14.06.2014

Każdy musi mieć osobę która go wysłucha

Witajcie kochani, każdy z was na pewno ma kogoś z kim mógłby gadać albo pisać godzinami, ja również mam taką osobę i uważam że jest ona bardzo potrzebna. Czasem po prostu potrzebujemy się z kimś czymś podzielić i w tedy taka osoba powinna być przy nas, ważne żeby ta osoba umiała słychać, zeby sama do nas czasem napisała żebyśmy mogli czuć że jej nie męczymy bo jeżeli my będziemy się komuś zwierzać a ten nam będzie na odpieprz odpisywał to to jest bez sensu. Ważne jest też żebyśmy my potrafili ze wzajemnością słuchać tej osoby bo jeżeli ktoś będzie wiedział że może nam się zwierzyć i że my gon będziemy słuchać to on nam zaoferuje to samo :)
Ja również mam takie osoby którym bardzo dziękuje że mam w nich wsparcie i są gotowi mnie wysłuchać Rudej, Karolinie i Oli oraz Gabi z TT ♥

Kochani mam nadzieję że nie zanudziłam was moimi przemyśleniami :)
Tak jak obiecałam mam dla was dwa zdjęcia z dyskoteki :
TO PRAWIE NASZA CAŁA PACZKA Z DYSKOTEKI SZKOLNEJ (niestety zdjęcie jest rozmazane na kompie bo na telefonie aż nie jest takie złe ) :
A o to ja :
Dyskoteka była w stylu lat 70/80

Piosenka na dziś :
INNA

12 komentarzy:

  1. Wow! Ale miałyście odjazdowe kreacje. nawet mi się podobają, A twoje spodnie są bliźniaczo podobne do moich, które kiedyś mama mi kupiła.

    OdpowiedzUsuń
  2. to prawda, każdy potrzebuje takiej osoby - nieistotne, czy to rodzeństwo, rodzic, przyjaciel. dla mnie kimś takim jest mój chłopak ;) przyjemna muzyka!
    http://etnopsyche.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. podobają mi się dyskoteki tematyczne :)

    amolsandamols.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ojejku! Ale Ci zazdroszczę <3
    Też bym chciała uczestniczyć w takiej imprezce! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. ja mam mnóstwo takich osób, nawet przez internet.ufam im w 200% :)

    Dodasz komentarz? Zaobserwujesz? Nawet najmniejszy motywuje mnie do dalszego blogowania :)

    http://malinkaxpp.blogspot.com/2014/06/jak-wykonac-dobre-zdjecie.html

    OdpowiedzUsuń
  6. haha jak zobaczyłam zdjęcie to miałam pytać czy był jakiś motyw przewodni tej dyskoteki bo wyglądanie, jak z "Gorączki sobotniej nocy" Travolty ;p świetne ciuchy i stylizacja! postarałyście się! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zgadzam się, każdy potrzebuje takiego powiernika, który wysłucha i doradzi. Świetne są te dyskoteki, gdzie rządzi konkretny temat. Mnie bliżej do lat 80-tych. Stroje macie fantastyczne, mam nadzieję, że zabawa była udana.

    OdpowiedzUsuń
  8. Takim powiernikiem musi być zaufana osoba, na której możemy zawsze polegać . Bardzo trudno jest znaleźć taką osobę. Piękna kreacja .
    Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  9. superaśnie ;) Było fajnie na dyskotece, dobrze że takie niewyraźne zdjęcie bo mnie nie widać (daj na fb ) ;)
    super notka :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeju jak fajnie wyglądałaś :) I masz rację, każdy potrzebuje takiej osoby, której może powiedzieć wszystko i do której ma się pełne zaufanie :) Świetny post ! http://alexbloggerka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. druga piosenka mi sie podoba :)
    www.allex096.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz bardzo dziękuje, są one dla mnie bardzo ważne i motywują mnie do dalszego pisania bloga.
Jak już komentujesz to zostaw link do swojego bloga, dzięki temu łatwiej będzie mi się odwdzięczyć :)