3.08.2014

Glee

Witajcie kochani, wymyśliłam nową serie postów w których będę wam polecać seriale które oglądam i lubię :)
Mam wielką nadzieje że posty wam się spodobają, dzisiaj napisze wam o serialu Glee zapraszam na post
Serial opowiadający o grupie młodych ludzi uczęszczających do liceum im Williama McKinleya w Limie w stanie Ohio którzy tworzą szkolny chór zwany "New Directions". Podczas każdego odcinka dostajemy dawkę dobrej muzyki, przeżywamy z bohaterami ich wzloty i upadki. W serialu znajduje się wiele scen które często zdarzają sie zwykłym nastolatką. Obsada jest świetna, ja osobiście poczułam jakąś więź z bohaterami i nie raz przeżywałam z nimi wiele wesołych lub smutnych scen. Serial pokazuje że przyjaciele są bardzo ważni, że potrzeba nam w życiu osób które będą nas rozumieć i wspierać.

Moja ulubiona postać damska :

  Santana Lopez
Data urodzenia: 1994
Kolor oczu: ciemny brąz
Kolor włosów: czarny
Wzrost: 165 cm
Rodzina: Mieszka z rodzicami.
Mocne strony: śpiew, taniec, cheerleading
Cechy charakteru: uwodzicielska, szczera (czasami aż do bólu), wredna, arogancka, próżna
Ksywki: Satan, Boobs McGee, Sandbags
Grana przez: Naya Rivera 

                              (opis wzięty z http://gleeclub.pl/glee/bohaterowie/new-directions/ )  

Moja ulubiona postać męska :                                                              
 Finn Hudson
Data urodzenia: 1994
Rodzina: Syn Carloty i Christophera, niestety jego ojciec przedawkowały gdy Finn był jeszcze małym dzieckiem. Jego matka ponownie wyszła za mąż za Burta Hummela i tym samym Kurt Hummel stał się jego przyrodnim bratem.
Data śmierci: Zmarł w 2013 roku w wieku 19 lat.
Grany przez: Cory Monteith

                           (opis wzięty z http://gleeclub.pl/glee/bohaterowie/new-directions/ )  

Moja ulubiona para :
 Quinn Fabray i Noah Puckerman 

















Ulubione cytaty  :
 Ja ich nienawidzę, ale oni mnie nie muszą. Całe życie będę wyrzutkiem. Nie mogę być królową jedną noc? -Santana

 Wszyscy jesteśmy tutaj z tego samego powodu. Chcemy być w czymś dobrzy.-Finn


 Bycie częścią czegoś niezwykłego, czyni Cię niezwykłym.-  Rachel

Piosenki na dziś  :


 Piszcie w komentarzach czy podoba wam się pomysł na takie posty :)
Do posta INNA

16 komentarzy:

  1. Świetny pomysł na posty! Jestem na tak!
    Prezentowany przez ciebie serial niestety nie znam, ale jak znajdę chwilę to postaram się obejrzeć kilka odcinków, by się przekonać, czy przypadnie mi do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ahh pamiętam jak Corry umarł - to tylko pokazuje co narkotyki mogą wyczynić. Ogulnie nie oglądam Glee ale może kiedyś zacznę - fane piosenki śpiewają :)
    Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny cykl :)
    Glee próbowałam kiedyś oglądać, obejrzałam kilka odcinków i... nie porwał mnie niestety. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. jakis czas temu tez lubiłam to ogladać :)

    Zapraszam do mnie i do wzajemnej obserwacji :) www.aneczka84.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Widziałam kilka odcinków, ale niespecjalnie się wkręciłam. Za to ogólnie seriale bardzo lubię więc czekam na kolejne posty tego typu ;))

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie oglądałam nigdy Glee :) http://przyszopceuszatych.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. widziałam kilka odcinków ale nie oglądałam więcej bo jakoś mnie nie zaciekawił. ;)

    Mała Mi. :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie widziałem jeszcze tego serialu. No ale może się skuszę obejrzeć :P
    http://modoweszalenstwo12.blogspot.com/ zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Może oglądnę?!
    Super gify :)
    Mam małą prośbę, czy mogłabyś wpaść na mojego bloga i poklikać w ciuszki które tam zamieściłam? (oczywiście gdy Ci się spodobają) Dostałam propozycję współpracy i muszę mieć dużo kliknięć na ubrania które zamieściłam na blogu, aby rozpocząć współpracę. Oczywiście za wszystko się odwdzięczam!
    ladygabon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Kiedyś bardzo lubiłam ogladać Glee i czasem jak mi się nudzi powracam do starych odcinków ZAPRASZAM DO MNIE http://recenzje-ksiazekfilmow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Widziałam początek, ale jakoś mnie nie wciągnęło. Finna akurat nie lubiłam, ale Santanę (jeśli chodzi o barwę głosu, jej najbardziej przypadł mi do gustu), Quinn i Rachel już tak. :) Niektóre piosenki naprawdę fajnie udało im się przerobić, inne natomiast zupełnie mi się nie spodobały.

    OdpowiedzUsuń
  12. dużo słyszałam o tym serialu i mam zamiar zacząć go oglądać jak znajdę trochę czasu :)

    oleksandra-official.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Jeju !
    Fantastyczny blog !
    Od niedawna jestem ale pragnę zostać na dłużej <3

    Wpadniesz i skomentujesz ?:) ----------> http://thedemonsofthenight.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Zaciekawiłaś mnie tym serialem :)
    Zapraszam Cię do mnie na posta z Wenecji!
    finementesword.blogspot.com
    Odwdzięcze się za każdą obserwację!

    OdpowiedzUsuń
  15. Oglądałam pierwszą serię Glee i niestety niewiele z niej pamiętam, a czasu brak.na to, by przypomnieć sobie wątki i zacząć przygodę z serialem od nowa ;/
    ~Gaviota

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz bardzo dziękuje, są one dla mnie bardzo ważne i motywują mnie do dalszego pisania bloga.
Jak już komentujesz to zostaw link do swojego bloga, dzięki temu łatwiej będzie mi się odwdzięczyć :)