17.09.2014

Księżycowa dziewczyna


Wyświetlanie Selena-Gomez-500px.jpgAutor : Catherine de la Glétais
Tytuł: Selena Gomez Księżycowa dziewczyna 
Liczba stron : 208
Ocena 10/10 




"W odróżnianiu od wielu dziewcząt w swoim wieku, które nosiły buty na obcasach i ekstrawaganckich suknie, nie lubiła pozować na dorosłą, chodź czasem zmuszały ją to tego okoliczności..."  

Każdy z nas ma jakieś marzenie, które bardzo chce spełnić. Czasem droga do wyznaczonego sobie celu może być bardzo trudna i ciężka albo wręcz przeciwnie, ale na pewno będą też chwile, dla których przekonamy się, że warto walczyć do samego końca.


 Książka pt. Selena Gomez Księżycowa dziewczyna pokazuje nam nie tylko wspaniałą historie księżniczki Disneya ale też ukazuje nam plusy i minusy bycia osobą publiczną. Autorka wspaniale przedstawia nam historie życia tej młodej, ale mimo to dojrzałej duchem dziewczyny. Czytając książkę dowiadujemy się wiele ciekawych faktów z życia Seleny. Bardzo podoba mi się to, że nie są to typowe suche fakty, wszystko jest bardo ciekawie opisane w formie opowieści. Możemy naszego "kopciuszka" poznać od zupełnie innej strony, do pewnego momentu życie Sel przypominało istną bajkę co sie zmieniło gdy dorosła? Dlaczego nie jest już tak idealnie jak kiedyś? Wszystkiego dowiecie się czytając książkę

  Uważam, że nie tylko fani tej genialnej aktorki powinni sie zapoznać z książką, ale i ludzie, którzy interesują się tym jak działa show biznes, Kiedy dorasta sie w świetle reflektorów może być naprawdę cudownie tylko co kiedy się dorośnie? Co się stanie kiedy będzie trzeba podejmować decyzje samodzielnie i co kiedy będzie trzeba dokonywać wyboru i to jak każdego dnia miliony ludzi patrzy na ciebie, pokłada w tobie nadzieje? A najgorsze w tym wszystkim jest to ze nie ma sie za grosz prywatności czy takie życie mimo to może  się  komuś podobać? Można tego chcieć? Odpowiedź brzmi można.

 Po przeczytaniu tej książki zmieniłam zdanie co do samej Seleny, ale to nie wszystko, uznałam ze w sumie bycie gwiazdą nie jest aż takie fajne no chyba ze wykorzystuje się to do szczytnych celów jak pomaganie innym a to Sel robi. Polecam tą książkę każdemu bo nie dość, że możemy się zapoznać z genialną historią to jeszcze dane nam jest poznać trochę tego życia gwiazd które nie jest w cale takie idealne jak może się wydawać a mimo to wiele osób pragnie sławy.

Książkę przeczytał dzięki wydawnictwu :
  

Piosenka na dziś :








Pozdrawiam INNA

11 komentarzy:

  1. Życie Seleny nie intryguje mnie tak bardzo, abym chciała o nim czytać, niestety :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy blog. Zapraszam do mnie.
    Męski blog o modzie i lifestyl'u.

    http://gabriel-data.blogspot.com/

    Obserwacja za obserwację?
    Zaobserwuj, zobaczę zrobię to samo!
    Na końcu komentarza dopisz tylko: "Obserwuję"
    www.gabriel-data.blogspot.com - KLIK
    Fashion Projects

    OdpowiedzUsuń
  3. Ogólnie mało czytam < :o > ale niektóre ksiażki potrafią bardzo zaciekawić :) nie jestem wielką fanką Seleny, kocham jej urodę i głos, ale prawdę powiedziawszy o jej samej nie wiem nic :)
    pozdrawiam cieplutko myszko ;*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny post.
    U nas konkurs do wygrania jedna z pięciu bluz. Wpadniesz?
    http://susan-and-olivia.blogspot.com/2014/09/giveaway-oasap.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawa biografia :)
    Nic nie mam do Seleny (ładna jest ^^)

    OdpowiedzUsuń
  6. Selena to zjawiskowa dziewczyna. Bardzo mi się podoba jej cudna uroda. Co do książki także chętnie ją poznam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Great Post! Follow each other on GFC, Google+ and Bloglovin? If yes, follow me and i follow back as soon as i see it. Let me know with a comment on my Blog

    Keep in Touch xx Rabea from germany
    http://rabeasbeautytipps.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  8. Za samą Seleną niezbyt przepadam, ale czemu nie? Bardzo fajny post :)
    Pozderki, Maja.
    http://gofrest.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. ta książka z pewnością zainteresuje moja nastoletnią siostrę

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubię selene :)

    Bardzo fajny blog!! :) .
    -------------------------------------------
    Kliknęłabyś w banner sheinside w bocznym pasku,?
    blog : http://julcze-blog.blogspot.com/
    Ja się zrewanżuję tym samym lub obserwacją ! .
    napisz jak kliknęłaś w banner sheinside w ostatnim poście.! ( sprawdzam ).
    --------------------------------------------------------------

    OdpowiedzUsuń
  11. też lubie selene
    obserwujemy?
    http://paolciapolcia16.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz bardzo dziękuje, są one dla mnie bardzo ważne i motywują mnie do dalszego pisania bloga.
Jak już komentujesz to zostaw link do swojego bloga, dzięki temu łatwiej będzie mi się odwdzięczyć :)