31.07.2014

Podsumowanie lipca

Hello, zapraszam na podsumowanie lipca

Książka miesiąca :                                   
Autor : Kiera Cass
Tytuł:  Rywalki
Liczba stron : 333
Cykl : Selekcja tom 1

Ty sobie nie dajesz rady z płaczącymi kobietami, a ja nie radzę ze spacerami u boku księcia.

 Amerika nigdy nie pomyślałaby że życie w pałacu jest jej pisane, w końcu jest piątką. Nie ma sie najgorzej ale w jej domu się nie przelewa, kiedy przychodzi list wcale nie ma ona zamiary zgłaszać się do Eliminacji no bo w końcu kto zostawił by swojego ukochanego chłopaka tylko po to by zostać żoną jakiegoś nadętego księcia ? No w Illei znalazło by się takich dziewczyny masa ale Ami nie jest jedną z nich. Po długich przekonywaniach ze strony rodziny i chłopka nasza bohaterka zgadza sie wysłać swoje zgłoszenie no bo w końcu jakie są szanse że to właśnie ją wylosują ? W końcu do konkursu trawi tylko 35 dziewczyn. Jak wszyscy wiemy życie lubi zaskakiwać i nasza Mer zostaje wylosowana do morderczego wyścigu po koronę , świat jej się wali kiedy Aspen ją zostawia więc nie ma nic do stracenia i jedzie do zamku. Mimo to Amerika jest tą której nie zależy na wygranej, wręcz chce jak najszybciej wrócić do swojego normalnego życia.Jednak gdy Ami spotyka Maxona  który jest jak książę z bajki jej myślenie się zmienia, Mer zaczyna zadawać sobie pytanie czy tak naprawdę za wszelką cenę chce opuścić pałac, może życie o jakim marzyła wcale nie jest lepsze niż to, którego nawet nie chciała sobie wyobrazić.

Książka jest cudowna, postacie są genialnie wymyślone, nie da sie w nich nie zakochać. Każda dziewczyna lubi baśnie a tutaj łączy się ona z reality show które wciąga. Książka jest romantyczna ale nie przesłodzona za co ją po prostu pokochałam, myślę nawet że każdy kto ją przeczyta się nią zauroczy. Polecam bo warto zapoznać się z przygodami Amieriki :)

     Książka bierze udział w wyzwaniu :
http://recenzjeami.blogspot.com/2014/02/wyzwanie-czytam-opase-tomiska_4.html


Film miesiąca :

  Sean  zostaje opuszczony przez swój zespół ponieważ jego członkowie mają już dość nieudanych castingów i klepania biedy. Ekipa postanawia wrócić do domu, Sean jednak nie zamierza się poddawać i zostaje w Los Angeles. Kiedy dowiaduje się o konkursie tanecznym w Las Vegas, dzięki którym może przestać być biedny bo dla wygranej drużyny jest kontrakt na 3 lata a tym samym pieniądze więc  zaczyna kompletować nową drużynę. Z tego co wiem w jego nowej ekipie znajdują się osoby z poprzednich części ale za niedługo sama to sprawdzę robiąc sobie maraton Step Up.
Film pokazuje że nie warto tracić nadziei, że trzeba walczyć o swoje marzenia i wciąż iść do przodu. Polecam







Blog miesiąca :
http://recenzjeami.blogspot.com/

Kosmetyk miesiąca :
Rzęsy wyglądają na dłuższe i grubsze, po prostu ten tusz jest świetny :)



















Piosenka miesiąca :

I o to tym sposobem kończymy podsumowanie miesiąca :)

Do posta kochani INNA


15 komentarzy:

  1. Fajne, ciekawe podsumowanie. Musze obejrzeć koniecznie film, który polecasz skoro taki dobry.

    OdpowiedzUsuń
  2. Rywalki <3 Kocham <3
    http://agnieszka-bawi-sie-w-bloggera.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Film i książkę muszę w końcu zgłębić ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny blog. http://recenzje-ksiazekfilmow.blogspot.com ZAPRASZAM DO MNIE :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciężko mi było uwierzyć, że powstaje kolejna część Step up, a jednak. Najbardziej podobała mi się ta pierwsza ;))

    OdpowiedzUsuń
  6. Step up było rewelacyjne ♥

    zapraszam na nowy wpis ;)
    http://letdreamsturnintothereality.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam tą piosenkę <3
    Bardzo ładny blog,aż chce się czytać,przejrzysty bardzo :)
    Jestem tutaj po raz pierwszy,ale mam nadzieję,że nie ostatni.Może wspólna
    obserwacja między nami? Daj znać u mnie w komentarzu,a ja na pewno
    się odwdzięczę :) Pozdrawiam
    CLICK

    OdpowiedzUsuń
  8. ta książka trochę przypomina mi "Pamiętnik księżniczki", tyle że tutaj ona musi walczyć o to bycie księżniczką :P na Step up straaasznie chciałabym iść :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Czytałam i nie podobała mi się ale druga cześć jest o niebo lepsza!Czekam na ostatni tom :)Oglądałam ten film, może być, ale ich choreografia robi wrażenie :))
    http://avenuefranche.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawie sie zapowiada ta pierwsza ksiażka :)

    Zapraszam do mnie :) sialalala96.blogspot.com/
    Mogłabym liczyc na Twoją pomoc? Wystarczy kliknąć w choćby jeden link. Właśnie staram się o współpracę na której mi bardzo zależy. Za pierwszym razem mi sie nie udało. Mam nadzieję, ze teraz sie uda. Z góry dziekuję :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Muszę obejrzeć ten film, bo zauważyłam, że wiele osób go poleca :)
    Na książkę może także się skuszę! ;)
    kikaa-blog.blogspot.com - kliik! ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetnie opisana książka, kocham Twoje recenzje :)
    A film też wydaje się być fajny, czekam z niecierpliwością na kolejny post.
    http://pandusia5.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. świetna recenzja książki! :D
    http://locastrica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Dobrze, że mi przypomniałaś o tym filmie, miałam obejrzeć, a zapomniałam :)

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz bardzo dziękuje, są one dla mnie bardzo ważne i motywują mnie do dalszego pisania bloga.
Jak już komentujesz to zostaw link do swojego bloga, dzięki temu łatwiej będzie mi się odwdzięczyć :)