30.06.2014

Podsumowanie czerwca

Zapraszam na podsumowanie miesiąca :)


Książka miesiąca :
Wybrałam ją ponieważ na każdy dzień jest dobra, potrafi podnieść na duchu i dodać otuchy :)
Recenzja :
Teraz jestem wojowniczką
Teraz mam grubszą skórę
Jestem wojowniczką
Jestem silniejsza, niż kiedykolwiek byłam

Demi jest naprawdę niezwykłą osobą. Wiedzą o tym nie tylko Lovatics ale również normalni ludzie, jest ona niezwykle silna, niezwykle mądra a do tego umie pomóc ludziom. Demi w swoje książkę przekazuje nam swoją wiedzę na temat świat, pomaga i podnosi na duchu, przekazuje nam również cząstkę no i uczy jak być swoją siłą przez 365 di w roku. Najpiękniejsza książka jaką czytałam. Naprawdę polecam, ja swoje myślenie zmieniałam z każdą przeczytaną stroną ♥

JAK DLA MNIE NAJPIĘKNIEJSZA KSIĄŻKA NA ŚWIECIE ♥

Film miesiąca :
Film opowiada historie Demi Lovato która wróciła z terapii. Polecam bardzo gorąco bo nie są to tylko suche fakty ale pięknie pokazana historia ♥

Blog który mnie w tym miesiącu zachwycił :
http://niutta.blogspot.com/

Kosmetyk miesiąca :
Krem do rak ma świetny zapach, dobrze nawilża skórę, skóra staje się miększa.

Piosenka miesiąca :

A jakie są wasze typy w moich kategoriach ? Piszcie w komentarzach
Do posta INNA 

 

11 komentarzy:

  1. Sama też lubię Demi ;)
    W takim razie przeczytam tę książkę!

    OdpowiedzUsuń
  2. Demi jest wspaniała<3
    Muszę przeczytać i obejrzeć ten film<3

    magiczna-moda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Zaciekawił mnie film, który polecasz, dlatego chyba się na niego skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  4. hah, wszystko z Demi ♥
    Jeju gdzie ja taki film mogę znależć? :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Muszę przeczytać tę książkę :)
    http://antenaaa-atena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja jakoś o Demi nie mam zdania, jest mi obojętna i jakoś nie ciągnie mnie do książki ani do filmu o niej :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Demi jakoś niespecjalnie do mnie przemawia, choć ma kilka przyjemnych dla ucha utworów (może dlatego, że słucham trochę innej muzyki). Natomiast książka, o której piszesz, prezentuje się nie najgorzej. A okładka jest cudna! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo lubię Demi i mam zamiar przeczytać jej książke :)
    Zapraszam do mnie:http://pandusia5.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja również widziałam tę książkę i bardzo mnie zaciekawiła.
    Mam zamiar ją przeczytać :)
    Bloga bardzo mi się podoba, a teraz zapraszam cię do mnie:
    http://wiktoriaf.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. O, popatrz! Nie miałam pojęcia o tym filmie, na pewno obejrzę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Oooo ten film mnie zaciekawił więc biorę się do oglądania :) http://alexbloggerka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz bardzo dziękuje, są one dla mnie bardzo ważne i motywują mnie do dalszego pisania bloga.
Jak już komentujesz to zostaw link do swojego bloga, dzięki temu łatwiej będzie mi się odwdzięczyć :)