5.03.2015

Morderstwo w Orient Expressie

Witajcie kochani, zapraszam Was na recenzje kryminału, który mnie zachwycił  :)

Autor : Agatha Christie
Tytuł: Morderstwo w Orient Expressie
Liczba stron : 264
Ocena: 9/10   

  "Niemożliwe nie może się zdarzyć, wobec tego pozornie niemożliwe musi być możliwe."

Detektyw Herkules Poirot musi niezwłocznie jechać do Londynu, wybiera on podroż pociągiem Simplon Orient Express, wagon Stambuł-Calais. Pociąg wpada w nocy w zaspy śnieżne. Tej samej felernej nocy zostaje zamordowany jeden z pasażerów. Detektyw postanawia rozwiązać sprawę zabójstwa i odnaleźć morderce.  Kto go zabił? Dlaczego mężczyzna nie żyje? Co ukrywają pasażerowie, dlaczego nie mówią prawdy? Wszystkiego dowiecie się po przeczytaniu książki.

Było to moje pierwsze spotkanie z twórczością tej autorki ale na pewno nie ostatnie. Książka mnie zachwyciła, wcześniej nie czytałam kryminałów ale ten jest świetny, muszę częściej czytać literaturę tego typu. Z każdym kolejnym rozdziałem możemy dowiedzieć się o nowej tajemnicy skrywanej przez pasażerów oraz zmarłego. Zakończenie historii jest świetne, muszę przyznać, że w mojej głowie rodziło się zupełnie inne rozwiązanie spraw a tu takie zaskoczenie. Całość jest świetna, książkę czyta się dobrze, wciągająca akcja. Co chwile na jaw wychodzą nowe tajemnice co pobudza tylko apetyt na rozwiązanie zagadki. 

Z czystym sumieniem mogę polecić ta książkę, Agatha Christie pisze świetnie. Powieść jest bardzo wciągająca, chce się więcej i więcej. Polecam



Piosenka na dziś:
Mam nadzieję że recenzja się podobała :)

Pozdrawiam INNA 

18 komentarzy:

  1. Bardzo dobrze wspominam tę książkę. Pewnie kiedyś do niej wrócę ;) W ogóle twórczość Christie ostatnio bardzo często u mnie gości ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda bardzo dobrze, może to będzie pierwsza lektura tej Autorki, po jaką sięgnę:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię historie pisanie przez Christie, więc prędzej czy później i po tę książkę sięgnę, tym bardziej, że wiele o niej słyszałam. :)
    ps. Zapraszam do siebie na konkurs! :) http://getatimewithbooks.blogspot.com/2015/03/konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz rację, Agatha Christie pisze świetnie. Powyższej książki co prawda nie znam, ale mam ja w planach.

    OdpowiedzUsuń
  5. Kocham tę książkę. To klasyka!

    OdpowiedzUsuń
  6. Książek Christie jeszcze nie poznałam... Wiem, wiem wstyd, ale kiedyś na pewno to zrobię! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żaden wstyd :) wszystko można przecież nadrobić, ja sama pierwszy raz czytałam powieść tej autorki :)

      Usuń
  7. Czytałam tylko jedną książkę Christie, nie spodobała mi się za bardzo.
    Więc nie wiem czy sięgnę po tę książkę, ale gdy będę miała więcej czasu z pewnością to zrobię.

    Pozdrawiam :*
    http://klaudiaczytarecenzuje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakoś nie ciągnie mnie do Christie, chociaż wiem, wiem to przecież klasyka kryminału...

    OdpowiedzUsuń
  9. Christie uwielbiam, czytałam jej wszystkie kryminały :)

    http://la-wendowo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszyscy chwalą Agathe Christie, a ja nie mogę się przemóc i sięgnąć po jakąkolwiek z jej książek :(

    OdpowiedzUsuń
  11. Muszę w końcu przeczytać jej chociaż jeden kryminał ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam autorkę, a tą książkę czytałam już kilkakrotnie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. "Było to moje pierwsze spotkanie z twórczością tej autorki ale na pewno nie ostatnie" - Nie jestem wielką znawczynią ani wielką fanką Christie, ale polecam ci "Zabójstwo Rogera Ackroyda", ten kryminał zrobił na mnie największe wrażenie. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Moja mama uwielbia Agatę, ale to nie jest mój świat i raczej nie widzę się z tą książką :]

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie czytałam jeszcze żadnej książki Christie, muszę zapoznać się w końcu z jej twórczością :)

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz bardzo dziękuje, są one dla mnie bardzo ważne i motywują mnie do dalszego pisania bloga.
Jak już komentujesz to zostaw link do swojego bloga, dzięki temu łatwiej będzie mi się odwdzięczyć :)