31.12.2014

Nowy rok

Kochani zbliża się nowy rok 2015, na początku posta chciałabym wam życzyć:

SZCZĘŚLIWEGO NOWEGO ROKU ORAZ UDANEGO SYLWESTRA, WIELU CIEKAWYCH KSIĄŻEK DO PRZECZYTANIA ORAZ SUKCESÓW OSOBISTYCH I ZAWODOWYCH  ♥ 


A teraz jeszcze zapraszam na przeczytanie dwóch recenzji :)
Recenzja 1 części (klik), recenzja drugiej części (klik)
Autor : Kiera Cass
Tytuł: Jedyna 
Liczba stron : 336

Cykl:
Selekcja
Ocena: 10/10

  Złam mi serce. Złam je tysiąc razy, jeśli zechcesz. Możesz z nim zrobić, co chcesz, bo należy do ciebie. [...] Będę cię kochał do ostatniego tchnienia. Każde uderzenie mojego serca jest twoje.[...].

America Singer jest jedną z czterech dziewczyn, które jeszcze zostały w eliminacjach, jest znienawidzona przez króla i kochana przez mieszkańców Illei. 
Ami nadal nie wie czy chce być księżniczką za to nie ma już wątpliwości, że czuje coś więcej niż tylko przyjaźń do Maxona, mimo to Aspen wciąż jest dla niej ważny. Rebelianci nie odpuszczają a ich ataki są coraz groźniejsze. Sytuacja pomiędzy rywalkami się zmieniła, główna bohaterka coraz lepiej poznaje swoją konkurencje.
Musze przyznać, że ta cześć bardzo mi się podobała mimo tego, że jest głównie o miłości. W życiu Ami bardzo dużo się zmieni i nie wszystkie zmiany będą dobre. Autorka daje nam lepiej poznać pozostałe dziewczyny z Eliminacji, pomimo własnego zaskoczenia bardzo polubiłam Celeste. Ta książka to przepiękne połączenie baśni z reality show dlatego mogę ją polecić każdej dziewczynie i kobiecie. Czasem trzeba sięgnąć bo cudowne i odprężające romansidło przy którym będziemy mogły poczuć się jak w bajce. Mogę również zagwarantować, że w książce nie zabraknie momentów akcji. Ja osobiście jestem zakochana w tej powieści i z czystym sumieniem mogę polecić wszystkie części Selekcji.


Książka bierze udział w wyzwaniu:



Autor : Erin Duffy 
Tytuł: Diablica z Wall Street 
Liczba stron : 410
Ocena: 7/10

Zaśmiałam się kolejny raz. Żartował, prawda? To musiał być żart. Koszmarnie słaby, chory, pokręcony żart.

Alex Garrett już od najmłodszych lat wie co chce robić w swoim życiu, od zawsze marzyła aby pracować na Wall Street. Po studniach dziewczyna próbuje swoich siły na rozmowie o pracę w Cromwell Pierce i udaje jej się zdobyć pracę marzeń. Początki nie są łatwe, nasza bohaterka nie ma w firmie nawet własnego biurka tylko składane krzesło, mimo to się nie poddaję. Nie jest w stanie jej zatrzymać nic, nawet wędrówka po parmezan warty tysiąc dolarów, ani niańczenie kolegi, który objada się słodyczami. Alex z każdym dniem uczy się czegoś nowego i zdobywa doświadczenie o którym zawsze marzyła. Jeżeli nawet niewygodne 10cm szpilki nie były jej w stanie powstrzymać to czy coś jest? Kiedy nadejdą zmiany czy Alex będzie dalej walczyć czy może się podda? Jak poradzi sobie z apokalipsą która nadejdzie pewnego dnia? Przeczytaj a się dowiesz 

Książka jest bardzo lekka i przyjemnie się ją czyta. Bohaterowie są ciekawi, bałam się, że Alex może mnie wkurzać ale wręcz przeciwnie bardzo ją polubiłam. Podoba mi się to, że większa część akcji dzieje się w biurze. Gdyby nie poboczne postacie powieść straciła by sens dlatego cieszę się, że autorka stworzyła tak barwną i liczną obsadę książki. Nie jest to wybitne dzieło ale uważam że warto sięgnąć po tą pozycji aby zagłębić się w tajniki pracy na Wall Street, poznać Alex oraz resztę bohaterów. Można się nieźle odprężyć i pośmiać czytając tą lekturę. Polecam

Książka bierze udział w wyzwaniu :


Bardzo dziękuje że byliście ze mną w tym roku ♥ Dziękuje za wszystkie komentarze, wyświetlenia oraz za to że czytacie mojego bloga. Bez was ten rok był by nudniejszy, dziękuje że byliście ze mną INNA 

Piosenki na dziś:

10 komentarzy:

  1. Obie książki bardzo mnie zaintrygowały i chętnie poznam je bliżej.
    Przy okazji życzę Nowego Roku spełniającego wszelkie marzenia, pełnego optymizmu, wiary, szczęścia i powodzenia.

    OdpowiedzUsuń
  2. O książkach Kiery Cass słyszałam wiele, ale jakoś niekoniecznie mam ochotę po nie sięgnąć ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję Ci za miły komentarz <3
    Słyszałam gdzieś o tych książkach,ale jeszcze nie miałam okazji ich przeczytać,ale wydają się ciekawe i chętnie w wolnym czasie po nie sięgnę ;*
    Szczęśliwego 2015 roku ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawa jak dla mnie jest pierwsza pozycja, jeśli książka jest tak dobra jak opisałaś pozostaje tylko wizyta w księgarni :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam wielką ochotę na serię: "Jedyna".

    OdpowiedzUsuń
  6. Obie książki mam w planach na 2015 rok :)

    Zapraszam do mnie na www.maialis.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam Boom Clap, świetna piosenka i tak bardzo kojarzy mi się z GNW <3
    Diablica z Wall Street, chętnie odprężyłabym się przy tej książce, bo taka właśnie się wydaje lekka i zabawna, idealna do zrelaksowania się po ciężkim dniu :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też ta piosenka bardzo się kojarzy z Gwiazd naszych wina :)

      Usuń
  8. Mam w planie zapoznać się z treścią książki "Jedyna" jak i całą serią, której jeszcze nie zaczęłam :)
    Tobie też życzę udanego 2015 roku.

    Zachęcam także do obserwacji mojego bloga, może znajdziesz na nim perełki dla siebie :)

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz bardzo dziękuje, są one dla mnie bardzo ważne i motywują mnie do dalszego pisania bloga.
Jak już komentujesz to zostaw link do swojego bloga, dzięki temu łatwiej będzie mi się odwdzięczyć :)