18.09.2012

Fajna książka :)

Jedną z moich pasji o których może do końca nie wiecie jest czytanie :) Ostatnim czasem czytam książkę Beaty  Ostrowickiej " Misia Rządzi " . A w skróci o tej książce:
Misia to czternastolatka, która uważa że umie "rozgryzać " ludzi i manipulować nimi.Okłamuje wszystkich wokół - swoich bliskich, znajomych , nawet chłopaka, który ją kocha. Dla niej to oczywiste że nie da się żyć mówiąc prawdę . Kłamstwo rządzi! I Misia rządzi. No , może nie do końca.....  Reszty dowiedzie się jak przeczytacie naprawdę polecam . Mnie i moje przyjaciółki odrazu wciągnęła . Naprawdę polecam :)

A wy jaką książkę polecacie ? Piszcie w komentarzach :)

Pozdro Natka :)

2 komentarze:

  1. Książka zapowiada się ciekawie. Ja mam tyle książek do polecenia, że chyba zabrakłoby miejsca. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja polecam "Rezerwat niebieskich ptaków", tytuł głupi, ale książka zarąbista! :D

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz bardzo dziękuje, są one dla mnie bardzo ważne i motywują mnie do dalszego pisania bloga.
Jak już komentujesz to zostaw link do swojego bloga, dzięki temu łatwiej będzie mi się odwdzięczyć :)