11.06.2014

Uśmiech

Każdego dnia staram się iśc przez życie z uśmiechem na twarzy, nieważne ile razy mi coś nie wyjdzie, ile razy ktoś mnie zawiedzie czy nawet ile razy ja kogoś zawiodę staram sie mieć uśmiech na twarzy. Mimo wszystko wierzę że może być dobrze i że będzie dobrze. Życie każdego dnia daje nam po dupie ale ja wiem że w pewnym momencie role się odwrócą i to ja będę dawać kopa w zadek życiu i ono wreszcie zobaczy że szczęście jest mi pisane. Może jeszcze nie teraz ale spokojnie już niedługo :)

Kochani jutro mam dyskotekę w stylu lat 70/80 więc na pewno będę wyglądać śmiesznie, zrobię zdjęcia więc na pewno będziecie mogli zobaczyć moją stylizację :)

Piosenka na dziś :
Pamiętajcie aby iść przez życie z uśmiechem :)
Do posta INNA

7 komentarzy:

  1. Życzę udanej zabawy i czekam na fotki, które na pewno będą odjazdowe :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czekamy na zdjęcia, miłej zabawy :) http://alexbloggerka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Super imprezki Ci życzę :)...piosenka bardzo optymistyczna i skłania do uśmiechu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ta piosenka jest fajna :>
    www.allex096.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uśmiech dobry na wszystko :) Czekam na zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super :))

    http://everythhingg.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz bardzo dziękuje, są one dla mnie bardzo ważne i motywują mnie do dalszego pisania bloga.
Jak już komentujesz to zostaw link do swojego bloga, dzięki temu łatwiej będzie mi się odwdzięczyć :)