20.06.2014

Walcz o lepsze jutro

Nigdy nie nie słyszałam że życie jest łatwe, nikt nie obiecywał że wszystko będzie proste i podawane na tacy. Mimo wszystkich przeciwieństw losu, mimo wszystkich kłód rzucanych pod nogi ja sie nie poddam.  Będę do końca walczyć o siebie, swoje marzenia i szczęście. Bowiem że warto , życie jest piękne, tylko o to  piękno trzeba zawalczyć, trzeba wierzyć że może być lepiej, Nie ważne co by sie działo trzeba iść do przodu,bo w końcu będzie dobrze. Nie ważne jak teraz jest źle,  gdzieś tam za jakiś czas  będzie dobrze. Trzeba walczyć o swoje marzenia bo każde jest do spełniania, nie można się poddać, zwątpić w siebie. Trzeba walczyć o lepsze jutro każdego dnia ♥




 Zdjecie robione na potrzebę filmiku :) niestety najlepiej to ja nie nie wyszłam


Do posta kochani ♥
INNA

15 komentarzy:

  1. No i teraz zasłuchuję się w piosenkach...
    Dziękuję :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny post. Tak trzymaj! Walcz o o siebie, swoje marzenia i szczęście.

    OdpowiedzUsuń
  3. To wiadomo, że trzeba walczyć, żeby życie było piękne. Tylko ciężko jest tak zrobić żeby tak było.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny post ! :)

    obserwujemy? domsonsiema.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. fajne piosenki :)
    http://werr-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja nigdy sie nie poddaję . Staram się w 100 % walczyć o lepsze jutro
    http://teenluxy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. O siebie trzeba walczyć zawsze! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję za odwiedziny,świetnie tu
    Może wspólna obserwacja ? CLICK odp u mnie ,ja na pewno sie odwdzięczę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. walka to chyba nieodłączna część naszego życia ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny post! I masz w stu procentach rację.. Trzeba walczyć :)

    Mam do Ciebie ogromną prośbę. Mogłabyś kliknąć u mnie w najnowszej notce w linki do sklepu Sheinside? Proszę dla Ciebie to tylko kilka sekund, a dla mnie to naprawdę bardzo ważne. Z góry dziękuję! ♥ Mój blog ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie wiem dlaczego, ale kiedy to czytałam myślałam, że zaraz się rozpłacze. Bardzo dobrze napisany i motywujący do działania post! :)

    ZAPRASZAM NA MOJEGO BLOGA

    OdpowiedzUsuń
  12. Chyba nie mogę wiele powiedzieć, po prostu zgadzam się z Twoimi słowami, chociaż teraz jestem w takim stanie, że trudno myśleć mi o pięknie życia.

    xwelcome-to-my-circusx.blogspot.com / zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziękuję, za słowa, które sprawią, że jutrzejszy będzie lepszy od dnia dzisiejszego.

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo dobry i motywacyjny post o tym , że warto o wszystko w życiu walczyć mimo przeciwności , mimo bólu jaki ze sobą niesie , nie należy się poddawać - brawo za posta , brawo ! :*

    http://lovett-lov.blogspot.com/
    Jak możesz , zajrzysz i skomentuj mojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz bardzo dziękuje, są one dla mnie bardzo ważne i motywują mnie do dalszego pisania bloga.
Jak już komentujesz to zostaw link do swojego bloga, dzięki temu łatwiej będzie mi się odwdzięczyć :)