10.03.2015

Szukaj mnie wśród lawendy

Witajcie kochani, zapraszam na recenzje :)



Autor : 
Tytuł: Szukaj mnie wśród lawendy. Zuzanna. Tom I.
Cykl: Szukaj mnie wśród lawendy
Liczba stron : 228
Ocena: 8/10


"Zrozumiała, że czasami miłość nie wystarcza. Trzeba jeszcze zrozumienia, dojrzałości i wybaczenia."

Zuzanna Skotnicka to twarda kobieta pracująca na pełnych obrotach w korporacji. Jest ona bezwzględną i wymagającą szefową, liczą się dla niej tylko obroty.Kilkanaście lat temu Robert (który był jej miłością życia) bardzo ją skrzywdził. Pomimo tego co jej zrobił ona wciąż o nim myśli, nie umie o nim zapomnieć. Kiedy dziewczyna dowiaduję się, że nie dostanie awansu postanawia wykorzystać daną jej kilka dni wcześniej ofertę i jechać do Chorwacji, odwiedzić swoją najmłodszą siostrę. Do malowniczego kraju zabiera się razem ze swoją bliźniczką aby wielka trójca znów była razem. Jak się potem okazuje jej dawna miłość powróci. Czy Zuzka odzyska dawno utraconą szczęście? Czy da się odszukać wśród lawendy? 
Muszę przyznać, że bardzo spodobała mi się książka "Szukaj mnie wśród lawendy Zuzanna Tom 1", jest ona lekka, napisana świetnym językiem, idealna na wieczór po ciężkim dniu w szkole albo pracy. Postacie są dobrze wykreowane, całość jest świetna. W pierwszej części dane jest nam poznać trzy główne bohaterki cyklu ale w tej części najbardziej poznajemy Zuzannę. Każda z bohaterek ma jakiś miłosny sekret,każda ma swoją tajemnice. Historia Zuzki jest pełna niespodzianek, wciągająca i relaksująca. Muszę przyznać, że mam wielką ochotę na drugą część, bardzo ciekawi mnie jaki sekret skrywa młodsza bliźniaczka Zosia. 
Książka jest bardzo ciekawa, większość scen dzieje się w malowniczej scenerii, podczas czytania aż czuje się magię i ciepło bijące od Chorwacji. Autorka zrobiła kawał dobrej roboty, powieść bardzo mi się podobała i mam nadzieję, że za niedługo będzie mi dane sięgnąć po drugą część. Polecam :)

Książka bierze udział w wyzwaniu:
Oraz zalicza się jako Typowy romans:



Piosenka na dziś:
Dziękuje bardzo wszystkim osobą, które odwiedzają mojego bloga, zostawiają komentarze. Mam nadzieję, że recenzja się spodobała i zachęciła kogoś do przeczytania książki :)


INNA



20 komentarzy:

  1. Planuję przeczytać tę książkę. Dużo dobrego o niej czytałam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Przeczytałam i ja lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie przepadam za takimi książkami, ale kto wie, co będzie kiedyś - może je polubię :D

    http://recenzjemysterieux.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Wiele dobrego naczytałam się o tej książce. Ponoć drugi tom również jest świetny. Muszę kiedyś sięgnąć po ten tytuł :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Książkę czytałam i bardzo mi się podobała, aczkolwiek uważam, że drugi tom jest znacznie lepszy, więc gorąco zachęcam do jego czytania.

    OdpowiedzUsuń
  6. Czekam już na ostatnią część :)

    OdpowiedzUsuń
  7. zastanawiam się nad przeczytaniem tej książki :)

    bardzo fajny teledysk do tej piosenki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kiedyś miałam w planach, ale zrezygnowałam i chyba na tym poprzestanę;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Czytałam i cieszę się, że Tobie też się spodobała :) Teraz poluję na 2 część :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Jakoś nie jestem przekonana do tej książki.

    OdpowiedzUsuń
  12. Mnie nie do końca zachwyciła, ale była w porządku. Mam w planach drugi tom :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Słyszałam sporo dobrego o tej książce, ale jakoś nie mam na nią ochoty. Może kiedyś mi się odmieni ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam ją w moich czytelniczych planach :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jeszcze się zastanawiam, ale może jednak kiedyś ja przeczytam ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie przepadam za tego typu historiami, więc raczej sobie podaruję ten tytuł ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. W sumie o niej nie myślałam, ale skoro jest relaksująca, to może jednak postanowię po nią sięgnąć i się odprężyć :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piosenka na dziś to cudooo ♥
    A co do książki, nie wiem cy przeczytam, nie przepadam za romansami. Może kiedyś się skuszę.

    Pozdrawiam :*
    http://klaudiaczytarecenzuje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Słyszałam trochę o tej książce, ale nie jest ona w moich gustach czytelniczych...

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz bardzo dziękuje, są one dla mnie bardzo ważne i motywują mnie do dalszego pisania bloga.
Jak już komentujesz to zostaw link do swojego bloga, dzięki temu łatwiej będzie mi się odwdzięczyć :)