14.07.2014

Marzenia są po to by je spełniać

Witajcie kochani

Bardzo denerwują mnie ludzie którzy piszą  na różnych portalach w komentarze hejty typu "Ona w ogóle nie umie śpiewać, ma brzydki głos, nie nadaj się do tego, fałszuje, jest brzydka, wygląda jak świnia " i różne takie ale oczywiście większość z nich zawiera przekleństwa. Moim zdaniem w ten sposób ludzie chcą wyrazić tylko swoją zazdrość .Większość hejterów hejtuje osoby które robią coś ze swoim życiem, spełniają swoje marzenia a osoba która je obraża po prostu im tego zazdrości że oni odważyli się wreszcie zacząć robić to co kochają, że odważyli sie pokazać światu swoje zainteresowania no i że nie boją się wyrażać siebie.
Każdy z nas ma inne marzenia ale każde jest do spełnienia. Ja na przykład marzę o tym by mieć mała własną biblioteczkę w której miałabym kolekcję swoich ulubionych książek. Wiem że mogę to osiągnąć, staram się kupić sobie przynajmniej,niej jedną książkę na miesiąc bo małymi kroczkami można dojść do celu.Bardzo chciałabym również żeby mój blog się rozwijał, miał coraz więcej wyświetleń oraz komentarzy. Marze o tym by moje post motywowały innych do działania chodziarz troszeczkę ale również chciałabym żeby mój blog nie był jednym z tych gdzie posty nic nie przekazują i są pisane o niczym.
 A jakie jest wasze marzenie które staracie się spełnić ??

Piosenki na dziś :
Do posta INNA 

12 komentarzy:

  1. Mnie też strasznie denerwuje to, że inni ludzie, czyli tzw. hejterzy uprzykrzają komuś życie tylko dlatego, że te ktoś ma odwagę spełniać swoje marzenia. Nadzwyczajnej w świecie zazdroszczą i tyle.
    Ja też mam marzenia. Chce mieć piękny dom z ogromną biblioteczką książek, zdrową rodzinę oraz kiedyś w przyszłości ciekawą, satysfakcjonującą pracę. Mam nadzieję, że uda mi się to spełnić. Tobie również życzę spełnienia marzeń.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Hejterzy to nieszczęśliwi ludzie. Nie potrafią sobie poradzić to przelewają swoją złość na innych.
    Ja mam wiele marzeń :)
    Najbardziej kiedyś chciałam spotkać się w jak największym gronie rodzinnym na jakiejś uroczystości.
    Niestety póki co wydaje się to być niemożliwe.


    Zapraszam justlife-jurka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz rację. Nie odbierajmy komuś szansę na sławę czy spełnienie marzeń. Nam samym może wtedy być nam to odebrane. Świetne słowa :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz racje, wiele osób (hejterów) pisze obraźliwe komentarze tym, którzy robią to co kochają,tylko dlatego, że im zazdroszczą, a sami nawet nie próbują spełnić swoich marzeń! ;)
    Uwielbiam te piosenki!
    Pozdrawiam ~ Mój blog - kliik! ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Chyba nic z tym za bardzo nie da się zrobić. Ważne jest to, żeby atakowane osoby sie tym nie przejmowały, bo to głównie nie prawda.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, ważne jest żeby atakowane osoby nie brały tego co hejterzy o nich piszą

      Usuń
  6. Ja mam kupę i to ogromną , marzeń, ostatnio jedno z najważniejszych dla mnie, jakby się zawaliło, płakałam i to długo, ale otrząsłam się i zrozumiałam, że jeszcze nie wszystko stracone, tak więc, życzę Ci wytrwałości, bo marzenia to podstawa! A zdanie innych wcale nie jest ważne, trzeba tylko nauczyć się ich ignorować, co niestety nie jest łatwe :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Powakacjować i poszaleć trzeba, póki można. Będę tu zdecydowanie zaglądać, jestem jak najbardziej za wspólną obserwacją, Twój blog- jestem na TAK! Miłego dnia! :) eleeyn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgadzam się z Tobą! Mam wiele marzeń i mam nadzieję, że się spełnią. ;)
    Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga. Dodaję się do obserwatorów ♥

    Pozdrawiam Klaudia
    claudia-like-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Całkowicie się z tobą zgadzam, mnie też takie rzeczy denerwują. Ale gdybyś mogła popracować nad pisownią - znaki interpunkcyjne, znaki miękkie i kompozycja - twoje teksty czytałoby się naprawdę wygodniej.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. zgadzam się z Tobą, marzenia się spełniają i powinniśmy do tego dążyć, sama spełniłam już niektóre i mam nadzieje, że jeszcze wiele innych spełnionych marzeń przede mną!

    http://positive-memories.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkie marzenia są do spełnienia.. jeśli tylko bardzo tego pragniemy i do ich spełnienia dążymy :)

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz bardzo dziękuje, są one dla mnie bardzo ważne i motywują mnie do dalszego pisania bloga.
Jak już komentujesz to zostaw link do swojego bloga, dzięki temu łatwiej będzie mi się odwdzięczyć :)