07.07.2014

Wakacji w pełni

Witajcie kochani, przepraszam ze ostatnio nie było posta ale niestety nie miałam nawet chwili by go napisać a jak już chwila się znalazła to nie miałam internetu

Na razie ja swoje wakacje spędzam siedząc w Bujakowie (jeszcze tydzień), za to od czwartku byłam najpierw w Uniejowie na termach ♥ Było wspaniale, spaliśmy w zamkowym hotelu (dosłownie bo był to zamek tylko unowocześniony a mimo to nie miał windy ), pokoje były świetne, byłam tam w sumie tylko dobę hotelową jedna a jechałam 4 godziny ale było warto. Spędziłam w sumie 6 godzin na basenie(3h jednego dnia i 3h drugiego). Popływałam sobie na basenie sportowym, wyleżałam sie na bąbelkach w solance, opalałam sie w wodzie w basenie uzdrowiskowym i wybawiłam  sie w zwykłym basenie który i tak był słony a chloru nie było czuć. Cały kompleks basenowy był świetnie wyposażony w masaże, zjeżdżalnie i resztę duperel , baseny były i na dworze i w środku, woda była cieplutka po prostu raj na ziemi. Kiedy w piątek wracaliśmy mieliśmy zaplanowany pobyt u cioci na wsi oczywiście  całą rodzinką. Było bardzo wesoło, super atmosfera po prostu cudownie spędzony czas. Mam nadziej ę ze jeszcze w te wakacje się tam wybierzemy.

A wy jak spędziliście weekend ? Chwalcie się w komentarzach :*

Przypominam że jeżeli nie macie konta na blogerze to też możecie dodawać komentarze, wystarczy ze zmienicie na anonima, miło by było gdybyście w takiej sytuacji się podpisali

Piosenka na dziś :
Mam nadzieję że was nie zanudziłam :*

INNA

10 komentarzy:

  1. Takie zamkowe hotele są najfajniejsze, to w nich jest najlepszy klimat. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja w weekend byłam na festynie i tez było super. przejechałam się z rodzinką dorożką, zaliczyłam karuzelę i spotkanie z moimi znajomymi. Ogółem było świetnie. Ale twoje wakacje za to są rewelacyjne! Oby tak dalej.
    Pozdrawiam- klik

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie mam daleko do Uniejowa, więc muszę się tam koniecznie wybrać :)

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie nic ciekawego, po prostu remont mieszkania, ale mam nadzieję, że jeszcze gdzieś się wybiorę:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja weekend spędziłam bardzo miło nad morzem Bałtyckim ;)
    W wolnej chwili zapraszam do mnie ~ Mój blog - kliik! ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja pracuję przez większość wakacji, ale potem wrzesień cały mam wolny, bo studia zaczynam dopiero od października, więc mam zamiar gdzieś dalej się wybrać :D Udanych wakacji życzę! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie spędzasz wakacje! :) Mam nadzieję, że u mnie się zmieni i też będzie dobrze :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie znam tej miejscowości, ale pewnie jest super. To udanego tygodnia. A mój tydzień był nudny, jest okropna pogoda ;c

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale super! :)) Mój weekend spędziłam w domu rodzinnym mojego narzeczonego bawiąc się z dzieciakami i było strasznie śmiesznie :) A ponadto uczyłam się do egzaminu, moje wakacje dopiero się zaczną :)

    OdpowiedzUsuń
  10. o świetnie, że napisałaś o Uniejowie - akurat ostatnio rodzice wpadli na pomysł, by wybrać się do tamtejszego aquaparku. po twojej recenzji na pewno tam pojedziemy! :)
    http://etnopsyche.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz bardzo dziękuje, są one dla mnie bardzo ważne i motywują mnie do dalszego pisania bloga.
Jak już komentujesz to zostaw link do swojego bloga, dzięki temu łatwiej będzie mi się odwdzięczyć :)