić w wątkach akcji. Mimo to mam jakiś niedosyt, czegoś mi brakuj. Bardzo ciężko jest mi napisać recenzje do tej książki ponieważ po prostu nie jestem fanką tego gatunku, myślę że jest to jedna idealna lektura dla miłośników akcji i zagadek innym osobą bym po prostu nie poleciła.


Piosenka na dziś:






Mam nadzieje że wybaczycie mi tą chaotyczną recenzję ale po prostu mam mętlik w głowie dotyczący tej książki

Do posta INNA

05.11.2014

The Vampire Diaries

Hej kochani, zapraszam was na trzecią notkę z cyklu o moich ulubionych serialach. Pierwsza notka i druga notka :)

Serial The Vampire Diaries opowiada o dziewczynie, która niedawno straciła obojga rodziców. Idzie nowy rok szkolny więc w szkole pojawiają się nowi uczniowie. Jednym z nich jest tajemniczy  Stefan.Dziewczyna od razu wpada mu w oko. Ona jednak okazuje się odporna na jego urok osobisty. W mieście pojawia się również Damon, będzie ona próbował zawrócić w głowie Elenie i odebrać ją bratu , jednak to nie wszystko. Starszy brat będzie próbował przypomnieć Stefanowi o jego prawdziwej naturze. Jeden z braci  jest dobry, drugi zły, Łączy ich tajemnica, która nie powinna wyjść na jaw, miłość do dziewczyny no i Mystic Falls. 
Uwielbiam ten serial, jest w nim wile ciekawych postaci, w każdym sezonie się coś dzieje no i scenariusz potrafi zaskoczyć. 

Ulubiona postać damska:
Miałam mega dylemat bo kocham dwie postacie kobiece ale musiałam wybrać jedną:

Katherine Pierce
Data urodzin : 5 czerwca 1473
Kolor oczu: Brąz 
Kolor włosów: Ciemno brązowy
Rodzina obecnie : Córka 
Aktorka: Nina Dobrev  





Ulubiona postać męska: 
Damon Salvatore 
Data urodzin : 28 czerwca 1839 
Kolor oczu: Niebieskie 
Kolor włosów: Czarny 
Rodzina obecnie: Ma młodszego brata Stefana 
Aktor: Ian Somerhalder 













Ulubiona para:
KLAROLINE czyli Klaus i Caroline ♥ ♥ 































Ulubione cytaty:
Będę mówić: „W porządku, dzięki. Czuję się lepiej”. Już nie będę smutną sierotką. Zacznę od zera, zostanę kimś nowym. I przetrwam.-Elena

Myślałam, że zdołam się uśmiechać i potakiwać. Ale to nie łatwe. Złe rzeczy się za nami ciągną, osaczają.-Elena

Ale jeśli coś ma być zrobione dobrze, to trzeba to zrobić samemu.- Caroline

Jeśli nie zamkniesz buzi, następną rzeczą, która z niej wyleci, będą twoje zęby. -Rebekah

Mam nadzieje że post się wam podobał, miałam problem by wybrać najlepsze cytaty bo uwielbiam wszystkiego ale mam nadzieję ze te co wybrałam wam się podobają :)

Piosenki na dziś:

INNA ♥