23.01.2016

Demoniczna nowość wydawnictwa Feeria Young!

Witajcie kochani! Jak się podoba nowy wygląda bloga? Stary już mnie nudził więc postanowiłam zrobić coś nowego :) Od tego posta będzie również zmiana z piosenką na dziś, jak może zauważyliście zawsze staram się ją dobierać do treści książki. Od teraz będzie się ona pojawiała na początku recenzji. Co wy na to? :)
Przepraszam, że dawno nie było posta,ale niestety coś sie ostatnio stało z moim internetem i go nie było :/ Na szczęście już jest!


Piosenka na dziś:

Dzisiaj przychodzę do Was z recenzją książki, która  mną wstrząsnęła, poruszyła moją wyobraźnią do granic i przyprawiła mnie o gęsią skórkę. Zapraszam na posta :)

Autor : Katie Alender
Tytuł: Złe dziewczyny nie umierają

Liczba stron : 359

Cykl:Złe dziewczyny nie umierają

Tłumaczy: Jakub Steczko

Ocena: 9/10 

"Duchy są wszędzie. Nie sposób ich uniknąć. Próbujesz jedynie unikać tych, które chcą cię zabić."

Alexis razem ze swoją rodziną mieszka w domu na Whitley Street. Posiadłość jest wielka, zbudowana w stylowym misz-maszu. Wygląda jak te, które można zobaczyć w horrorach. Nie jest to jednak zwykły budynek. Ma on swoją historię, która mroży krew w żyłach.

Kasey to młodsza siostra Lexi. Dziewczynka uwielbia lalki, ma na ich punkcie bzika. Każde swoje pieniądze potrafi wydać właśnie na nie. Oprócz tych zabawek ma ona również kilka innych dziwactwa, lecz w pewnym momencie stają się one czymś więcej niż tylko wymysłami. Stają się one koszmarem domowników a przede wszystkim jej siostry. 
To co dzieje się z Kasey nie jest ani trochę normalne. Dziewczynka zaczyna mówić dziwnymi słowami, ma zaniki pamięci i co najgorsze jej oczy świecą dziwnym nienaturalnym odcieniem zielni. Czy Alexis uda się odkryć co zaszło w jej domu? Czy dowie się co dzieje się z siostrą i czy uda się jej pomóc? Przeczytajcie tę świetną książkę a się dowiecie! 

Nigdy nie lubiłam czytać horrorów. Tego typu książkom jakoś nie udało się przypaść mi do gustu. Aż tu nagle pojawiła się pozycja pani Katie Alender "Złe dziewczyny nie umierają", która pochłonęła mnie bez reszty! 

Alexis zaczyna czuć, że w jej rodzinnym domu dzieje się coś niedobrego. Młodsza siostra często bywała nieznośna, ale nigdy nie zachowywała się tak źle i nieobliczalnie. Lexi zaczyna zdawać sobie sprawę, że w jej domu czai się straszne zło i co najgorsze powoli pochłania Kasey. Dziewczyna bezzwłocznie postanawia dowiecie się dlaczego tak się dzieje i powstrzymać demony. Czy jej się uda?

"Złe dziewczyny nie umierają" to książka, która bardzo pobudza wyobraźnie, moja podczas czytania pracowała na pełnych obrotach! Autorka wymyśliła świetną fabułę, która wciąga na maksa. Pisze ona ciekawi i zrozumiale. W książce dzieje się dużo, ale nie ma natłoku wydarzeń, dzięki czemu pozycje czyta się przyjemnie i szybko. 
Książka jest straszna, momentami myślałam, że dostanę zawału (nie polecam czytać jej pod kołdrą, z latarką o godzinie 24, taka mała rada). 
Każdy kto uwielbia horrory tym będzie zachwycony. A osoby, które ich nie lubią zmienią co do nich zdania! Ja niestety nie lubię czytać tego typu książek, zawsze omijałam je szerokim łukiem, ale bardzo się cieszę, że tej jednak dałam szanse. Jest ona naprawdę fajna, mrozi krew w żyłach i co dla mnie było ważne fabuła jest bardzo realna. Czasem miałam wrażenie, że taka historia mogła się zdarzyć naprawdę co też jest plusem tej lektury! 

Podczas czytając pierwszego rozdziału wydawało mi się, że główna bohaterka nie przypadnie mi do gustu. Na szczęście jednak ją polubiła. Lexi jest osobą, która rzuca się w oczy. Ma różowe włosy, których nie sposób nie zauważyć oraz często popada w tarapaty. Nie jest ona drażniącą dziewczyną, która wszystkiego się boi. Jest silną i zdeterminowaną nastolatką, która dla swojej rodziny jest w stanie poświęcić wszystko. Za wszelką cenę chce odzyskać siostrę. Jej determinacja mi imponowała. Alexis jest naprawdę bardzo dobrze wykreowaną postacią! 

"Złe dziewczyny nie umierają" to naprawdę genialna pozycja, którą warto przeczytać! Autorka stworzyła dobrą, mroczną atmosferę. W książce pojawia się wątek miłosny, ale ani trochę nie sprawia on, że staje się ona mniej straszna. 
Nigdy nie sądziłam, że jakiś horror spodoba mi się tak bardzo, a jednak stało się to możliwe! Nie mogę się doczekać kiedy wyjdzie kolejna część a Wam serdecznie polecam tę! Książka jest świetna, warto się z nią zapoznać i pamiętajcie pisze to osoba, która nie lubi czytać horrorów! Polecam :))



Za książkę bardzo dziękuje wydawnictwu Feeria Young :)




Książka bierze udział w wyzwaniu:
Zalicza się jako "Z gatunku, za którym nie przepadam". 
 oraz:
oraz:

Przeczytam 52 książki. 

Mam nadzieję, że recenzja się podoba! Ma ktoś z Was ochotę na tę książkę? A może już ktoś z Was ją czytał? Dzielcie się swoimi opiniami w komentarzach! 

Do posta :) ~ Nataliaaa

16 komentarzy:

  1. Muszę koniecznie zdobyć tę książkę! Już o niej troszkę słyszałam i mam zamiar po nią sięgnąć! <3
    Świetna recenzja :)
    Buziaki,
    SilverMoon z bloga Fantastyczne książki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzymam kciuki, że ją zdobędziesz i to jak najszybciej!
      Bardzo dziękuje <3~ Nataliaaa

      Usuń
  2. Ta książka chodzi za mną odkąd tylko ujrzałam ją w zapowiedziach! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Książka jest naprawdę dobra i jestem ciekawa kontynuacji ;)
    Thievingbooks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również, mam nadzieję, że wyjdzie jak najszybciej! :)~ Nataliaaa

      Usuń
  4. Jestem ciekawa czy mną również by tak wstrząsnęła. Chętnie przeczytam, jeśli będę miała okazję.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja bardzo lubię horrory, więc myślę, że i ta książka przypadnie mi do gustu. Dobrze, że autorce udało się stworzyć mroczną, tajemniczą atmosferę ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Książka bardzo mnie intryguje i być może kiedyś po nią sięgnę.
    ps. super wygląd bloga!

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam horrory, więc sądzę, że ta książka bardzo mi się spodoba.:) Do tego ma bardzo ładną okładkę.

    czasdlaksiazki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. O tej książce dużo jest na blogosferze mam nadzieję że sama przeczytam ją w najbliższym czasie :) Jestem strasznie ciekawa pozdrawiam cieplutko
    http://wiktoriaczytarazemzwami.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawa recenzja i bardzo ładny wygląd bloga :) Też nie przepadam za horrorami, więc nie wiem czy prędko sięgnę po tą powieść. Obserwuję i zapraszam do siebie :)

    Pozdrawiam, Maniaczka Książek!
    countrywithbooks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje!
      Ten horror jest taki, że przypadnie do gustu nawet osobom, które ich nie lubią! :)~ Nataliaaa

      Usuń
  10. Bleee różowe włosy :d
    Hm, ja lubię horrory, ale nie są straszne... xD Cóż, warto jednak spróbować, więc dodam książkę do "chcę przeczytać", skoro obstawiasz, że na pewno się spodoba osobom, lubiącym horrory :D ale to nie napisana laleczka Chucky? :D bo tak o tych lalkach wspomniałaś :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Chcę przeczytać tę książkę i mam nadzieję, że mi się spodoba ;)

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz bardzo dziękuje, są one dla mnie bardzo ważne i motywują mnie do dalszego pisania bloga.
Jak już komentujesz to zostaw link do swojego bloga, dzięki temu łatwiej będzie mi się odwdzięczyć :)