29.07.2014

Przymusowa przerwa

Witajcie kochani, post miał się pojawić dużo wcześniej no ale niestety mój internet się popsuł i dopiero dzisiaj go odzyskałam.
Tak jak obiecałam dzisiaj pojawią się dwie recenzję książek, wiem że miała się też pojawić recenzja filmu ale zbliża się koniec miesiąca i postanowiłam dodać ją w podsumowaniu :)Zapraszam do czytania recenzji


Autor : Katarzyna Berenika Miszczuk
Tytuł: Druga szansa
 Liczba stron : 350


Cisza.
Otula mnie.
Miękka.
Lepka.
Straszna.
- Boję się...

Wyobraź sobie że budzisz się w podejrzanym szpitalu i nic nie pamiętasz. Dosłownie nic, nie pamiętasz nawet własnej twarzy. Brzmi niefajnie? Bo dokładnie taką stację przeżyła Julia. Mało tego że nic nie pamięta to okazuję się że nie do końca powinna ufać personelowi. No bo jeżeli oni próbują jej pomóc przypomnieć sobie jakieś informację z życia a one owszem przypomina sobie ale coś zupełnie innego to chyba coś jest nie tak? Kto pomoże Julii dowiedzieć się prawdy? Czy zdoła ona zaufać sobie jeżeli nie może ufać nikomu wokół? A może to jej mózg ją zawodzi? Co jest nie tak w Drugiej szansie? Żeby to sprawdzić musicie przeczytać książkę a do tego mogę was tylko zachęcić :)
Muszę się przyznać że pani Katarzyna jest jedną z niewielu polskich autorek których książki czytać lubię i tym razem też się nie zawiodłam, książka jest świetna, dialogi są genialnie napisane a z każdą stroną chce się czytać więcej.
POLECAM Z CAŁEGO SERCA BO JEST TO KSIĄŻKA KTÓREJ WARTO POŚWIĘCIĆ CZAS

                                          Książka bierze udział w wyzwaniu:
http://babskieczytadla.blogspot.com/p/autorskie-wyzywanie-europa-da-sie-lubic.html



                                                                  



Autor : Sara Shepard
Tytuł: Gra w kłamstwa
 Liczba stron :292
 Cykl: The Lying Game część 1

Nie sądzę, żeby ktokolwiek z nas był normalny, wiesz? Wszyscy mamy jakieś mroczne sekrety.

 Wyobraź sobie że umierasz , nie uczujesz nic , nie masz się do kogo odezwać bo nikt cię nie słyszy , nie przeżyjesz już nic ze swojego życia, a urodziny które planowałaś od dawna będą wyprawione dla ciebie a ciebie w sumie tam nie będzie . A teraz wyobraź sobie że mieszkasz w rodzinie zastępczej, tułasz się od rodziny do rodziny a co jest najlepsze nie wiesz że masz siostrę bliźniaczkę a nagle musisz być nią , nic o niej nie wiesz , nie wiesz nawet w jakiej sytuacji jest ze swoimi przyszywanymi rodzicami , nie wiesz na czym polega "Gra w kłamstwa", mało tego twoja siostra była jej przywódczynią wiec czy chcesz czy nie chcesz musisz się zacząć w nią bawić , obłęd ! A jak by tego mało musisz dowiedzieć się kto zabił twoją siostrę bliźniaczkę. Tak o to pokrótce opisałam wam dwie główne bohaterki tej cudownej książki oraz fabułę tej książki. Książka jest boska , przeczytana w jeden dzień bo tak w ciągła . Polecam gorąco bo książka jest genialna a pani Sara Shepard  uknuła kolejną genialna intrygę od której nie chcesz się oderwać bo tak bardzo wciąga.


                 Książka bierze udział w wyzwaniu 
http://recenzjeami.blogspot.com/2014/02/wyzwanie-czytam-opase-tomiska_4.html


Mam nadzieję że sięgniecie po którąś z książek :)

Piosenki na dziś :


 

Do posta INNA

13 komentarzy:

  1. Na "Drugą szansę" mam ogromną ochotę, już sama okładka mnie przyciąga :D
    PS. Musisz popracować nad powtórzeniami, bo trochę się ich nagromadziło w drugiej recenzji :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Wcześniej tego nie zauważyłam ale teraz widzę że masz rację :)
    Następnym razem sie poprawie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Na pewno skuszę się na pierwszą książkę c:

    http://abonentpozazasiegiem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Chyba bym dostałą zawału, budząc się w szpitalu, nic nie pamiętając ...!

    http://powodzeniaveronica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ta pierwsza mnie zainteresowała :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Osobiście mam wielką ochotę przeczytać "Drugą szansę" i już poczyniłam pewne postępy, aby ją zdobyć. Mam nadzieję, że przypadnie mi do gustu równie mocno jak tobie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Książki wydają się być na prawdę ciekawe, ale jak dla mnie trochę za...straszne :D
    Świetnie napisane recenzje ;) Pozdrawiam ~ kikaa-blog.blogspot.com - kliik! ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Nigdy ich nie czytałam, może się skłonię do przeczytania jednej z nich :)

    www.moje-pastelowee-zycie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń



  9. serial oglądałam :)


    fashionable-sophie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Niedługo będę czytać "Gra w kłamstwa". :D
    http://kasia-blog1.blogspot.com/
    KOCHAM KSIĄŻKI!

    OdpowiedzUsuń
  11. Nigdy nawet nie słyszałam o tych książkach, ale może po nie sięgnę :) Teraz akurat nie mam czas, bo kończę Gone <3 Jak ktoś waha się nad jej przeczytaniem to bardzo polecam :)
    http://agnieszka-bawi-sie-w-bloggera.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Byłam pod prawdziwym wrażeniem książki pani Miszczuk. Zapraszam do siebie na jej recenzję ;) Naprawdę świetna powieść!

    OdpowiedzUsuń
  13. Ta druga książka musi być naprawdę niezła, zamierzam ją przeczytać :)

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz bardzo dziękuje, są one dla mnie bardzo ważne i motywują mnie do dalszego pisania bloga.
Jak już komentujesz to zostaw link do swojego bloga, dzięki temu łatwiej będzie mi się odwdzięczyć :)