25.06.2014

Zarazić was moją pasją

Witajcie kochani

Jak już na pewno zdążyliście zobaczyć nie raz w postach że uwielbiam czytać książki. Czytanie jest dla mnie jak tlen. Czytam codziennie przynajmniej jeden rozdział książki, uwielbiam ten stan kiedy książka mnie porywa i mogę żyć tym co się dzieje w niej. Książki są dla mnie bardzo ważne, każda przeczytana książka uczy mnie bardzo wiele. Czasem czytam by się odstresować, czasem żeby zabić nudę a czasem by nie myśleć o codziennych problemach.
 Nie raz już zdarzyło mi się zakochać w postaci z książki, nie raz już płakałam podczas śmierci jednej z nich czy gdy kończyłam książkę ale to właśnie jest piękne, czytania jest dla mnie bardzo ważne bez niego moje życie nie było by tym czym jest. Wam również polecam sięgnąć po książkę ♥
A na koniec posta o książkach mam dla was recenzję pewnej szczególnej dla mnie książki, nauczyła mnie ona bardzo wiele ♥

- Okay - powiedział, gdy minęła cała wieczność. - Może "okay" będzie naszym "zawsze".
- Okay - zgodziłam się

Hazel jest szesnastoletnią dziewczyną która choruje na raka, jej choroba jest w bardzo wysokim stadium rozwoju. Ma już przeżuty na płuca. Hazel nie chodzi do szkoły, nie ma wielu przyjaciół, nie prowadzi życia towarzyskiego a najchętniej siedziała by w domu i oglądała Top model lub czytała książki lecz na prośbę swojej mamy chodzi na spotkania grupy wsparcia.Tam poznaje Gusa. Ich znajomość przerodzi się w coś więcej lecz to nie będzie prosta miłość tak jak w zwykłych romansach.

Książka jest cudowna, pokazuje historię dwóch młodych ludzie którzy mając niewiele lat musieli przejść przez wiele trudności. Książkę czytałam jakiś miesiąc temu ale nadal nie mogę o niej przestać myśleć. Bohaterowie są cudowni. Przywiązujemy się do nich i nie chcemy aby książka sie kończyła. Ja osobiście płakałam kiedy czytałam ostatnie strony bo można lekko się zdziwić zakończeniem. Polecam cały sercem ♥

Piosenka na dziś :
 Do posta ♥
INNA

13 komentarzy:

  1. Ja nie czytam książek prawie w ogóle :P mimo to świetny post :) http://alexbloggerka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja czytam dużo książek ale muszą być wciągające i preferuję coś w stylu fantasy ;) jest mi bardzo smutno jak kończę całą serię więc czasem boję się przeczytać książki do końca ;)

    http://fantazyjnyblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja również kocham książki, ale moją drugą pasją jest szydełkowanie dlatego zapraszam serdecznie na mojego dzisiaj założonego bloga http://www.szydelkowagaleria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Kocham tą piosenkę Demi ♥
    Gwiazd naszych wina! czekam na tą książkę w moim domu! Ja kocham czytać i mam tak jak ty.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja polecam ci książkę "Urodzona o północy" i "Gwiazd naszych wina" Obydwie świetnie i mam nadzieję że przypadną ci do gustu ! ♥ Zapraszam również do mnie u mnie nowy post http://zulka-zuuulka.blogspot.com/2014/06/ankieta-dotyczaca-bloga.html zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba nie przeczytałas posta uważnie bo ja w nim polecam książkę GNW więc proszę następnym razem przynajmniej patrz uważnie na zdjęcia a po tem komentuj

      Usuń
  6. Uwielbiam czytać i staram się tę pasję przenieść na innych! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo się cieszę, że uwielbiasz czytać, bo ja także kocham książki. Polecaną przez ciebie GNW niedawno nabyłam, więc mam nadzieję, że będę nim zachwycona równie mocno jak ty. Mam także w planach ekranizacje tej książki, podobno jest bardzo poruszająca.

    OdpowiedzUsuń
  8. Mnie do niczego nie trzeb zachęcać, kocham czytać, i ciągle czytam. Sama mam zamiar niedługo napisać o tym post. Pozdrawiam :)

    ZAPRASZAM NA MOJEGO BLOGA

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też uwielbiam czytać, co wiesz :)) Czytanie to super sprawa :) "Gwiazd naszych wina" to cudowna książka, dobrze, że udało Ci się z nią zapoznać, bo szkoda jej nie znać.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja kocham czytac . Moze nie czytam codziennie ale przynajmniej musze do ksiazki zajrzec :)
    http://teenluxy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. ja nie lubię czytać ^^
    www.allex096.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  12. nie lubię zbyt czytać :)

    Skomentujesz? :) Zaobserwujesz?

    http://malinkaxpp.blogspot.com/2014/06/summer-time.html

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz bardzo dziękuje, są one dla mnie bardzo ważne i motywują mnie do dalszego pisania bloga.
Jak już komentujesz to zostaw link do swojego bloga, dzięki temu łatwiej będzie mi się odwdzięczyć :)