23.06.2014

Oni za mnie życia nie przeżyją

Hello kochani
 
(ps wiem że fotka rozmazana taka miała być :* )
Każdy z nas spotkał kiedyś na swoje drodze człowieka który chciał dyktować nam warunki bytu, ustawiać nas do pionu tak żeby to jemu się podobało to co robimy, narzucał nam swoje myślenie i działanie, chciał nami rządzić. Krytykował nasze zachowanie, to co robimy, chciał zrobić z nas swoje marionetki. Czasem ludzie z zazdrości chcą przemienić nas w to czym nie jesteśmy i nigdy nie będziemy. Natura ludzka już taka jest ze chcę żeby inni byli idealni , tacy jak sobie drugi człowiek wymarzy ale on już się zmieniać nie chcę. Ja uważam że mimo wszystko trzeba być sobą, nie zmieniać się na życzenie drugiej osoby, nie dać sobą manipulować. Nie możemy pozwolić aby inni dyktowali nam warunki bytu bo oni za nas życia nie przeżyją.Nasze życie nie może być uzależnione od zdania innych bo wtedy już nie będzie nasze :* 

                                                        ( a tak byłam wczoraj u cioci :) )



Mam nadzieję że moje posty wam się podobają ponieważ zaczęłam je pisać z myślą aby was motywować do działania :)
Byłoby mi bardzo miło jeżeli zachcielibyście poświęcić chwile by wysłać mi waszą opinie na temat mojego bloga na mój mail 1najka1@gmail.com :)



Piosenka na dziś:

                    (jeżeli będzie oglądać uważnie filmik można również mnie w nim zobaczyć :) )

Inna ♥


15 komentarzy:

  1. śliczne zdjęcia, szkoda tylko że takie małe :)

    Bardzo ważny post, dodasz komentarz?

    http://malinkaxpp.blogspot.com/2014/06/po-zycie-bez-raka.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Mamy być sobą bez względu na wszystko. Taka mała refleksja po Twoim poście.

    OdpowiedzUsuń
  3. dobrze napisane , róbmy to co kochamy bez przeszkód innych ;)
    www.allex096.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz meeega buty <3 i duuużo racji, najważniejsze jest, abyśmy ufali sobie i kierowali się tym, co dobre dla nas, choć czasem warto posłuchać rad innych, bo czasem możemy być zaślepieni różnymi rzeczami, które częsti nie są dla nas najkorzystniejsze :/

    OdpowiedzUsuń
  5. Chyba mam w swoim życiu taką osobę, chyba nawet wiesz kogo mam na myśli ;) Czasem ludzie chcą nam pomóc, jednak gdy zwyczajnie nami manipulują, należy się przeciwstawić.
    xwelcome-to-my-circusx.blogspot.com / zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  6. To drugie zdjęcie jest prześliczne *_*. Bardzo mądry post, sama kiedyś miałam mnóstwo podobnych ludzi wokoło siebie, ale jasno i stanowczo dałam im do zrozumienia, ze to moje życie. Pozdrawiam :*

    ZAPRASZAM NA MOJEGO BLOGA

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny post. Cieszę się, że tak motywujesz innych. Rób tak dalej, bo jesteś mądrą dziewczyną i mam nadzieję, że wiele osób weźmie z ciebie przykład. Trzeba być sobą, nawet jeśli czasem przyjdzie nam iść po wiatr.

    OdpowiedzUsuń
  8. W życiu spotykamy wielu ludzi, którym wydaje się, że powinniśmy postępować inaczej, ważne jest to, aby ich nie słuchać. Kto wie lepiej, co nam trzeba, jak nie my sami? :)

    OdpowiedzUsuń
  9. cudna piosenka i świetnie napisane,jeśli ktoś będzie kierował moim życiem,to właśnie tak mu odpowiem <3
    http://blog017.blogspot.com/ NOWE POSTY,MOŻE COŚ CIĘ ZACIEKAWI :)) ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. sliczne fotki ,bardzo fajny wpis
    pomozesz w klikaniu w ostatnim poscie jesli to nie problem dla ciebie bardzo bylabym ci wdzieczna
    http://zielonoma.blogspot.it/2014/06/perelki.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczny blog ;* . POZDRAWIAM .
    ------------------------------------------------------------
    Kliknęłabyś w banner na moim blogu z CHOISE w bocznym pasku ?. Będę bardzo wdzięczna ,zrewanżuję się i wybiorę parę blogów ,które polecę w następnym poście ! . Zajmie ci to tylko 1 sekundę . Dziękuję .
    Blog : http://jugii.blogspot.com
    __________________________________________
    - śliczna zdjęcia rózwnież !

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja właśnie spotkałam takiego człowiek :/

    http://fantazyjnyblog.blogspot.com/2014/06/kartki-okolicznosciowe.html

    OdpowiedzUsuń
  13. Ładne masz oczy :)
    http://antenaaa-atena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. masz rację :)...chcemy być sobą wreszcie :)

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz bardzo dziękuje, są one dla mnie bardzo ważne i motywują mnie do dalszego pisania bloga.
Jak już komentujesz to zostaw link do swojego bloga, dzięki temu łatwiej będzie mi się odwdzięczyć :)