30.07.2013

Przepraszam

Hejka kochani , od razu pisze że filmiku nie wstawię z własnej woli ale po prostu z braku czasu . Miałam na prawdę szczere chęci i chciałam ale kanał murze jednak reaktywować dopiero w sierpniu .
Dzisiaj o 11.30 spotkałam się z moim kolegą , było pare śmiesznych sytuacji , a jedna z nich to to że zaspał. Teraz piszę posta i robie sobie obiad a o 14.29 jadę na rehabilitację. Dziękuje za wszystkie komentarzyk pod poprzednim postem , na wasze blogi wejdę jak wrócę z rehabilitacji . Jutro jadę do taty i nie wiem czy pojawi się jakiś post do poniedziałku . Zobaczę ale nic nie obiecuję .
Najlepsze w jeżdżeniu do Mikołowa jest to że mogę sobie poczytać książkę <3
Teraz akurat czytam :
Ok. 3 sierpnia pojawi się już na 100 % recenzja Wybranych a ok. 7 recenzja Z INNEJ BAJKI


To wszystko ode mnie na dziś :*

PIOSENKA NA DZIŚ :
INNA :*

29.07.2013

Weekend nad morzem ?? POPROSZĘ O JESZCZE

Hejka kochani
Wczoraj w nocy wróciłam do domu z nad morza . Było wspaniale . Mimo że byliśmy tam bardzo krótko to był to świetny weekend . Na miejsce przyjechaliśmy ok. 5.30 więc zaczęliśmy rozbijać namiot , później śniadanie , plaża i kąpiel w morzu  no i czytanie <3 . Wieczorem pojechaliśmy do Ustki i popłynęliśmy statkiem . Następnego dnia ( w niedziele ) musieliśmy już pakować manatki ale za to pojechaliśmy do Lichenia ( chyba tak ,przepraszam ale ja dzisiaj jeszcze nie myślę ) . Pokąpaliśmy się w ciepłym jeziorku i wróciliśmy do domu . Ogólnie bardzo udany weekend :) .


Dzisiejszy dzień spędziłam głównie w domu . Zaczęłam dzisiaj rehabilitację więc miała okazję do zgubienia się w Mikołowie :P . Przygoda była więc nie ma co narzekać . Jutro ok. 13.30 możecie spodziewać się posta . Już z recenzją WYBRANYCH <3 . Zdradzę wam tylko że jestem zachwycona tą książką . Jutro też mam rehabilitację ale mam nadzieję że się nie zgubię .

Zaczęłam dzisiaj czytać Z INNEJ BAJKI więc żegnam się z wami żeby sprawdzić czy książka jest fajna czy nie .
...............................................................................................
Dzisiaj wstawiam tylko blogi które na pewno odwiedzę :
http://www.dru-life.blogspot.com/
http://julalula.blogspot.com/
http://ewelinaa-blog.blogspot.com/
http://xwelcome-to-my-circusx.blogspot.co.uk/
http://iamfuckingcrazybutiamfreee.blogspot.com/
http://kawiarenka-balladyny.blogspot.com/
http://modaprzemijastylpozostajex3.blogspot.com/
.................................................................................
Piosenka na dziś :
.......................................................

DO JUTRA KOCHANI
INNA :*

22.07.2013

Już w kochanym domeczku

Hejka kochani , miałam wielką nadzieje że uda mi się posta napisać jeszcze wczoraj ale do domu wróciłam o 23.30 i byłam padnięta więc sobie odpuściłam .
Od czego by tu zacząć , może od tego że to było konkretne przemiłe zadupie . Najbardziej wkurzającą tam, rzeczą nie było to że spaliśmy w namiotach na niewygodnych kanadyjkach czy że zawsze w nocy było zimno tylko to że ta, nie było luster . Za to plusem było to że tam jest strasznie spokojnie .Była też ładna okolica ( same lasy i zalew ) i wycieczka do Bydgoszczy . Wycieczka była super . Byliśmy w muzeum mydła i ogólnie fajnie ją spędziliśmy . Za to jak byliśmy na pod obozie to nie było ani chwili wolnego . Poznałam fajnych ludzi i ogólnie teraz już nie żałuje że pojechałam ale mimo wszystko ciesze się już jestem w domku .
Dzisiejszy dzień będzie polegał głownie na leniuchowaniu . Jutro wstawię zdjęcia z pamiątkami z Bydgoszczy ale co do zdjęć z obozu to nie wiem bo ja swojego aparatu nie brałam . Tak jak wcześniej pisałam nie było tam ani chwili wolnego czasu i dla tego nie przeczytałam książki ale mam dla was jeszcze jedną recenzję do nakręcenia  więc filmiku spodziewajcie się w środę .
A tutaj macie mój ostatni filmik :
Postaram się dzisiaj dodaj jeszcze jednego posta :)
Piosenka na dziś :
Cytat :
Każdy kiedyś będzie musiał wybrać pomiędzy dwoma różnymi rzeczami .
Blogi na dziś ;
http://iamfuckingcrazybutiamfreee.blogspot.com/
http://www.dru-life.blogspot.com/
http://modaprzemijastylpozostajex3.blogspot.com/

Pozdrawiam was kochani :*
INNA

07.07.2013

Czas się szykować

Hejka kochani
Dzisiaj post będzie trochę krótszy a to dla tego że prawie przez cały dzień się szykuje na obóz . Rano byłam u Dru ( KLIK , kLIK ) i ona robiła kolaż ze zdjęciami z naszej wycieczki do Pszczyny na lody. Jeżeli chodzi o kolaż to o to on :
Najbardziej podoba mi się to moje zdjęcie z przypadkową parą młodą . To był taki mały spontan . Ogólnie wycieczka była fajna . Trochę się przeszłyśmy po parku , po wydurniałyśmy i zrobiłyśmy kilka zdjęć :) . Jeżeli ktoś by chciał wiedzieć to na obóz jadę do Koronowa . Dzisiejszy dzień jest dosyć spokojny . Aktualnie czekam na telefon od taty bo mamy jechać jeszcze do babci na działkę .
Kochani już 22.07.13 możecie liczyć na post więc co zobaczenia :*
Blogi na dziś :
http://iamfuckingcrazybutiamfreee.blogspot.com/
 http://rollingintheelove.blogspot.co.uk/ 
http://gicia-zakrecona-laura.blogspot.com/ 
Cytat na dziś
Korzystaj z każdego dnia w życiu bo kiedyś Ci go zabraknie .
Piosenka na dziś :
INNA :*

03.07.2013

Pierwsza kąpiel w tym sezonie

Hejka kochani
Dzisiaj posta pisze troche później a to dla tego że wczoraj niespodziewanie postanowiłam pojechać do babci na działkę . A z tym wiąże się brak komputera i spanie u babci w domku no i kąpanie się w jeziorku obok działki . To ostatnie jest chyba najlepsze :) . Wczoraj była moja pierwsza kąpiel w tym sezonie . Dzisiaj rano też się kąpałam . Byłam tam razem z kuzynem więc się dobrze bawiliśmy . Od razu gdy wróciłam do domku to zjadłam obiad a teraz piszę dla was posta i oglądam Glee . Trzeba przyznać że wciąga .Przed chwilką chciałam nagrac dla was recenzje Kosogłosa ale niestety aparat się na mnie uwziął i się rozładował a prawie nagrałam całą :( . Z tego powodu filmik ukaże się dopiero jutro . Jutro to będzie się działo .
Blogi na dziś :
http://complywithyourdreams.blogspot.com/
http://cynamonowy-swiat365.blogspot.com/
http://kawiarenka-balladyny.blogspot.com/
Cytat na dziś :
Niektóre drogi trzeba pokonywać samotnie
Piosenka na dziś :
Moje inspiracje :
Ps.Przepraszam że nie dodałam dzisiaj 5 rozdziału ale nie miałam jak , postaram się dodac jutro wieczorem ale w piątek rano :)
Ps 2 . Kochani zadawajcie mi pytania bo chce jeszcze przed obozem dodać filmik z odpowidziami na nie :)


Do jutra :*
INNA


02.07.2013

Wreszcie troche odpoczełam , a raczej chciałabym odpocząć

Hejka kochani
Ja sobie myślałam że dzisiaj sobie na maksa odpocznę a tu nic z tego . Rano okazało się że muszę szybko jechać zawieść  świadectwo do szkoły więc musiałam wstać o 8.30 masakra . Skandal jakiś . Później wróciłam do domu , pogadałam z dziewczynami trochę na Skype , a teraz robie sobie włosy bo ide do fotografa . A do fotografa idę dla tego że muszę sobie zrobić zdjęcia do dowodu . Potem idę do babci :) .W między czasie chciałabym nakręcić filmik  z recenzją Kosogłosa ale nie wiem czy mi się uda . Najwyżej nakręcę go jutro . U mnie śliczna pogoda a jak u was ?? (Piszcie w komentarzach ) Kochani bardzo prosze o pytania pod tym postem bo jeszcze przed obozem chciałabym dodać filmik z pytaniami i odpowiedziami . Jutro postaram się dodać 5 rozdziała :)
A tutaj możecie znaleźć 4 :
http://zjednoczona.blogspot.com/2013/07/4-rozdzia.html  
Blogi na dziś :
http://natalia-look.blogspot.com/
http://www.dripfashion.blogspot.com/
http://www.juliette-life-blog.blogspot.com/Piosenka na dziś :
Cytat :
Śmiej się - niech reszta świata zastanawia się dlaczego

Do posta Inna :*