12.01.2016

Podsumowanie GRUDNIA!

Witajcie kochani! Dzisiaj przychodzę do Was juz z ostatnim z trzech zapowiadanych podsumowań. Mam nadzieję, że Was nie zanudziłam nimi za bardzo. Zapraszam do czytania! :)


Na początek piosenka, która mam nadzieję umili Wam czytanie posta :)
(Jest to singiel promujący Get Weird! )

1.Podsumowanie książkowe:
53.Fangirl (464str)
54.Razem będzie lepiej (462 str)
55.Rodzinnych ciepłych świąt (183 str)
Łączna ilość przeczytanych stron 1109 (3 przeczytane książki)

Wiem, że 3 książki to mała ilość, ale grudzień był dla mnie mega zwariowany więc lepsze to niż nic :)

2.Książka, która podobała mi się najbardziej:


"Razem będzie lepiej" to książka, z którą spędziłam bardzo miło czas. Pozycja jest ciekawa i wciągająca. Autorka pisze świetnie więc czytanie było samą przyjemnością, 
Muszę przyznać, że podobało mi się to jak zostali wykreowani bohaterzy, jak Pani Jojo Moyes pokazała ich wady i zalety. Warto zapoznać się z tą książka. Jest to naprawdę bardzo dobra lektura, która nie tylko świetnie relaksuje, ale i ma coś ważnego do przekazania. Polecam :)

3.Książka, która mnie zawiodła:
Tym razem również nie trafiła mi się taka pozycja :)

4.Film miesiąca:
Opis fabuły:
Od wydarzeń znanych z „Listów do M.” minęły równo cztery lata i wszyscy bohaterowie przygotowują się do kolejnej Wigilii. Mikołaj (Maciej Stuhr), który znalazł szczęście u boku Doris (Roma Gąsiorowska), wciąż nie może zdecydować się na oświadczyny, co prowokuje jego syna Kostka (Jakub Jankiewicz) do obmyślenia sprytnej, świątecznej intrygi z pierścionkiem zaręczynowym w tle. Małgosia (Agnieszka Wagner) i Wojtek (Wojciech Malajkat) adoptowali Tosię (Julia Wróblewska), ale teraz, tuż przed Bożym Narodzeniem, ich rodzina musi zmierzyć się wspólnie z nową, trudną sytuacją, związaną ze zdrowiem Małgosi. Karina (Agnieszka Dygant)-  obecnie wzięta pisarka i Szczepan (Piotr Adamczyk) - teraz taksówkarz, rozstali się, lecz ich ścieżki nieustannie się przecinają. Związek Betty (Katarzyna Zielińska) i „niegrzecznego” Mikołaja Mela (Tomasz Karolak) nie przetrwał próby czasu, Betty wychowuje ich synka Kazika z nowym partnerem Karolem (Marcin Perchuć). Czy Mel zdoła udowodnić, że zasługuje na miłość syna i stać się dla Kazika prawdziwym superbohaterem? Wladi (Paweł Małaszyński) wciąż kieruje Agencją Mikołajów, wspierany przez niezawodną Larwę (Katarzyna Bujakiewicz) i nową pracownicę - Magdę (Magdalena Lamparska), która mocno namiesza w związku popularnego muzyka Redo (Maciej Zakościelny) i Moniki (Marta Żmuda-Trzebiatowska). Rodzice (Małgorzata Kożuchowska, Waldemar Błaszczyk) zmagają się ze zbuntowanym nastoletnim synem, kontestującym Wigilię


Listy do M 2 to film, na którym byłam na początku grudnia i bardzo mi się on podobał!
Jest on inspirowany prawdziwym życiem. Wiele sytuacji jest tutaj realnych, są momenty smutne, ale jest też dużo wesołych scen. Aktorzy wrócili na ekrany kin po 4 lat i uważam, że ich powrót był naprawdę udany! Film ma ciekawą fabułę, dobrze się go ogląda i co najważniejsze fajnie wprowadza w atmosferę świąt! 
Osobiście uważam, że najlepiej jest go zobaczyć w święta, ale jeżeli komuś się to nie udało a chce go zobaczyć teraz to też będzie zadowolony z tego co obejrzy.  Polecam! :)

5.Inspiracyjny kolaż:

Tak przy okazji kolażu zapraszam Was serdecznie na mojego INSTAGRAMA  https://instagram.com/book.girl13/ :)

6.Odkrycie miesiąca;


Tym razem odkryciem miesiąca jest przecudowna płyta moich 4 idolek, które tworzą cudowny girlsband Little Mix. Jest to ich 3 płyta a moja pierwsza, którą mam u siebie (mam w planach mieć je wszystkie!) i jestem nią oczarowana! Jako Mixer wiem ile miłości, pracy, czasu, wytrwałości i swojego serca dziewczyny włożyły w płytę i uwaga TO AŻ SŁYCHAĆ. Ja posiadam Get Weird The Dleuxe Edition, czyli jest o 4 piosenki więcej niż na normalnej wersji płyty. Muzyka na albumie jest cudowna, różnorodna i pokazuje wielki talent jaki ma każda z dziewczyn. 

Ogólnie uważam, że wykonanie albumu jest GENIALNE! I nie chodzi mi tylko o przepiękne piosenki, ale i o ich "opakowanie", widać, że dziewczyny się postarały. Książeczka ma dużo zdjęć, wszystko jest w niej przejrzyste. 

Warto zakupić ten album, myślę, że każdy kto chodź trochę lubię Little Mix będzie nim oczarowany. Osoby, które jeszcze o nich nie słyszałam z pewnością znajdzie coś dla siebie! Ja osobiście jestem zakochana w tej płycie i mega gorąco ją polecam! :) ♥


Postanowiłam każdą piosenkę ocenić od 1-10, zsumować to i wyliczyć średnią. Średnia wyszła równo 9! 
Jeżeli chodzi o wykon "opakowania" na płytę to daję 10/10. 
Książeczka również otrzymuje 10/10 :)
Średnia wynosi 9.7!

7.Piosenka miesiąca:



Przepraszam, że podsumowanie jest tak późno. Mam nadzieję, że się podoba :)
A jak tam Wasz grudzień?
Do posta~ Nataliaaa

12 komentarzy:

  1. Ciekawe podsumowanie. Planuje obejrzeć Listy do M 2

    OdpowiedzUsuń
  2. Och, Little Mix. Uwielbiam. W Empiku jest promocja na płytę Salute, kosztuje tylko 20 zł.
    Czytałam tylko Razem będzie lepiej i również mi się podobała.

    Pozdrawiam, Dakota // 97books

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje za informacje o promocji! Właśnie sobie zamówiłam płyte :))~ Nataliaaa

      Usuń
  3. Przy zwariowanym miesiącu, trzy książki to i tak bardzo dobry wynik :D Muszę obejrzeć Listy do M. 2, ponieważ pierwsza część bardzo mi się podobała.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli pierwsza część Ci się podobała to druga tez powinna! :)~ Nataliaaa

      Usuń
  4. Trzy książki, to i tak wciąż o jedną książkę więcej ode mnie :p. A czasu miałam duuuużo. No, ale cóż... Za leniwa się zrobiłam i jedynie dramy potrafiłam (maniakalnie) oglądać ;) Listy do M 2 mnie nie interesują, jakoś mam uraz do polskich produkcji.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też czasem zdarza się miesiąc kiedy wolę oglądać seriale i filmy niż czytać,to normalne :) ~ Nataliaaa

      Usuń
  5. Jeśli chodzi o książki to na pewno teraz będzie lepiej. Zresztą nie liczy się ilość, a jakość.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ważne, że coś przeczytałaś ;) Sama dopiero teraz widzę, że przez brak czasu ważne jest, że w ogóle się znajduje chociaż chwilę na czytanie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się! Ważne, że w ogóle znajdujemy na to czas :)~ Nataliaaa

      Usuń
  7. 3 książki w okresie świąt to i tak przecież dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kolaż mi się strasznie podoba ;)
    A Listy do M. są świetne! Poryczałam się :c

    Zapraszam do siebie
    http://to-read-or-not-to-read.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz bardzo dziękuje, są one dla mnie bardzo ważne i motywują mnie do dalszego pisania bloga.
Jak już komentujesz to zostaw link do swojego bloga, dzięki temu łatwiej będzie mi się odwdzięczyć :)