14.05.2014

Już nie 13 a 14

Witajcie kochani, po tytule posta może niektórzy się domyślili że miałam urodziny a dokładnie wczoraj :) Impreza będzie dopiero 1 niedzielę dla rodziny a w piątek dla koleżanek. Urodziny dla znajomych łącze z Madzią która ma dzisiaj urodzinki ( wszystkiego najlepszego jeszcze raz kochana :* ) więc mam nadzieję że bibia się uda :)
Wczorajszy dzień był świetny, niby zwyczajny i nic innego specjalnie się nie działo ale obudziłam się z bardzo pozytywną energią bo wiedziałam że mogę osiągnąć wszystko czego chcę, i mam zamiar myśleć tak każdego dnia bo wiem że jeżeli się czegoś pragnie to cały wszechświat pomaga nam to zdobyć :)
Jutro idę do kina więc mam nadzieję że dzień będzie udany a w piąteczek imprezka więc na pewno będzie mega fajnie :)

Taka urodzinowa fotka :
Piosenki na dziś :


Miłego dnia miśki :*

INNA

7 komentarzy:

  1. Najlepszego
    http://darka-blogg.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego naj naj!!!
    By się spełniły Twoje życzenia, by się ziściły Twoje marzenia, by uśmiech często gościł na Twej twarzy, byś zdobyła w życiu szczyt swoich marzeń. Wszystko co chciałabyś by się zdarzyło, wszystko czego pragniesz by Twoim było.

    OdpowiedzUsuń
  3. spóźnione wszystkiego najlepszego ! :) wybacz ze teraz dopiero ;)
    www.allex096.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  4. alez ty kreatywna ^^


    fashionable-sophie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. spełnienia marzeń!:)
    http://aleksa-aleksandra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. spóźnione, ale zawsze :)
    NAJLEPSZEGO! spełnienia wszystkich marzeń i czego sobie tylko zapragniesz niech się stania :***
    zapraszam do wzięcia udziału w konkursie ;)
    http://www.4ever-souril.blogspot.com/2014/05/konkurs.html
    miłego weekendu ;)

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz bardzo dziękuje, są one dla mnie bardzo ważne i motywują mnie do dalszego pisania bloga.
Jak już komentujesz to zostaw link do swojego bloga, dzięki temu łatwiej będzie mi się odwdzięczyć :)