06.06.2014

Koniec roku się zbliża

Witajcie kochani, co tam u was ? U mnie nic nowego, ciągle brak czasu na wszystko bo w końcu koniec roku, nic mi się nie chce a powinnam się uczyć i poprawiać oceny ale zamiast tego ogląda Glee ja i moje wspaniałe myślenie. Kochani bardzo bym chciała częściej robić posty ale jak na razie to nie mam czasu bo ciągle robię coś związanego ze szkołą, tu idę do Karoliny robić prezentację tu zadanie domowe, tu nauka to jest już męczące a jak już ograne tamte punkty mojego planu dnia to nic mi się nie chcę i nie mam na nic siły więc wychodzi tak że nie robię posta. Ale już po 14.06 się to zmieni i posty będę sie pojawiać co dwa dni :)

Kochani kończę te moje przeprosiny i biorę się za sprzątanie bo mam dzisiaj gości :*
Piosenki na dziś :
Do posta INNA

7 komentarzy:

  1. Masz dzisiaj gości? Zatem życzę udanego spotkania :)
    Buziaki!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny blog ;) Ja dopiero zaczynam ale mam nadzieję, że zaciekawię Cię tak samo jak ty mnie.
    http://happy1forever.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj, też cierpię na brak czasu, byle do końca sesji :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Finisz jest najgorsz.Trzeba sie sprezyc.Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  5. Już mi się blog spodobał :)
    Nie mogę się doczekać kolejnych postów!! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też czekam na wypisanie ocen końcowych i będę mogła trochę odetchnąć, chociaż na swoją szkołę nie narzekam :D
    varill.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. ja już od kilku dni jestem w szkole tylko po to by pogadać z przyjaciółmi :)
    raczej oceny mam już czyste, mogę odpoczywać ile wlezie :)
    pozdrawiam cieplutko ;*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz bardzo dziękuje, są one dla mnie bardzo ważne i motywują mnie do dalszego pisania bloga.
Jak już komentujesz to zostaw link do swojego bloga, dzięki temu łatwiej będzie mi się odwdzięczyć :)