11.07.2014

Moje ulubione letnie zajęcia

Witajcie kochani, w tym poście postanowiłam wam pokazać moich ulubionych 5 letnich zajęć.

1. Opalanie
Normalnie w ciągu roku szkolnego nie lubię leżeć na kocu opalając się bo nie sprawia mi to przyjemności i jest to dla mnie strata czas no bo przecież kiedy jest szkoła nie mam za wiele wolnego czasu  ale w czasie wakacji  przecież wszystko jest lepsze i jest więcej wolnego czasu :) 

2.Kąpiel w jeziorze albo morzu
Ja uwielbiam wodę ale kąpiel jest dla mnie najlepsze w wakacje, mogę się w tedy do woli rozkoszować wodą która otula moje ciało

3.Oglądanie seriali
Jak na pewno wiedzie uwielbiam oglądać seriale, tylko że niestety w czasie roku szkolnego nie mam na to tyle czasu ile bym chciała więc wakacje są idealnym czasem żeby oglądać seriale

4.Blogowanie
Uwielbiam to robić przez cały rok ale w wakacje mogę się bardziej do tego przyłożyć i poświęcić na bloga więcej czasu więc moja dusza się raduje ♥

5.OCZYWIŚCIE CZYTANIE
Jest to moje ulubione zajęcie ♥ W ciągu roku szkolnego nie mam na nie za dużo czasu ale kiedy już przychodzą wakacje to większość mojego czasu poświęcam właśnie czytaniu

A jakie jest wasze ulubione zajęcie ?? Piszcie w komentarzach :)



Nawiązując do punktu 4 zapraszam na recenzję :



Autor : Showalter Gena
Tytuł: Alicja w Krainie Zombi
Liczba stron : 512


Gdyby ktoś mi powiedział,że całe moje życie zmieni się między jednym uderzeniem serca a drugim,parsknęłabym śmiechem.Od szczęścia i tragedii,od niewinności do upadku?Żarty.Ale tyle wystarczyło.Jedno uderzenie serca.Mgnienie oka,oddech,sekunda-i wszystko co znałam i kochałam zniknęło.

Urodziny są postrzegane jako najlepszy dzień w roku ale nie tym razem. Alicja w swoje 16 urodziny przeżywa koszmar. Z początku nic sie na to nie zapowiada, rodzice jak co roku o nich zapomnieli ale to jeszcze nie tragedia w porównaniu z tym co się wydarzyło jak już ich córka o nich przypomniała i wybrała sobie prezent- wieczorny występ swojej młodszej siostry. Tylko że tutaj pojawia się mały problemik z rodzinnego domu Alicji nikt nie wychodzi kiedy robi sie ciemno. Mimo to ojciec zgadza się (oczywiście po długim namawianiu), kiedy po przecudownym  występie rodzina wraca do domu miejsce  ma wypadek. Nikt oprócz Alicji nie przeżył, mało tego dziewczyna widzi potwory przed którymi ojciec chciał ich rodzinę chronić. Po wypadku nasza bohaterka trafia do dziadków i tam musi nauczyć się żyć bez rodzin a jakby tego było mało prześladują ją zombi.
Jak Alicja poradzi sobie z nową sytuacją? Co zrobi z tym co widzi? Czy odnajdzie wreszcie wewnętrzny spokój ?
Jeżeli chcecie się tego dowiedzieć to polecam przeczytać książkę :)
Mi książka bardzo się podobała, postacie są bardzo fajne, autorka świetnie wszystko przemyślałam. Książka jest napisana bardzo fajnym językiem, szybko się ją czyta. Polecam z całego serca, jest idealna teraz na letnie wieczory żeby oderwać się od codzienności.

                   KSIĄŻKA BIERZE UDZIAŁ W WYZNANIU :
http://recenzjeami.blogspot.com/2014/02/wyzwanie-czytam-opase-tomiska_4.html


Piosenka na dziś :
Do posta INNA ♥

10 komentarzy:

  1. Ja uwielbiam wodę, uwielbiam to, że rano mogę wcześnie wstać i absolutnie nigdzie mi się nie spieszy i mogę do 9 poczytać w łóżku bez wyrzutów sumienia :) Uwielbiam czytać na huśtawce, uwielbiam spędzać czas z rodziną. A opalania nie cierpię :D Chyba, że czytam książkę to wtedy mogę siedzieć na słońcu z czapką albo kapeluszem na głowie :D
    Za "Alicję..." podziękuję, ponieważ wolę ją w tradycyjnym wydaniu, a poza tym nie lubię zombie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej:) Gratuluje swietnego bloga;)
    CO powiesz na wspolna obserwacje? Ja chętnie;)
    shootingdiamond.blogspot.com
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też lubię się opalać, ale nie aż tak bardzo, bowiem mam jasną cerę i przeważnie ciężko mi nabrać ciemnego kolorytu.
    Ponadto uwielbiam czytać i jeździć na rowerze. To bym mogła robić a okrągło :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Również lubię przesiadywać nad jeziorkiem :) http://przyszopceuszatych.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. ja w wakacje lubię najbardziej opalać się i kąpać w morzu, jak uwielbiam jakiś serial to i w roku szkolnym znajdę na niego czas :D świetna piosenka Ariany <3

    obserwuje
    http://positive-memories.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Książka wydaje się być ciekawa *.* Ja również uwielbiam kąpiele w morzu i jeziorze ;)
    Świetne są te piosenki!
    Pozdrawiam ~ Mój blog - kliik! ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Kocham morze, kocham słońce, mogę opalać się całymi dniami :)
    A książki staram się czytać cały rok - tyle na ile mi pozwala czas i obowiązki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakiś czas temu czytałam "Alicję...". Powiem szczerze, że książka nie jest zła, wątek główny bardzo mi się podobał. Jedyne i bardzo duże "ale" jest takie, że autorka tak jakby przedłużała zakończenie tej części. Jakby pisała na siłę, nie dla emocji, fantastycznej historii, tylko dla ilości stron.
    Pozdrawiam!
    ~Gaviota

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak tylko jest pogoda, to ja zajmuje się skakaniem ze spadochronem. Czasami ciężko jest się dostać, ale świetna zabawa.

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz bardzo dziękuje, są one dla mnie bardzo ważne i motywują mnie do dalszego pisania bloga.
Jak już komentujesz to zostaw link do swojego bloga, dzięki temu łatwiej będzie mi się odwdzięczyć :)