17.04.2014

Film najlepiej ogląda się z przyjaciółmi


Dzień dobry, co tam u was? Ja wczoraj byłam z moją przyjaciółką na filmie NIEZGODNA
 Od razu bez bicia się przyznaję że wcześniej nie przeczytałam książki ale  film skradł moje serce więc już dzisiaj mam zamiar to zmienić i przeczytać książkę (babcia mi kupiła na zajączka).


Film opowiada o młodej  Beatrice Prior (Tris) która podczas testu nie ma jednoznacznego wyniku a to wcale nie wróży nic dobrego, jednak mimo to nikt nie chce jej wyjaśnić co to znaczy. Podczas wybierania swojej nowej frakcji Beatrice wybiera Nieustraszonych, tam staje się nową osobą o imieniu Tris oraz poznaję Cztery.Tris nadal za wszelką chcę się dowiedzieć czemu takich jak ona chcą zlikwidować tylko czy to jej wyjdzie na dobre?? Sami się przekonajcie :)




Ja razem z Karoliną jesteśmy zachwycone. Film jest przecudowny, opętał mój umysł i teraz mogę myśleć tylko o nim. Oceniam go 10/10 ♥ Z całego serca polecam 


Piosenka na dziś :
INNA


10 komentarzy:

  1. U mnie same nudy. Ale za to świąteczny weekend zapowiada si ciekawie, bo w gronie ukochanych przyjaciół.
    O filmie NIEZGODNA słyszałam, lecz jeszcze nie miałam okazji go zobaczyć, ale bardzo chce to zmienić.

    OdpowiedzUsuń
  2. Niezgodna to moja ulubiona książka ;) Cztery to moja najukochańsza książkowa postać. Film oczywiście też widziałam i uważam, że naprawdę świetnie go zrobili.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zwiastun zachęca :D
    Pozdrawiam i zapraszam do wspólnej obserwacji, Nabil ;)

    http://www.nabilunity.com/
    https://www.facebook.com/NabilUnity

    OdpowiedzUsuń
  4. Na film mam zamiar się wybrać :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja nie oglądałam, ale każdy poleca, więc chyba się wybiorę :)
    Pozdrawiam.

    www.Klaudia12-klaudunia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakos nie mialam okazji ogladac tego filmu:)
    http://teenluxy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny nagłówek :)
    Hm, nie oglądałam i przypuszczam, że nie obejrzę :D
    olaani.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajna piosenka. :-) Obserwuję Twojego bloga. :-)

    http://nataalaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Na pewno z chęcią go obejrzę, jednak najpierw wolała bym przeczytać książkę ;)

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz bardzo dziękuje, są one dla mnie bardzo ważne i motywują mnie do dalszego pisania bloga.
Jak już komentujesz to zostaw link do swojego bloga, dzięki temu łatwiej będzie mi się odwdzięczyć :)