23.12.2016

Kropki

Hej, hej! Moim drodzy, najprawdopodobniej nie będzie mi się już dane pokazać się tutaj w formię posta przed wigilią (która nawiasem pisząc jest już jutro) dlatego w tym poście oprócz recenzji chce też zamieścić życzenia świąteczne ode mnie dla Was!
Na nadchodzące Święta Bożego Narodzenia życzę wszystkim moim cudownym czytelnikom dużo miłości, radości, cudownej świątecznej atmosfery, smacznego karpia oraz dużo prezentów pod choinką (zarówno tych książkowych jak i wszystkich innych!). Wszystkiego dobrego ♥
A teraz zapraszam na recenzję "Kropek" :)
Piosenka na dziś:


Autor : Włodek Markowicz
Tytuł: Kropki 
Liczba stron : 303
Ocena: 8/10 


"Dopiero kiedy jesteś w stanie żyć w zgodzie sam ze sobą, możesz zacząć żyć w zgodzie z kimś innym, nie odwrotnie."

"Kropki" to nie jest książka, która pokazuje życie youtubera, jest jego biografią, zlepkiem słów ukazujących jego wzloty i upadki. Jest to pozycja, w której są spisane odpowiedzi i pytania, historię z życia wzięte. Włodek Markowicz pokazuje nam swój sposób postrzegania świata, to w co wierzy i jakie ma poglądy. My z nim nie musimy się zgadzać. Autor daje nam, albo przynajmniej próbuje dać nam odpowiedź na pytania, które nie raz z pewnością sobie zadaliśmy. Daje nam rady jak żyć w dzisiejszym świecie, co nie oszukujmy się, nie zawsze jest proste. Pokazuje nam nie tylko kawałek swojego życia, ale i swoje przemyślenia.

"Kropki" to idealna książką zarówno dla osoby, która jest zagubiona aktualnie w swoim życiu oraz takiej, która ma ochotę poznać czyjś punkt patrzenia na świat. Dla osoby, która potrzebuje rady i takiej, która chce trochę odetchnąć od tego wyścigu szczurów obecnego aktualnie już chyba w każdym aspekcie naszego życia. Jest to świetna pozycja dla tych, którzy lubią rozmyślać godzinami oraz takich, którzy lubią to robić od czasu do czasu. 
Każdy fan Włodka, który lubi myśleć podczas czytania, który lubi czytać, ma w sobie trochę empatii i jest ciekawy świata będzie zachwycony "Kropkami". Reszta osób, która spodziewała się biografii będzie zawiedziona i nie jest to absolutnie książka dla nich. Oczywiście pozycja spodoba się nie tylko fanom autora, ale każdemu kto lubi psychologiczne lektury, podczas, których trzeba myśleć. "Kropki" to naprawdę dobra książka, z którą warto się zapoznać. Momentami jej czytanie wymaga więcej skupienia, czasem trochę mniej, ale nie warto po nią sięgać z myślą, że przeczyta się ją w jedną noc, bo wtedy nie będzie można z niej wyciągnąć wszystkich lekcji, a uwierzcie Włodek daje nam ich tutaj sporo. 
"Kropki" to zarówno świetny pomysł na prezent jak i upominek dla samego siebie. Jest to dobra lektura, którą warto mieć na półce. Dajcie jej szanse, bo mimo że jest to książka youtubera, to nie jest to sucha biografia. Polecam serdecznie.


Ja swój egzemplarz książki mam z autografem, miałam okazje być na spotkaniu autorskim w Katowicach z moimi dwoma koleżankami. Było one naprawdę świetne, było idealnym dopełnieniem lektury, bo dzięki niemu miałam okazję potem wiedzieć, że to wszystko co jest w książce jest prawdą, Wiecie czasem autorzy piszą w tego typu książkach coś co nigdy się nie zdarzyło, ale coś czego nie myślą. Ale nie tutaj. Zarówno po filmach jak i wypowiedzi Włodka jestem pewna, że napisała on cała prawdę co sprawia, że jeszcze bardziej mam ochotę polecić Wam tę pozycję!  
*Kilka zdjęć z tego spotkania*
Książka bierze udział w wyzwaniu:
Przeczytam 52 książki 


Do posta~ Nataliaaa

10 komentarzy:

  1. Wesołych Świąt! Egzemplarz z autografem to skarb!

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapisuję sobie ten tytuł. Książka wydaje się bardzo intrygująca.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak narazie podziękuję, ale kiedyś w przyszłości, czemu nie. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieje, że kiedyś dasz jej szanse, bo warto :)

      Usuń
  4. Nie czytalam ale myslę, że w niedalekiej przyszłości po nią siegnę :)

    Pozdrawiam i życzę wesołych świąt. :)
    ilovetravelingreadingbooksandfilms.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Książka nie dla mnie, ale fajnie, że masz autograf :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumie, akurat "Kropki" to książka, która może nie być dla każdego :)

      Usuń
  6. Za Markowiczem nie przepadam, więc i książka nie dla mnie. ;)

    Wesołych Świąt! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, że nie dasz jej szansy, bo jest naprawdę dobra, ale rozumiem :)

      Usuń

Za każdy komentarz bardzo dziękuje, są one dla mnie bardzo ważne i motywują mnie do dalszego pisania bloga.
Jak już komentujesz to zostaw link do swojego bloga, dzięki temu łatwiej będzie mi się odwdzięczyć :)