12.04.2014

Jeżeli chcesz coś zmienić najpierw te zmiany wprowadź w sobie

Cześć kochani, dzisiaj przychodzę do was z tematem zmian a dokładnie zmian jakie każdy z nas chciałby wprowadzić w świat bo na pewno każdy z was ma coś co by chciał zmienić :)

Są rzeczy które nas poruszają, które uważamy za piękne ale są też takie na które nie możemy patrzeć i czujemy do nich obrzydzenie. Są również takie rzeczy które byśmy chcieli zmienić w świecie, ja na przykład bardzo bym chciała żeby więcej ludzi pomagało, ale najpierw postanowiłam że trzeba im dać przykład i sama zaczęłam więc pomagać. Ludzie mają w naturze to że jak widzą jak ktoś robi coś dobrego to im to się lepiej przyswaja i sami chcą zrobić coś podobnego. Tak powinno być ze wszystkim pamiętajmy że pomagać można na wiele sposobów. Chciałabym żebyście zrozumieli że trzeba dać innym przykład. Mi strasznie nie podoba się również jak inni ludzie hejtują różnych muzyków czy różne fandomy dla tego ja sama tego nie robię. Nawet jak nie podoba mi się to co robi jakiś wykonawca to szanuję jego wybór. Mam nadzieję że od teraz każdy z was będzie dawał przykład innym ludziom i będzie zmieniał najpierw w sobie  to co by chciał zmienić w świecie.


Piszcie w komentarzu co wy byście chcieli zmienić w świecie  :)

Piosenka na dziś :
INNA

9 komentarzy:

  1. Bardzo trudne pytanie. Co ja bym chciała w sobie zmienić. W sumie niewiele. Może poza tym, żeby być bardziej odważną i błyskotliwą w kontaktach z drugim człowiekiem.
    Też nie cierpię jak niektórzy ludzie hejtują muzyków, pisarzy i innych osób. Osobiście wyznaje taką zasadę: nie czyń drugiemu, co tobie niemiłe.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kocham te dwie piosenki. Ja jestem hejtowana za to, że kocham Justina Biebera. Zero tolerancji ;c

    olusiek-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgadzam się z wszytskim co tu napisałaś niestety ja swojego wyglądu nie lubię więc często chciałabym wyglądać tak jak ktoś inny :(

    amolsandamols.blogspot.com
    Klikniesz w baner sklepu Choies?
    Za obserwacje i komentarze rewanżuje się!

    OdpowiedzUsuń
  4. Kocham ta piosenke Little Mix .
    Czasami mam cos takiego ze sobie sie nie podobam ale to bylo tylko 2 razy
    teenluxy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja bym chciała zmienić manierę narzekania, którą mają wszyscy, ja niestety także, czasami się zdarza. Chciałabym też sprawić, aby ludzie zaczęli wierzyć w swoje marzenia i zaczęli je spełniać :)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetna notka :) zapraszam http://n0-p3rspeciv3.blogspot.com/
    mogłabyś poklikać w linki w tym poście? -> http://n0-p3rspeciv3.blogspot.com/2014/04/sheinside-z-racji-tego-ze-probuje.html
    z góry bardzo Ci dziękuje i napisz mi jak moge się odwdzięczyć :)

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz bardzo dziękuje, są one dla mnie bardzo ważne i motywują mnie do dalszego pisania bloga.
Jak już komentujesz to zostaw link do swojego bloga, dzięki temu łatwiej będzie mi się odwdzięczyć :)