10.05.2014

Dobrzy przyjaciele to już połowa szczęścia udane spotkania z nimi to już całe szczęście

Witajcie Kochani :)
Zapraszam dzisiaj na posta z moim przemyśleniami na temat ludzi którzy nas otaczają

Każdy z nas ma grupe swoich przyjaciół z którymi często się spotyka, moim zdaniem powinni to być ludzie którzy będą nas wspierać, stawać za nami murem i nie opuszczą nas kiedy będziemy ich potrzebować. Oczywiście tacy ludzie powinni też potrafić nas rozbawić ale i pocieszyć, wiem że nie zawsze da się "dobrać" swoją grupę przyjaciół tak żeby każdy miał takie samo hobby i zdanie ale to właśnie jest wspaniałe że możemy zadawać się z ludźmi gdzie każdy jest inny. Ja posiadam swoją grupę zaufanych przyjaciół i dziękuje za to że są ze mną.

Piosenki na dzis:
Mam nadzieje że post wam się spodobał :)

INNA

10 komentarzy:

  1. Ja mam bardzo niewielkie grono prawdziwych przyjaciół, którzy wiedzą o mnie wszystko - mój narzeczony, moja przyjaciółka od przedszkola, moja druga przyjaciółka oddalona ode mnie setki kilometrów, moja siostra oraz moi rodzice. Wiem, że co by się nie działo na nich nigdy się nie zawiodę. Nie mam też potrzeby poszerzania tego grona :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam przyjaciół, ale nwm czy od serca. O.o --- nataalaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. I ja też mam na szczęście grono zaufanych przyjaciół do których zawsze mogę pójść po pomoc, poradę i wsparcie. To bardzo ważne, aby mieć taki ,,skarb'' dzięki temu nasze życie nabiera kolorów i sensu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ahh nie brakuje mi naszczescie takij osoby :3
    Pozdrawiam , Ilonciaa
    http://kissmeifyouwant.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  5. hmm, miałam w życiu kilku przyjaciół..każda okazała być się fałszywą, utrzymuje kontakt jedynie z przyjaciółką z dzieciństwa, natomiast mało się widujemy, ponieważ ona ma chłopaka i ja również, ale nadal możemy na siebie liczyć. Może to dziwnie zabrzmi, ale najlepszą przyjaciólkę widze w mojej mamie, ponieważ mam z nią kontakt jak z koleżanką :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja mam falszywcow i niestety sie nimi otaczam nie wiem jak przestac..
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. kiedyś było ich więcej, teraz widać kto jest tym prawdziwym i został ;)
    olusky.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja mam dwójkę Bff, ;*** Prawdziwi,kocham ich <3
    katie-style1771.blogspot.com
    ♥OBSERWUJĘ♥(liczę na uczciwy rewanż)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja mam 1 realną i 1 internetową przyjaciółkę. Obie wspierają mnie na swój sposób , obie pomagają mi w trudnych chwilach. I szczerze mówiąc te 2 wyjątkowe osoby mi wystarczą.
    Skom? http://all-my-butterflies.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Przyjaciele to największy skarb :)

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz bardzo dziękuje, są one dla mnie bardzo ważne i motywują mnie do dalszego pisania bloga.
Jak już komentujesz to zostaw link do swojego bloga, dzięki temu łatwiej będzie mi się odwdzięczyć :)