25.11.2013

Witajcie kochani
Jak tam wasz weekend ?? Mój minął cudownie , oczywiście zaliczając też piąteczek *-*
No to zacznijmy od początku
W piątek razem z moją mamusią poszłam na NOC IGRZYSK ŚMIERCI ( WYGRAŁAM BILETY )
  
Było na prawdę extra , za rok idę na wszystkie trzy części *-* Ogółem polecam ten film bardzo gorąco ale recenzję napiszę w następnym poście bo teraz nie ma sensu bo dużo osób jeszcze nie było a się wybiera więc moja recenzja pojawi się w czwartek . 
W kinie siedziałam od 22 do 3 ale nie zasnęłam . Filmy były za bardzo wciągające :)
A co do soboty to ta była bardziej ruchliwa bo byłam na imprezie u dziadka . Nie mogę narzekać bo było naprawdę super , nawet z tatą tańczyłam :P 
Po imprezce pojechałam do taty i nawet nie pamiętam kiedy poszłam spać bo nie doczekałam ja on wróci bo jechał jeszcze zawieść babcie i dziadka do domu , tak to jest jak się maratonu dobrze ie odeśpi xD 
Niedzielę spędziłam po części z tatą , siostrą , bratem i Czajnikiem ( żoną taty , nie pytajcie się o co chodzi bo to długa historia a chodzi o gwizdanie xD ) ogólnie to bardzo lubie z nimi spędzać czas . Do wszystkiego można się przyzwyczaić , czasem nie ma innego wyjścia . Jeżeli chodzi o to co robiliśmy to razem z Adą przypominałyśmy sobie nasze odpały jak byłam mniejsza a zaznaczam że trochę tego było xD Byliśmy też w sklepie ( mam dwie nowe bluzki , pokaże w następnym poście ) a później w domku z mamusią .

Poniedziałek jak to poniedziałek nudny jak falki z olejem chodziarz mam nowe buty i spodnie ( też się w czwartek pochwalę xD ) To chyba na tyle :)

MAM NADZIEJĘ ŻE NIE ZANUDZIŁAM WAS NA ŚMIERĆ , PROSZĘ ABY KOMENTARZE DOTYCZYŁY POST :)

Piosenka na dziś ( 2 )  :




Cytata na dziś :
"Ludziom zdarza się znaleźć w sytuacjach, z którymi nie umieją sobie poradzić, bo nie są odpowiednio przygotowani."


DO POSTA :*


INNA 

25 komentarzy:

  1. Bardzo fajny post :)
    *popraw błędy

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszę się, że chociaż Tobie weekend minął dobrze. Na film chciałam się wybrać już nie raz, ale jakoś brak czasu. Co chwilę jest coś do robienia.

    OdpowiedzUsuń
  3. nie oglądałam tego filmu, fajnie, że miałaś udany weekend:)
    mam prośbę, poklikasz u mnie w link w ostatnim poście?;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Ooo Igrzyska Śmierci <3 fajnie że miałaś świetny weekend :)
    kocham-to-5.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ty miałaś przynajmniej świetny weekend...Ja romansowałam z polskim i chemią ;c I również chciałabym się wybrać na kolejną część Igrzysk Śmierci do kina :) Zapraszam do czytania i komentowania mojego bloga ; agaa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj biedna ty , nie zazdroszczę romansu :(

      Usuń
  6. Kocham ten film <3 Muszę wybrać się na tą część :D
    Obserwujemy?
    agadiar.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. tytuł genialny i prawdziwy. zawsze coś się musi spieprzyć.... sad but true
    obserwuję
    zapraszam do mnie:
    http://julia-juuula.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam Igrzyska Śmierci!

    vickys-life1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Czekam na recenzje filmu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak ja bym poszła na takie nocne seanse ♥ Jak wygrałaś te bilety?
    (Uwielbiam "My słowianie" ♥) Fajne to przezwisko - Czajnik XD
    Skom? http://madame-carmelle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam Igrzyska, przeczytałam całą trylogię :)

    http://alex-faashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. chyb 100lat nie bylamw kinie :(

    OdpowiedzUsuń
  13. i jak po obejrzeniu "W pierścieniu ognia"? Jestem bardzo ciekawa :)
    Ale Ci się poszczęściło z tymi biletami :)
    xwelcome-to-my-circusx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Też byłam na maratonie <3
    sadklfansdjf <3
    W pierścieniu ognia było super
    http://aga-worldfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. też planowałam iść :) ale jednak nie wyszło.. jak najszybciej chcę oglądnąć 2 część :D

    slodkieslodkieczary.blogspot.com Obserwujemy? :)
    będzie mi miło jakbyś polubiła : https://www.facebook.com/pages/S%C5%82odkies%C5%82odkieczary/508516302558214

    OdpowiedzUsuń
  16. Moja koleżanka idzie w sobote na ten film, może wybiorę się z nią :)
    obserwuje, i czekam na rewanż :*
    http://sandrunia-fajna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Też kiedyś udało mi się wygrać bilety do kina i byłam mega prze-szczęśliwa. Zazdroszczę obejrzenia ,,Igrzysk śmierci''. Też chce koniecznie zobaczyć ten film. Fajnie tutaj u ciebie.
    Pozdrowionka!

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne są igrzyska śmierci

    weronika-lifestyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajny post ;**
    obserwacja za obserwację?
    jeżeli tak to napisz na moim blogu,
    a ja się odwdzięczę
    _______________________
    http://szczera.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. ja miałam okazję jedynie czytać książki, ale filmy też z chęcią bym obejrzała, bo wydają się być ciekawe ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Mądry cytat i zgadzam się z nim w 100 % ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Miałam iść na to,ale jednak nie wypaliło..
    mam prośbę, poklikasz u mnie w link w poście shenside? jest to dla mnie ważne ;*

    OdpowiedzUsuń
  23. Na razie tylko czytałam książkę, na film może kiedyś się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Oby dwie piosenki świetne!

    summerfruit1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz bardzo dziękuje, są one dla mnie bardzo ważne i motywują mnie do dalszego pisania bloga.
Jak już komentujesz to zostaw link do swojego bloga, dzięki temu łatwiej będzie mi się odwdzięczyć :)