23.07.2014

Wielki wakacyjny luzik


Witajcie kochani, jak tam wasze wakacje ? Moje osiągnęły stan wielkiego luzu czyli nie robię nic oprócz tego na co mam ochotę w danym momencie, w ostatni weekend byłam nad morzem pod namiot. Było świetnie, w piątek ok 22 przyjechaliśmy z tatą, rodzeństwem i Adą na miejsce ale niestety bardzo długo trwała rejestracja wiec namiot zaczęliśmy rozkładać dopiero o 23.00 na szczęście zajęło nam to mało czasu.
Potem szybko sie ogarnialiśmy i o 1 już smacznie spaliśmy ( przynajmniej ja :) ). W sobote  byliśmy do 14 na plaży a ok 16 jechaliśmy do miasta na rybkę. Stamtąd wróciliśmy ok 22 a następnego dnia pogoda nie była najlepsza do plażowania więc pojechaliśmy do Torunia. Ogólnie weekend był świetny :)
Dzisiaj byłam z Rudą na filmie w kinie ale recenzję dodam w następnym poście w którym również polecę wam dwie książki bo jak wiadomo czytanie jest świetnym zajęciem na wakacje :)

Piosenka na dziś :
Do następnego posta INNA :)

10 komentarzy:

  1. Leci ten czas piorunem. Już prawie połowa wakacji przeszła bokiem a ja zaledwie parę razy zaszalałam ze znajomymi i tyko w weekend. Jednak w sierpniu zamierzam zrobić sobie dłuższy smażnig, plażing :)

    OdpowiedzUsuń
  2. u mnie niestety wakacje upływają bardzo pracowicie, ale już się do tego przyzwyczaiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cześć! :)

    Bardzo fajnie, że dołączyłaś do mojego wyzwania Czytam Opasłe Tomiska :) Oczywiście zaraz dopiszę Cię do grona uczestników wyzwania :) Życzę powodzenia w pokonywaniu stron!
    PS. Gdybyś miała jakieś wątpliwości - pytaj! (najlepiej
    poprzez komentarz u mnie na blogu ;))

    Pozdrawiam :)
    ami.
    recenzjeami.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Już prawie połowa wakacji przeszła
    Przepiękne zdjęcia :3
    zapraszam na bloga: Mój blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie bardzo nudy, zaczynam się bać zbliżającego się wielkimi krokami roku szkolnego :/

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam tą piosenkę <3

    http://nutellaax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Zazdroszczę weekendu, u mnie się nic nie działo ;)
    Czekam na recenzje!
    Świetna jest ta piosenka :)
    Pozdrawiam ~ Mój blog - kliik! ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Nuta super! I umie tez nudy..
    obs za obs? zacznij!

    http://invaluaaable.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. U mnie akurat sie cały czas coś dzieje w te wakacje ;)

    http://powodzeniaveronica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. ja wgl nie czuje ze sa wakacje :(

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz bardzo dziękuje, są one dla mnie bardzo ważne i motywują mnie do dalszego pisania bloga.
Jak już komentujesz to zostaw link do swojego bloga, dzięki temu łatwiej będzie mi się odwdzięczyć :)