18.05.2014


9 komentarzy:

  1. Kiedyś słuchałam Ewy, ale teraz mam już inne preferencje muzyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też uważam, że Ewa jest świetna, dlatego smuci mnie to, że tak się jej czepiają z powodu tuszy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja kocham Demi! Byłam na 18 Ewci, kochałam ją :)
    Zazdroszcze tego, że Demi i Ewa sie spotkały. Marzę o byciu koło Demi :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię piosenki Ewy jednak nie słucham jej piosenek tak namiętnie jak Ty.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja akurat nie jestem fanką Ewy, jakoś nie czuję w jej piosenkach niczego niezwykłego.
    Ale nie hejtuję nikogo, kto ją lubi ;)
    I rzeczywiście ładna z niej kobieta ^^
    varill.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Kiedyś miałam fazę na Ewe ! Jak dla mnie ona ślicznie spiewa a jeśli ludzie ją hejtuja za wyglad to są zalosni :)

    http://feelingsdonotplay.blogspot.com/?m=0

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie słucham jej muzyki i ogólnie za nią nie przepadam. Jak byłam mała to kochałam jej piosenkę "cisza" ale już mi przeszło :)

    Wspólna obserwacja? ;-*
    http://sapphireblog1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Słuchałam Ewy będąc w podstawówce jeszcze :D
    w tedy to był szał na nie ma już drug :) zawsze lubiłam tą dziewczynę jest pozytywna :)
    najbardziej lubię piosenkę lalka :)
    pozdrawiam cieplutko ;*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ewa ma jeden z najlepszych i najbardziej dopracowanych głosów w polsce!
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz bardzo dziękuje, są one dla mnie bardzo ważne i motywują mnie do dalszego pisania bloga.
Jak już komentujesz to zostaw link do swojego bloga, dzięki temu łatwiej będzie mi się odwdzięczyć :)