20.11.2014

Wybrani

Autor : C.J Daugherty 
Tytuł: Wybrani
Liczba stron : 
440

Cykl: Nocna szkoła 

Ocena: 10/10  

"Nie wszystko jest tym, na co wygląda, a ludzie nie zawsze są tymi, za których się podają."

Allie to dziewczyna z dobrego domu , z idealną rodziną ale kiedy z znika jej brat wszystko się zmienia. Dziewczyna zaczyna  spotykać się z innym towarzystwem, w krótkim czasie zmienia szkołę oraz co najgorsze zostaje po raz kolejny aresztowana. Jej rodzice mają dość i postanawiają wysłać ją do elitarnej  Akademii Cimmeria. Allie zdaje sobie sprawę, że to nie jest normalna szkoła. Większość uczniów to dzieci bogatych rodziców. Dziewczyna na początku jest zagubiona ale kiedy zaczyna przyjaźnić się z Jo i nawiązuje bliższą relację z Sylvainem uświadamia sobie, że Cimmeria może być jej drugi domem. Czy wydarzenia następnych dni zmienią jej decyzję? A może życie w Akademii nie jest jej pisane? Przekonajcie się czytając tą genialną książkę :)

Musze przyznać,że jest to jedna z moich ulubionych książkę i czytałam ją już po raz drugi. Za każdym razem czytając moment grozy czy  jakiś romantyczny czułam jak bym czytała ją po raz pierwszy, na nowo. Mimo tego, że wiedziałam co się wydarzy i tak  byłam zaszokowana. Uwielbiam tą książkę za to, że jest genialnie napisana, dzieje się w niej wiele rzeczy o których na początku w ogóle by się nie pomyślało. Od razu zakochałam się w Sylvainie mimo, że potem pojawił się interesujący Carter ja nadal z każdą przeczytaną stroną zakochiwałam się coraz bardziej w  Sylvainie. Każdy kto uwielbia akcję, romantyczne momenty oraz bycie zaszokowanym przez autor powinien sięgnąć po tą pozycję bo sie nie zawiedzie. 

Polecam INNA :*

Książka bierze udział w wyzwaniu :


Piosenki na dziś:

INNA 

8 komentarzy:

  1. Nie mam przekonania do tej książki, odnoszę wrażenie, że niestety, ale już wyrosłam z takich historii i nie przyniosłaby mi ta opowieść satysfakcji :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo chce poznać tę serię! Mam nadzieję, że uda mi się wreszcie ją zdobyć.

    OdpowiedzUsuń
  3. Też czytałąm 2 razy i też oceniłąm 10/10. Wspaniała! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak dla mnie książka ta jest genialna! :) Bardzo jestem ciekawa czy kolejne tomy będą tak samo dobre.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie słyszałam o tej książce. Twoja recenzja zaciekawiła mnie bardzo więc postaram się to książkę przeczytać bo uwielbiam takie klimaty :)

    http://take-a-pencil-and-draw-a-f1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja jestem zakochana w tej książce! :) Mam nadzieję, że kolejne tomy mnie nie zawiodą ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Intryguje mnie ta seria, choć słyszałam już różne opinie i wciąż nie wiem, czy chcę się wciągać w kolejną serię. W dodatku mamy tu trójkąt miłosny, prawda? Bardzo nie lubię trójkątów... ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jest tam trójkąt miłosny i ja też przyznaje że nie jestem ich największą fanką ale ta książka jest genialna :)

      Usuń

Za każdy komentarz bardzo dziękuje, są one dla mnie bardzo ważne i motywują mnie do dalszego pisania bloga.
Jak już komentujesz to zostaw link do swojego bloga, dzięki temu łatwiej będzie mi się odwdzięczyć :)