27.06.2014

Wakacje

Witajcie Kochani :)

Wiem że wy pewnie nie wiecie ale mamy od dzisiaj wakacje :) Ja będę w tym roku miała bardzo spokojne wakacje , pojadę na pewno do cioci na wieś i z tatą do Chorwacji i to chyba tyle z jakiś większych wyjazdów.Tak jakoś sie złożyło że w te wakacje nie jadę na żaden obóz ani kolonie, chce sobie po prostu na maksa odpocząć.   W sumie trochę się zraziłam do obozów po moim ostatnim harcerskim,  na kolejny na pewno nie nie pojadę. Wy co będziecie robić w te wakacje? Mam nadzieję że wasze będą udane, tego wam właśnie życzę, udanych wakacji ♥
Bardzo chciałabym podziękować mojej wspaniałej klasie za ten rok, było super :)


Piosenka na dzis:

Dzisiaj trochę krótki post ale nie chcę was zanudzić :)

INNA :*

16 komentarzy:

  1. Ale masz fajnie,że jedziesz do Chorwacji :)
    www.solodayworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Życzę udanych wakacji i słoneczka przede wszystkim!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojej, będziesz w Chorwacji!! Ale ci zazdroszczę. Ja jeszcze nigdy nie byłam zagranicą.

    OdpowiedzUsuń
  4. Moje wakacje będą lekarzowe, wyjazdowe i jak mi się uda znaleźć pracę to będzie wspaniale :) Miłych wyjazdów! PS. Ja też chyba będę w Chorwacji :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyjazd do Chorwacji - cudownie! Na pewno będziesz się dobrze bawić :)
    xwelcome-to-my-circusx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Chorwacja jest śliczna, ja jadę do Bułgarii i na kolonie do Kołobrzegu. Zapraszam do mnie. Dopiero zaczynam, ale komentarze zawsze mile widziane http://recenzje-ksiazekfilmow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Chorwacja jest cudna! Ja też w tym roku wybieram się do Cro, najlepsze miejsce na ziemi! ;-)
    Pozdrawiam
    zanim-przeczytasz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Udanych wakacji:):)

    pozdrawiam:)
    http://glammadz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję za odwiedziny,może wspólna obserwacja?
    Mój blog-♥CLICK♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja również w tym roku chcę odpocząć od wyjazdów, żeby te wakacje były luźne na maxa bo przecież na 2 miesiące znowu do szkoły. Udanych wakacji Ci życzę :*

    To mój nowy blog było by mi miło gdybyś na niego wpadła. Za każdy komentarz jak również obserwacje odwdzięczam się tym samym. http://milenka-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajny post!
    Obs za obs?
    http://sagiralla-sagi.blogspot.com/
    Odpowiedz u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale ja Wam wszystkim zazdroszczę tego lata, ja już dawno nie pamiętam co to znaczy grrr :/ a jeszcze jak dowiedziałam się, że mój tegoroczny urlop planowany właśnie do Chorwacji nie wypali, to już w ogóle się wkurzyłam :/ także z miłą chęcią chociaż nacieszę oko fotami zrobionymi w tym pięknym miejscu :) Udanych wakacji :)

    OdpowiedzUsuń
  13. nawzajem udanych wakacji :)
    obs=obs? zacznij, a na pewno się odwdzięczę :)

    http://dreamsstation.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Jejku, jak bardzo zazdroszczę Ci takiego wyjazdu. Nie każdy może sobie na to pozwolić. :)
    Pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie :)
    http://gostomczykilona.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz bardzo dziękuje, są one dla mnie bardzo ważne i motywują mnie do dalszego pisania bloga.
Jak już komentujesz to zostaw link do swojego bloga, dzięki temu łatwiej będzie mi się odwdzięczyć :)