14.01.2015

LBA

Dzień dobry kochani, zapraszam was na posta, w którym odpowiem na pytania w ramach nominacji do LBA :)

Bardzo dziękuje za nominację za nominację Booksofme world :) Przejdźmy do pytań:

1. Dlaczego zdecydowałaś się na założenie bloga o tematyce książkowej?

W sumie mój blog nie był od początku o tematyce książkowej, był to po prostu miszmasz. Zdecydowałam się na nim wstawiać głównie recenzję książek bo chciałam się "ustatkować", chciałam żeby blog miał konkretną tematykę. 

2. Czy często poprawiasz swoje wpisy, czy może pierwszy, który napiszesz od razu publikujesz?

Zazwyczaj piszę posta, wstawiam go a potem czasem robię poprawki :)

3.Jak długo po przeczytaniu książki zwlekasz z napisaniem recenzji? Robisz to od razu po skończeniu książki czy musisz trochę odczekać?

Staram się to zrobić do 3 dni po przeczytaniu książki 

4.Ulubiona postać fikcyjna.


Nie ma opcji, że zdecyduję się na jedną, uwielbiam wiele postaci. 

5. Najlepsza książka, jaką do tej pory przeczytałaś.

Niestety nie dam rady zdecydować się na jedną pozycję, przeczytałam masę cudownych książek
 i wyróżnić jedną było by dla mnie jak dla matki wskazanie najukochańszego dziecka :)

6. Najgorsza książka, jaką do tej pory przeczytałaś.

Nie ma może jakiejś najgorszej ale bardzo zawiodłam się na książce    pt. Bale Maturalne z Piekła, oczekiwałam czegoś znacznie lepszego po tej pozycji. 

7. Jaką książkę poleciłabyś innym blogerom i dlaczego akurat tę?

Jest wiele świetnych książek, które mogłabym polecić innym blogerom, 
na jedną sie nie zdecyduje. Za to każdemu blogerowi mogę polecić
książki Johna Greena, można się na nich uśmiać do łez, 
można się na nich wzruszyć. Bohaterowie książek tego autora są różni,
 porusza on bardzo ciekawe i czasem trudne tematy, każda powieść jest moim 
zdaniem świetna. Nic tylko zapoznać się z jego dziełem :)

8.Czy czytasz książki po angielsku lub w innym języku?

Jeszcze nie czytałam książki w innym języku ale mam zamiar to zmienić w tym roku 

9.Czy jest coś, czego nie lubisz w blogowaniu? Jeśli tak, co to jest?

Blogowanie uwielbiam, denerwuję mnie tylko modna na obserwację za obserwację. 
Jeżeli jakiś blog mi sie podoba to go obserwuję a nie że ktoś to na mnie wymusza. 

10.Którą postacią fikcyjną chciałabyś być i dlaczego?

Kolejne trudne pytanie. Jest wiele postaci, w które 
chciałabym się wcieli ale jeżeli musiałabym wybrać 
to chciałabym być Americą Singer z cyklu Selekcja. 
Jest ona dobrą, odważna, uczciwą, mądrą 
i pomocną dziewczyną. Uwielbiam ten cykl,
 jest on cudowny dlatego wybrałbym Ami. 









11. Jaka książka zapoczątkowała Twoją miłość do książek?

Była to książka pt. Zmierzch, wstyd się przyznać ale zanim nie przeczytałam 
całej serii to uważałam że czytanie książek to strata czasu
 a teraz nie mogłabym bez tego żyć :) 


Mam nadzieję że dzięki temu postowi poznacie mnie trochę lepiej, osoby które 
dopiero odkryły mojego bloga a chciałyby się czegoś o mnie dowiedzieć odsyłam 
do zakładki KIM JESTEM? . Jeszcze raz bardzo dziękuje za nominowanie mnie.

Ja nominuję 3 blogi oraz ich autorów :) :
http://niebo-pieko-ziemia.blogspot.com/ - Upadły czy Anioł 

Moje pytania:
1. Jaki jest Twój ulubiony cytat z książki?
2.Czy masz ulubionego autora?
3.Czy oglądasz jakiś serial? Jeśli tak to jaki? 
4.Lubisz chodzić na ekranizację książki do kina? 
5.Wolisz czytać serie czy książki jedno tomowe? 
6.Słuchasz muzyki podczas czytania książki? 
7.Gdybyś mogła umówić się na randkę z jedną postacią 
z wybranej przez ciebie książki kto by to był?
8.Wolisz korzystać z biblioteki czy kupować książki? 
9.Czy Twoi znajomi wiedzą, że prowadzisz bloga?
10.Czy pożyczasz swoje książki?
11.Czy masz jakąś książkę, do której lubisz wracać i czytać ją kilka razy? 

Będzie mi bardzo miło jeśli nominowane przeze mnie osoby wezmą udział w zabawię 
Mam nadzieję że post się podobał :)

Piosenki na dziś:

INNA 

13 komentarzy:

  1. Mnie też "Zmierzch" zachęcił do powrotu do czytania książek :) Czekasz aż 3 dni, aby napisać recenzję? Zazdroszczę - ja pisze na gorąco szkic, a przed publikacją poprawiam :) "Bale maturalne z piekła" - faktycznie koszmarna książka, ale "Zmrok" dla mnie było gorszy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie czekam 3 dni, piszę recenzje najpóźniej do 3 dni od przeczytania książki :)

      Usuń
  2. Cieszę się, że wzięłaś udział :) Fakt "Bale maturalne" to nie najlepsza książka, a od "Zmierzchu" zaczął się mój powrót do czytania, bo dużo czytałam w podstawówce, a później zupełnie przestałam, jak byłam w szkole średniej pojawił się "Zmierzch" i stwierdziłam, że chcę mieć swoją biblioteczkę w domu :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za nominację, ja również swoją przygodę zaczęłam od "Zmierzchu".

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo dużo nowości u ciebie:) Przeczytałam Rywalki cz. 1 Fajna lektura. Pozdrawiam i zapraszam na www.szydelkowagaleria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Piosenka Ellie Goulding piękna, jak tylko ją usłyszałam to się w niej zakochałam :)
    Ja kiedyś próbowałam czytać książkę po angielsku, ale kiepsko mi to szło :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja także po przeczytaniu sagi Zmierzch zapałałam miłością do czytania.
    Czytałam też Bale Maturalne z Piekła i podobnie jak ty, strasznie zawiodłam się na tej książce.

    OdpowiedzUsuń
  7. Widzę, że nie jestem jedyna co od Zmierzchu zaczęła swoją przygodę z częstszym czytaniem :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też nie lubię tej mody na obserwowanie za obserwowanie. Dużo ciekawego się o Tobie dowiedziałam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Początkowo nie lubiłam tych nominacji, ale z czasem zmieniłam zdanie, bo może się wiele dowiedzieć o osobie prowadzącej bloga :)
    http://ksiazkowa-fantazja.blogspot.com

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. wydajesz się być fajną osobą, dużo się o tobie dowiedzialam :)

    http://nixstaystrong.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Może i moje czytelnictwo nie rozpoczęło się/wznowiło na Zmierzchu (tu kłania się raczej Narnia i Harry Potter), ale za to ta seria wprowadziła mnie w swiat paranormal romance :)

    namalowac-swiat-slowami.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Dzieki za odpowiedzi - fajnie cię bliżej poznać :)

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz bardzo dziękuje, są one dla mnie bardzo ważne i motywują mnie do dalszego pisania bloga.
Jak już komentujesz to zostaw link do swojego bloga, dzięki temu łatwiej będzie mi się odwdzięczyć :)