21.03.2015

Będę czytać #1

Witajcie kochani, przepraszam za mały postój na blogu ale ostatnio działo się u mnie wiele rzeczy. Jakiś czas temu pisałam, że mam kilka nowych pomysłów dotyczących postów. W lutym zaczęłam nowy cykl a mianowicie Książka czy film? a dzisiaj chce zacząć kolejny. Jego nazwa to Będę czytać. Na czym polega ten cykl?
Co miesiąca będę wstawiałam posta gdzie będziecie mogli zobaczyć moje "książkowe plany". Książek, które mam zamiar przeczytać zawsze będzie minimum 10 (zaczynam od 15) co oznacza, że co jakiś czas będę dodawała do listy nowe. Dzięki temu cyklowi będzie mogli zobaczyć co chce przeczytać, jakich pozycji recenzje będziecie mogli zobaczyć w najbliższym czasie. Mam nadzieję, że cykl wam się spodoba, piszcie w komentarzach co o nim sądzicie, czy macie zamiar w najbliższym czasie przeczytać jakąś książkę, która znajdzie się na mojej liście.

A teraz przejdźmy do listy :) :
1.Wielki Gatsby- F.Scott Fitzgerald
2.Kurhanek Maryli- Ewa Bauer
3.Demon i panna Prym- Paulo Coelho
4.Love, Rosie- Cecelia Ahern
5.Bracia-Da Chen
6.Zbuntowana- Veronica Roth
7.Wierna-Veronica Roth
8.Cztery- Veronica Roth
9.Gra w kłamstwa- Sara Shepard
10.Córka dymu i kości- Laini Taylor

11. Mroczne umysły- Alexandra Bracken
12.Nidy nie gasną-Alexandra Bracken
13.Kwiat mroku-Nora Melling
14.Niepokorne. Eliza- Agnieszka Wojdowicz
15. Missja survival- Libba Bray

Liczba przy książce jest przypadkowa :)
Piszcie prosze w komentarzach czy chcecie abym pisała dalej ten cykl, czy podobają Wam się tego typu posty!!:)

Piosenka na dziś:
Do posta :)
INNA

26 komentarzy:

  1. Mnie się podoba ten cykl i czekam na ciąg dalszy.
    Polecam Kurhanek Maryli-świetna, poruszająca książka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurhanek Maryli wygrałam u Ciebie w konkursie więc na pewno będzie to świetna książka :)

      Usuń
    2. Pamiętam, pamiętam : ) Życzę miłej lektury!

      Usuń
  2. Love Rosie - chciałabym ;) Umysły nie bardzo mi się podobały, ale 1. część była spoko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja juz jakiś czas temu czytałam 1 cześć Umysłów i mi się podobały, bardzo jest ciekawa czy druga część również przypadnie mi do gustu :)

      Usuń
  3. Fajny pomysł ;)
    Miłej lektury życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czytałam jedynie "Love, Rosie" i polecam, tak jak zresztą wszystkie książki C. Ahern :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od C.Ahern czytałam jak na razie 1 książkę, mam nadzieję, że "Love,Rosie" spodoba mi się tak samo jak "P.S Kocham Cię" :)

      Usuń
  5. Czytałam tylko "Love, Rosie", ale ja niestety nie polecam tej książki :P Zdobyła serca mnóstwo czytelniczek, ale dla mnie była tandetna i bez sensu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musze jak najszybciej przeczytać tą książkę i sprawdzić czy jest dobra, czy może tak jak piszesz tandetne i bez sensu :)

      Usuń
  6. Życzę więc bardzo przyjemnej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  7. Polecam "Love, Rosie". Miłego czytania :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Czytałam "Wielkiego Gatsbiego", "Love Rosie", "Grę w kłamstwa", "Córkę Dymu i Kości" oraz "Zbuntowaną". Każdą lekturą wspominam dobrze, chociaż Córka i Zbuntowana nie aż tak bardzo pochłonęły moje serce :)

    Naprawdę zazdroszczę Ci "Mroczne Umysły" oraz "Nigdy nie gasną". Wychodzi już 3 tom tego cyklu, a ja jeszcze go nie poznałam! Podobno seria świetna, tyle wspaniałych recenzji się o niej naczytałam, a nadal jej nie poznałam. Mam nadzieję, że to się zmieni, a Tobie życzę owocnej lektury! :)

    Pozdrawiam
    mianigralibro.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzę że czytałaś sporą część książek z mojej listy do przeczytania :)
      Ja "Zbuntowaną" czytam teraz drugi raz i znowu jestem nią zauroczona :)
      Jeżeli chodzi o Umysły to udało mi się je na szczęście wypożyczyć z biblioteki, chociaż marzy mi się mieć ich egzemplarze u mnie na półce :)
      Dziękuję bardzo

      Usuń
  9. Całą trylogię Zbuntowanej dopiero mam przed sobą, za to Mroczne Umysły kocham okropnie ;) Love Rosie też bardzo mi się podobała ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieje że mi również "Love, Rosie " się spodoba :)

      Usuń
  10. Właśnie zaczęłam trylogię Niezgodnej, bo chcę przynajmniej dwa pierwsze tomy przeczytać zanim obejrzę ekranizację drugiego tomu, bo pierwszego niestety już widziałam :( Cykl bardzo fajny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieje że Niezgodna i Zbudowana Ci się spodobają :)
      Ja tą trylogię czytałam juz jakiś czas temu, teraz kiedy wychodzi ekranizacja drugiej części to postanowiłam sobie odświeżyć pamięć i przeczytałam kolejny raz :)
      Ciesze się że cykl się podoba

      Usuń
  11. Myślę, że pomysł bardzo dobry :) I widzę tu kilka książek, które czekają abym je przeczytała. "Zbuntowana" (właściwie już czytam), "Wierna", "Cztery", "Love, Rosie", "Mroczne umysły"... Ojej, gdzie tu na wszystko znaleźć czas ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzymam kciuki żebyś gdzieś ten czas znalazła :)

      Usuń
  12. Niezłe zdobycze :)
    Połowę książek z twojego stosy też mam na półce - przeczytane lub czekają na swój moment :)
    Widze, że mamy podobny gust czytelniczy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ależ chciałabym znaleźć niektóre z powyższych tytułów u mnie w bibliotece :o Szczególnie 'Missję Survival' i 'Mroczne umysły' mi się marzą :c

    LimoBooks :)

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz bardzo dziękuje, są one dla mnie bardzo ważne i motywują mnie do dalszego pisania bloga.
Jak już komentujesz to zostaw link do swojego bloga, dzięki temu łatwiej będzie mi się odwdzięczyć :)