29.08.2014

Zmiany

Witajcie kochani
Swojego bloga prowadzę juz prawie dwa lata, od samego początku był to misz-masz. Nadszedł czas by to zmienić. Podczas mojego lenistwa w Chorwacji wpadłam na pomysł że na blogu będę wstawiać tylko recenzje. Uściślając będą wstawiała recenzje książek, filmów i seriali. Od zawsze strasznie podobały mi się blogi o jakimś  jednym  albo powiązanych ze sobą tematach ale jakoś nie mogłam znaleźć tematu dla siebie, kiedy zaczęłam wstawiać recenzje książek uznałam że to jest właśnie to i od wrześnie zapraszam was na zupełnie nowy acz stary blog happy1forever.blogspot.com :)
Nie będę zmieniać nic oprócz wyglądu i tematyki


Udanych wakacji INNA

Piosenka na dziś :

4 komentarze:

  1. Myślę że Twój pomysł jest dobry. Już nie mogę się doczekać pierwszej recenzji.Ciekawi mnie, którą książkę wybierzesz:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo cieszy mnie taka ''zmiana'', bo uwielbiam czytać recenzje, zwłaszcza filmów, no i książek także :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładny nagłówek :))
    A ja lubię czytać i wpisy książkowe, i zupełnie niezwiązane z recenzjami :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta piosenka jest świetna! Podoba mi się takze S.O.S Indila.
    http://antenaaa-atena.blogspot.com/2014/09/podsumowanie-wakacji.html Nowy post ;D Zapraszam ;D

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz bardzo dziękuje, są one dla mnie bardzo ważne i motywują mnie do dalszego pisania bloga.
Jak już komentujesz to zostaw link do swojego bloga, dzięki temu łatwiej będzie mi się odwdzięczyć :)