19.02.2016

Książka czy film #8

Witajcie kochani! Przepraszam, że dawno nie było posta, ale mam aktualnie ferie. Spędzam je w moim ukochanym Londynie więc mam nadziejęże mnie zrozumiecie i mi wybaczycie. Nie oznacza to, że nie wchodzę na bloga codziennie! Po prostu mój aktaulny terminarz jest inny niż zazwyczaj co myślę jest w tej sytuacji zroumiale! A teraz zapraszam Was na notkę :))



Piosenka na dzis:


Autor : Aleksander Kamiński
Tytuł: Kamienie na szaniec
Liczba stron : 206
Ocena 10/10 


"Kończy się w tym miejscu opowieść, choć walka toczy się dalej. Nieubłagana sprawiedliwość powoli, lecz nieodwołalnie zbliża karzącą dłoń ku gardłom zbrodniarzy świata. We krwi i męce tworzenia rodzi się polski świat Jutra, zamglony chaosem chwili. Walka trwa. Trzeba przerwać tę opowieść. Opowieść o wspaniałych ideałach braterstwa i służby, o ludziach, którzy potrafią pięknie umierać i pięknie życ"

"Kamienie na szaniec" to nie jest książka tylko o trójce wpanialych bohaterów. Jest to cudowną, piękna i mądra opowieść o młodych ludziach, którzy za Polskę oddali by życie. Którzy kochali swój kraj i byli w stanie się dla niego poświęcić ( a niektórzy nawet to zrobili). Jest to też pozycją o ciężkich czasach, o tym jak ludzie walczyli o każdy nowy dzień. Jest też przede wszytski  przyjaźni i odwadze, "o ludziach, którzy potrafili pięknie umierać i pięknie żyć". 

Dobra, ciekawa i wciągająca lektura szkolna to naprawdę rzadkość. Na szczęście książka A.Kaminskiego jest znakomita i odziwo jest ona jedną z lektur!

Każdy kto chodź trochę interesuje się II Wojną Światową powinnien sięgnąć po te książkę. Wręcz uważam, że każdy obywatel naszego kraju powinnien się z ta pozycja zapoznać. Polska ma naprawdę ciekawa acz momentami tragiczna historię. "Kamienie na szaniec" to pozycja, którą z ta hostria nas zapoznaję. Wszystko jest bardzo ciekawie opisane. Mimo wielu opisów i ciężkiego tematu lekturę czyta się szybko, jest ona bardzo wciągająca. 

Rudy, Alek i Zośka to cudowni młodzi chłopcy, którym przyszło żyć w ciężkich czasach wojny. Książka pokazuje ich życie zwiazne z harcerstwem oraz ich walkę o wolna Polskę. Osobicie uważam, że najciekawsza rzecza w tej pozycji jest to, że jest ona na faktach. Wszytsko co jest opisane zdarzyło się naprawdę! Każdą akcja, każde spotkanie, każdy bohater kiedyś żył! 

Chciałabym napisać o "Kamieniach na szaniec" coś więcej, ale niepotrafie, jest to tak  genialna pozycja! Podczs czytania nie raz byłam doszczętnie wstrząśnięta. Odczułam chyba wszystkie możliwe emocje. Od radości, po smutek, gniew czy rozpacz.
Wspaniałą opowieść o wspaniałych młodych ludziach. O osobach, które dziś inspirują miliony i w tym zainsiprowaly też mnie. 
Jak dla mnie jest to książka, którą powinien przeczytać każdy a niestety mimo, że jest to lektura to wciąż niewiele osób po nią sięga. Polecam ja każdemu! Mimo, że jest ona naprawdę smutna (przyznaje, że zdarzyło mi się podczas czytania kilka razy płakać) to jest to powieść, z którą powinnien się zapoznać każdy i to bez wyjątków! Piękną, mądra i inspirującą lektura! Polecam!

Ksiazka bierze udzial w wyzwaniu:
Zalicza sie jako Oparta na prawdziwej historii:
oraz:
oraz:
 Przeczytam 52 książki. 


Film:

Ekranizacja "Kamieni na szaniec" jest genialna! Jak dla mnie jest to najlepszy polski film! Aktorzy świetnie wczuli się w swoje rolę, odegrali jest zankomicie. Widać, że mieli oni pojęcie o książce i że czują to co grają. Myślę, że bez problemu można zauważyć iż w jakiś sposób byli oni związani że swoimi bohateterami!

Film pokazał wszytskie walory książki, przekazał on również to co autor chciał nam uświadomić. Jets on uczący, ciekawy i wzruszający. Mimo, że oglądałam go wiele razy to za każdym płacze. Wiem, że nie każdemu może chcieć się czytać lekturę (co według mnie jest naprawdę przykre bo jest ona cudowna), ale ekranizacja nie trawa długo a jest świetna! Warto ja obejrzeć, ma wielki przekaż, z którym niezależnie od wieku powinien zapozmac się każdy! Polecam! Ode mnie ten film dostaje 10/10. Jest naprawdę świetnie zrobiony a jego fabuła jest genialnia! 
 Jeżeli chodzi o wygraną w pojedynku to zdobywa ja oczywiście książka, ale film jest naprawdę świetny i warty zobaczenia!


Ktoś z Was może czytał książkę, albo oglądał film? Co o nich myslicie? Piszcie w komentarzach :) Mam nadzieję, że recezja się podoba, mam wrażenie, że wyszła ona strasznie chaotyczne. Jeżeli tak jest to przepraszam, ale ta pozycja wywarła we mnie strasznie dużo emocji i czasem przez to ciężko mi się pisało.

Do posta xoxo~ Nataliaaa


09.02.2016

Tym razem może serial? #2

Witajcie kochani! Tym razem zapraszam Was na post z serii "Tym razem może serial?". Mam nadzieję, że posta się spodoba! Piszcie co o nim sądzicie i czy serial się Wam podoba, Jeżeli już go oglądacie to koniecznie piszcie swe opinie o nim! :)

Piosenka na dziś (oczywiście jest to muzyka, która znalazła się w serialu):



Scream Queens to bardzo dziwny serial, który mam wrażenie jest horrorem i komedią za razem! 
Na kampusie amerykańskiej uczelni dochodzi do serii tajemniczych zbrodni, w które jest zamieszane bractwo Kappa Kappa Tau. Na czele KKP stoi  Chanel Oberlin. Ma ona swoje podwładne Chanelki i za żadne skarby nie chce dopuścić by po jej ziemi stąpały jakieś luzerki. Niestety jej plany zostają pokrzyżowane kiedy to dziekan Dean Cathy Munsch  oświadcza, że do stowarzyszenia mogą zacząć dołączać wszystkie studentki a nie tylko wybrana elita . To właśnie po tym oświadczeniu zaczyna dochodzić do tajemniczych morderstw, których nikt nie potrafi powstrzymać. Jak to się skończy? Czy morderca zostanie złapany? Oglądajcie serial a się dowiecie! 
Postanowiłam, że muszę obejrzeć ten serial od razu gdy pojawiły się o nim pierwsze wieści! Sama fabuła wydawała się naprawdę mega ciekawa, a mój apetyt jeszcze bardziej zaostrzała obsada! Emma RobertsLea MicheleAriana GrandeNick Jonas i wielu, wielu innych świetnych aktorów, czy to nie brzmi wspaniale? Wiele młodych i utalentowanych gwiazd z wielkim talentem. Kiedy tylko zobaczyłam pierwsze plakaty wiedziałam, że to będzie coś świetnego. Na szczęście w mojej opinii się nie pomyliłam (takie jest oczywiście moje zdanie :)) 
Gra aktorska jest na najwyższym poziomie! Fabuła jest trochę przerysowana, wiele scen jest nieprawdopodobnych, ale to właśnie dzięki temu ten serial jest jedyny w swoim rodzaju! Straszne sceny często sa jednocześnie śmieszne dzięki czemu po obejrzenia odcinka można spać spokojnie i bez strachu :)
Za niedługo ma wyjść drugi sezon serialu, na który bardzo czekam! Pierwszy ma 13 odcinków po 45 minut! Moim zdaniem jest on genialny i warty oglądania! Polecam! 

Ulubiona postać damska:
Hester Ulrich(gra ją Lea Michele):
Ulubiona postać męska:
Pete Martinez (gra go Diego Boneta):



I co udało mi się kogoś zainteresować tym serialem? Mam nadzieję, że tak bo jest on naprawdę warty obejrzenia, ja osobiście go uwielbiam. Nowy odcinek zawsze umilał mi dzień Z niecierpliwością czekam na 2 sezon! :)

Mam nadzieję, że post się spodobał :) Piszcie swoje zdanie w komentarzach.
Do posta~ Nataliaaa 

02.02.2016

Podsumowanie STYCZNIA!

Witajcie kochani! Dzisiaj zapraszam na podsumowanie pierwszego miesiąca tego roku! Mam nadzieję, że się spodoba :)

Na początek piosenka, która mam nadzieję umili Wam czytanie notki:)



1.Podsumowanie książkowe:
1.Kiedy cię poznałam (416 str)
2.Kamienie na szaniec (256 str)
3. Złe dziewczyny nie umierają (359 str)
4.Kuracja samobójców (448 str) 


Łączna ilość przeczytanych stron 1479 (4 przeczytane książki)

2.Książka, która podobała mi się najbardziej:
Niestety nie ma z tą książką selfie, ale nie mogłam dać innej pozycji niż ta! 

"Kamienie na szaniec" to lektura, z którą powinien zapoznać się każdy! Bez względu na wiek czy miejsce zamieszkania. Książka jest piękna. Ma wielki przekaz, jej treść jest mądra i ucząca. Ja osobiście podczas czytania nie raz płakałam. Jest to naprawdę wzruszająca pozycja, o wspaniałych ludziach i ich odważnych czynach dzięki, którym dziś możemy żyć w wolnej Polsce! Warto przeczytać, pamiętajcie Bóg, Honor, Ojczyzna!
 Już za niedługo pojawi się pełna recenzja! :)


3.Książka, która mnie zawiodła:
W tym miesiącu taka mi się na szczęście nie trafiła! 

4.Film miesiąca:
 Opis fabuły:
Dick (Robert De Niro) jest emerytowanym generałem amerykańskiej armii i świeżo upieczonym wdowcem. Jest także dziadkiem Jasona (Zac Efron) – młodzieńca nudnego jak seks ślimaków. Dick postanawia zrobić z wnuka mężczyznę i zabiera go w podróż w poszukiwaniu utraconego testosteronu. Pomysł jest dość prosty - zdeprawować chłopaka za pomocą maksymalnej ilości źle prowadzących się niewiast, a przy okazji samemu skorzystać z ich wdzięków. Jason początkowo opiera się jak może, szczególnie, że już wkrótce ma stanąć na ślubnym kobiercu. Dick potęguje jednak swe wysiłki, a że z niejednego pieca chleb jadał, wie, że są takie pokusy, którym nie oprze się nawet święty...

"Co ty wiesz o swoim dziadku" to komedia, która bawi do łez i to dosłownie!
Film jest naprawdę świetny. Jednym z jego największych jego plusów jest obsada. Aktorzy spisali się naprawdę niesamowicie. Widać, że dobrze czuli się grając swe role i nie mieli z nimi żadnego problemu! Na ekranie mogłam zobaczyć mojego ukochanego Zaca Efrona i cudowną Zoey Deutch co sprawiło oglądanie jeszcze przyjemniejszym.
W filmie jest wiele śmiesznych scen i mega zabawnych tekstów. Wiem, że nie każdemu przypadnie on do gustu, ale moim zdaniem jest naprawdę fajny i bardzo śmieszny. Myślę, że osoby z dużym dystansem do siebie i brakiem problemu z kontrowersyjnymi scenami będą zachwycone seansem tak jak ja! Świetne jest to, że ten film ma  naprawdę ważny przekaz, mimo całej zabawnej sytuacji jest on mądry i uczący.
"Co ty wiesz o swoim dziadku" to znakomita komedia, która jest genialna na poprawę humoru. Ja osobiście ją polecam, warto obejrzeć!


5. Inspiracyjny kolaż:

6.Odkrycie miesiąca (w sumie to produkt miesiąca):


Tym razem odkryciem miesiąca jest kosmetyk, czyli coś czego jeszcze nie było w żadnym podsumowaniu! Moim must have na okres jesienny/zimowy jest krem do rąk. Lubię mieć nawilżone ręce, ale bardzo ważne jest dla mnie też to żeby ładnie pachniały- to wszystko mam za jedyne 5 ZŁ dzięki mojemu cudownemu kakaowemu kremowi do rąk, który uwielbiam!
Krem można zakupić w Avonie za jedyne 5zł. Jest wydajny, pięknie pachnie, super nawilża ręce i jest mega poręczny. Zawsze noszę go przy sobie i każdy kto go wypróbuje jest nim zachwycony. Ja bardzo serdecznie polecam Wam go wypróbować, jest świetny! :)

7.Piosenka miesiąca:



Mam nadzieję, że podsumowanie się podoba! W komentarzach piszcie jak tam Wasz miesiąc :) 
Do posta :D ~ Nataliaaa