21.05.2014

Byle być sobą


Hello, mam już dosyć tego że wszyscy ludzie udają, nakładają maskę bo boją się opinie innych, trzeba z tym wreszcie skończyć. Trzeba być sobą, zdjąć maskę i nie bać się zdania innych, gdyby każdy był sobą i nie udawał życie byłoby prostsze.  Ja sama postanowiłam że nie obchodzi mnie zdanie innych, oni za mnie życia nie przeżyją, to że nie jestem idealna nie znaczy że jestem zła, trzeba być do końca szczerym ze sobą i żyć tak jak się chcę a nie jak inni chcą żebyśmy żyli. Nie możemy wstydzić się tego kim jesteśmy, co lubimy bo to część nas :)
Dlatego głowa do góry i idźmy przez życie bez maski, bądźmy sobą i nie przejmujmy się innymi, róbmy tylko to co lubimy  :)

Piosenki na dziś :

(TAK OWSZEM JESTEM FANKĄ VIOLETTY ♥ )

Do następnego posta :*
INNA

9 komentarzy:

  1. Super post
    Wpadnij do mnie
    http://darka-blogg.blogspot.com/
    Kliknij w baner sheinside jakbys mogła



    OdpowiedzUsuń
  2. Dobrze napisane. W pełni cię popieram. Maski precz!!!
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Też nie lubię, jak ktoś zakłada maski. Naturalność i bycie sobą jest najlepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja tez lubie violette ;d i nie lubie osób ktore udaja kogos kim nie sa ;c
    www.allex096.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie lubię gdy ludzie udają kogoś innego .. trudno jest z nimi nawiązać wspólny język , porozmawiać. Życie było by o niebo łatwiejsze gdybyśmy nie bali się być sobą <3
    Serdecznie zapraszam do mnie , może zaobserwujesz ?

    http://bajkidziewczynazmarzeniami.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  6. Masz rację;>
    Też lubię Violette ;d
    crazy-life-by-angelika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja zawsze staram się być sobą,udawanie kogoś kim się nie jest jest bez sensu ;)
    katie-style1771.blogspot.com
    ♥OBSERWUJĘ♥ (liczę na uczciwy rewanż) ;*

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgadzam sie , szczerze to bardzo irytuja mnie ludzie którzy zakladaja maske by sie przypodobac ; x
    Zdejmij i pokaz prawdziwego siebie ! ; ))

    Pozdrawiam , Ilonciaaa
    http://kissmeifyouwant.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja myślę, że osoby, które przybierają maski mają ku temu powody. :) Najlepiej żyć swoim życiem i nie próbować zmieniać innych.

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz bardzo dziękuje, są one dla mnie bardzo ważne i motywują mnie do dalszego pisania bloga.
Jak już komentujesz to zostaw link do swojego bloga, dzięki temu łatwiej będzie mi się odwdzięczyć :)