23.10.2014

Nie zawsze prawda w którą wierzymy jest prawdą

Kochani przepraszam, że tak długo nic nie dodawałam ale jakoś nie miałam na to ochoty, obiecuje, że będę dodawać posty regularniej :)
W dzisiejszym poście zapraszam na recenzję książki pt Rebeliant



Autor : Marie Lu
Tytuł: Rebeliant 
Liczba stron : 
304

Cykl: Legenda
Ocena: 7/10  


"Każdy dzień oznacza nowe dwadzieścia cztery godziny.
Z każdym kolejnym dniem wszystko na nowo staje się możliwe.
Obojętnie, czy żyjesz, czy giniesz, możesz mieć tylko jeden dzień naraz."


Czy można pokochać kogoś kogo się nienawidzi? Czy można znienawidzić kogoś zanim sie go pozna?
Każdy na te pytania może mieć inną odpowiedź ale wasze zdanie może się zmienić po przeczytanie książki "Rebeliant".
Day- przestępca, którego Republika nie umie złapać
June- geniusz służący Republice
Które z nich przechytrzy drugiego? A może łączy ich więcej niż by się spodziewali?
Republika to przyszły świat, w którym albo jest się bardzo bogatym albo bardzo biednym.O tym do której grupy trafisz decyduje wynik próby, jeżeli twój wynik będzie bardzo niski nie owijając w bawełnę państwo po prostu się ciebie pozbędzie. Day popełnił wiele przestępstw za co jest poszukiwany ale jak na razie przez niego żołnierze są tylko ośmieszani ponieważ nadal go nie złapali, June jest wspaniałym dzieckiem Republiki ponieważ na próbie zdobyła najwyższy wyniki dlatego jest z jedną z tych bogatych. Metias (brat dziewczyny) jest żołnierzem  służącym swojemu państwu, pewnego wieczoru kiedy ma wezwanie do pracy ginie. Na miejscu zbrodni oczywiście był Day. June zostaje wezwana przez przełożoną swojego starszego brata aby jako wspaniałe dziecko aby  odnaleźć zabójce Metiasa. Podczas polowania na Daya dziewczyna odkrywa kilka nieznanych jej do tą faktów o swoim państwie oraz o samym poszukiwanym. Co jeżeli prawda którą dotąd znała okaże sie fikcją? Możecie się tego dowiedzieć jedynie czytając książkę :)

Uważam że książka jest dobra mimo paru niedociągnięcie, kojarzy mi się ona z książką pt."Niezgodna" ale, uważam że akurat ta druga jest lepsza. Mimo to warto sięgnąć po powieść Marie Lu. Uwielbiam postać Daya, jest on bardzo sympatyczny i ma wiele dobrych cech, postać June jest fajna ale niestety mnie czasem irytowała. Na plus jest na pewno fabuła książki, są bardzo ciekawe acz nie nudzące opisy, akcja która tak naprawdę od początku towarzyszy bohaterom książki ale czasem jest po prostu spokojniejsza. Przyznaje, że na początku nie mogłam się w książkę wciągnąć ale od ok. 100 strony nie mogłam sie oderwać, po prostu musiałam czytać dalej bo bardzo chciałam wiedzieć co dzieje się dalej.
Książka jest warto uwagi dlatego polecam ją każdej osobie, która lubi gdy fabuła dzieje się w przyszłości. Ja osobiście na pewno sięgnę po drugą część tej serii :)


Książka bierze udział w wyzwaniu :



Piosenka na dziś:

Mam nadzieję że recenzja książki się podobała i że was nie zanudziłam

Inna

8 komentarzy:

  1. Słyszałam już trochę o tej książce :)
    + Bardzo wesoła nuta <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Niedawno czytałam i bardzo mi się książka podobała :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Musze przeczytac :D

    Zapraszam!!
    http://lethaal.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Niedługo przeczytam :)
    Klikniesz w linki Sheinside u mnie?
    Proszę o klik w linki w tym poście

    OdpowiedzUsuń
  5. genialny blog <3
    będę tu wpadać :D

    http://v-rnq.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię twoje recenzję, nie wiem czy przeczytam, bo zamówiłam właśnie dzisiaj inną książkę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piszesz, że przez pierwsze 100 stron ciężko było ci przebrnąć, a potem dalej to już z górki. Mimo wszystko podziwiam cię, bo ja chyba nie dałabym rady przebrnąć przez tak nudny początek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Było ciężko ale zdarzały się już gorsze początki i chyba tylko dlatego przez te pierwsze 100 stron przebrnęłam :)

      Usuń

Za każdy komentarz bardzo dziękuje, są one dla mnie bardzo ważne i motywują mnie do dalszego pisania bloga.
Jak już komentujesz to zostaw link do swojego bloga, dzięki temu łatwiej będzie mi się odwdzięczyć :)