28.01.2016

Program część 2

Witajcie kochani! Jeszcze ostatnio mój internet trochę szwankował, ale już na szczęście działa bardzo dobrze więc mogę powrócić do pisania postów!
Piosenka na dziś:
Dzisiaj przychodzę do Was z recenzją naprawdę dobrej kontynuacji! Zapraszam do czytania.
W komentarzach koniecznie piszcie co myślicie o tej pozycji i czy macie zamiar ją przeczytać, no chyba, że już czytaliście to podzielcie się swymi odczuciami :)


1 część>>> "Plaga samobójców" 

Autor : Suzanne Young
Tytuł: Kuracja samobójców 
Liczba stron : 448
Cykl: Program
Tłumaczy:Andrzej Goździkowski
Ocena 8/10 

"Odtwarzałam to wspomnienie raz za razem w moim umyśle, jakby było smutną piosenką, która choć rani, to dodaje otuchy i wydaje się znajoma."

Program zabrał im wspomnienia i ich przeszłość, ale nie był im wstanie odebrać miłości, którą się darzą i która przyciąga ich do siebie jak magnez. 

Sloane i James wciąż walczą o wolność. Po tym co Program im zrobił postanowili, że nigdy tam nie wrócą, że nie dadzą sobą manipulować i to właśnie dlatego uciekają. Dołączyli oni do Buntowników, z którymi chcą pokonać instytucje i epidemie. Podczas tej ciężkiej podróży nie każdemu będą mogli zaufać, nie każdy okaże się tym za kogo się podawał.

Sięgając po "Kurację samobójców" bałam się, że nie będzie ona tak dobra jak pierwsza część. Na szczęście okazała się ona świetną kontynuacją!

Sloane i James wyrwali sie z rąk Programu, ale to nie znaczy są już wolni. Wręcz przeciwnie, ich życie to ciągła ucieczka. Nigdzie nie mogą zabawić za długo bo instytucja wciąż depcze im po piętach. Jak za dawnych czasów są dla siebie oparciem, ale niestety nie jest to łatwe, bo żadne z nich nie wie jak wyglądała przeszłość zanim zostały odebrane wspomnienia. Mimo, że chcieli by poznać swe wcześniejsze życie to mają tylko jedną pigułkę, która im to umożliwi i dlatego nie czuję się na siłach by ją zażyć. Nie chcą sobie nawzajem odebrać powrotu do dawnego życia. 
Na swojej nowej, buntowniczej drodze poznają wiele osób. Niestety nie każdej z nich będą mogli zaufać i zdradzić swe tajemnice. Para różni się od Buntowników, ale mają oni wspólny, ważny cel. Obalić Program i powstrzymać epidemie. Czy im się uda? Przeczytajcie książkę i sprawdźcie sami!

"Kuracja samobójców" to świetna pozycja, która jest najlepszą kontynuacją "Plagi samobójców" jaką można by wymyśleć! Przyznam szczerze, że podczas czytania nie byłam do końca przekonana co do tej części, ale kiedy ją skończyłam uświadomiłam sobie, że pomysł na fabułę był najlepszy z najlepszych. 
Autorka napisała książkę, którą czyta się szybko, ale z wielkim zainteresowaniem. Jest tutaj wiele pięknych i mądrych cytatów. Cudowni bohaterowie, których poznaliśmy w pierwszej części oraz kilka nowych, ciekawych postaci. Niektóre naprawdę przypadły mi do gustu! 

Mam wrażenie, że druga cześć serii "Program" bardziej skupia się na miłości Sloane i Jamesa, ale to nie znaczy, że jest ona nudniejsza. Fabuła nadal jest tak samo wciągająca i zaskakująca. Nie zabranie także momentów trzymających w napięciu oraz śmiesznych sytuacji. 

Koniecznie muszę wspomnieć o dodatku, który można znaleźć w książce i który jest świetny! Chodzi mi oczywiście o "Rehabilitacje". Część ta jest poświęcona głownie Michaelowi Realmie co sprawia, że dodatek ten jest jeszcze ciekawszy bo jak wiadomo Realm był bardzo złożoną postacią z wieloma sekretami. 
Całość jest naprawdę świetna! Książka wciąga. Ja mimo tego, że jest ona dosyć gruba (448 str) to przeczytałam ją w nie całe cztery dni! Autorka ma świetny styl pisania, używa języka, który jest zrozumiały i sprawia, że czyta się ją szybciutko! 
Pierwsza część "Programu" mnie zachwyciła i sprawiła, że chciałam od razu kolejną, druga nie pozostała jej ani trochę dłużna! Myślę, że śmiało mogę powiedzieć, że jest to jedna z lepszych serii jakie czytałam. Co prawda akcja w drugiej części jest mniej rozwinięta i toczy się wolniej, ale jest dobra! 
Muszę również przyznać, że strasznie podoba mi się okładka tej książki. Jest ona idealnie dobrana do treści i bardzo przykuwa wzrok. 
Każdy kogo zachwyciła "Plaga samobójców" będzie również oczarowany "Kuracją samobójców".  Program to  seria dla osób o mocnych nerwach, ale naprawdę  warto po nią sięgnąć! Ma wielki i mądry przekaz, z którym koniecznie trzeba się zapoznać i do tego wciągającą fabułę!Czego chcieć więcej? Nic tylko czytać! 
Polecam z całego serca. Naprawdę piękna książka!

Za książkę bardzo dziękuje wydawnictwu Feeria Young :)

Książka bierze udział w wyzwaniu:
Zalicza się jako "Więcej niż 300 stron":

oraz;
oraz:
oraz:
                                                          Przeczytam 52 książki. 


Mam nadzieję, że recenzja się podoba! Co myślicie o książce? Dajcie znać w komentarzach :))

Do posta XOXO~ Nataliaaa

19 komentarzy:

  1. Niestety nie czytałam jeszcze pierwszej części i nie wiem kiedy to nadrobię, ale z każdą kolejną recenzją tej serii mam coraz większą ochotę wziąć się za książkę od razu :D


    http://zaczarowana-me.blogspot.com/?m=0

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że zabierzesz się za nią jak najszybciej bo jest naprawdę świetna!~ Nataliaaa

      Usuń
  2. Nie czytałam pierwszej części, jednak okładka i Twoja recenzja jakoś mnie przyciągają, więc myślę, że w 2016 ją przeczytam :D
    Buziaki,
    SilverMoon z bloga Fantastyczne książki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że przeczytasz i że się spodoba! :)~ Nataliaaa

      Usuń
  3. Mimo, że to nie do końca moje klimaty, to jednak "Program" wyjątkowo mnie ciekawi i na pewno niebawem sięgnę po pierwszy tom ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Po skończeniu pierwszego tomu sądziłam, że sprawa Realma zostanie zamknięta w tej jednej Książce. Mam nadzieję, że wkrótce będę miała okazję poznać drugi tom, bo po tylu pochlebnych recenzjach jestem ogromnie ciekawa :>
    Pozdrawiam
    secretsofbooks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Książka zbiera dobre recenzje. Dopiero mam ją w planach.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie czytałam jeszcze pierwszej części, ale kilka dni temu zamówiłam ją sobie w bibliotece, więc mam nadzieję, że szybko trafi w moje ręce. Już nie mogę się doczekać ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również mam taką nadzieję! Trzymam kciuki żeby sie spodobała :)~ Nataliaaa

      Usuń
  7. Sama tematyka trochę mnie przeraża, ale widzę dobre opinie i wbrew sobie, mam ochotę ją przeczytać. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam ♥ Nawet chyba ciut bardziej niż Plagę, którą również uwielbiam ♥ No i masz rację ten dodatek skupiający się na Realmie był świetny!
    A język autorki? Po prostu mnie urzekł *-*
    Bądź tu teraz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi pierwsza sie bardziej podobała, ale wcale nie dziwi mnie to, że Tobie druga bo obie są bardzo dobre, zresztą oczywiście się zgadzam! :)~ Nataliaaa

      Usuń
  9. Muszę najpierw przeczytać pierwszy tom :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Słyszałam o tej serii i mam na nią wielką ochotę.

    OdpowiedzUsuń
  11. I tak mnie do serii nie ciągnie :D Pomimo twoich ochów i achów, to nie czuję, aby mi się spodobało :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda bo moje ochy i achy nie są bezpodstawne, naprawdę warto przeczytać! :D~ Nataliaaa

      Usuń
  12. Mam w planach tom 1, bo nasłuchałam się ogromnej ilości ochów i achów :)

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz bardzo dziękuje, są one dla mnie bardzo ważne i motywują mnie do dalszego pisania bloga.
Jak już komentujesz to zostaw link do swojego bloga, dzięki temu łatwiej będzie mi się odwdzięczyć :)