11.03.2014

Krótka lekcja historii

Hejka misiaki, dzisiaj chciałam wam opowiedzieć o historii ,która mnie poruszyła. Uważam ,że każdy Polak powinien o niej usłyszeć a mianowicie o książce/filmie KAMIENIE NA SZANIEC.

Ja z historią Rudego, Alka i Zośki spotkałam sie już wcześniej mimo że książka nie była moją lekturą to postanowiłam ja przeczytać ponieważ jestem harcerką a ta historia jest związana z harcerstwem i powiem wam a raczej napiszę że nawet jeżeli ktoś nie jest harcerzem ( oj dużo powtórzeń xD ) to z książka albo filmem powinien się zapoznać bo trzeba by było być człowiekiem bez serca żeby się nie wzruszyć. Trzech młodych Polaków walczy o to żebyśmy my teraz mogli mówić po polsku, żebyśmy my mogli byćo  Polakami,  narażają swoje życie aby bronić Polskę, wiedzą jakie mogą być tego konsekwencje a mimo to robią wszystko żeby ludzie nie zapomnieli o tym że Polska jeszcze istniej     i istnieć będzie. Mimo ,że historia do końca nie jest  kolorowa i nie wszystko układa się po mysli to i tak uważam ,że jest to piękna historia i warto z nią się zapoznać. W książce no i w filmie również dowiadujemy się wielu ciekawych rzeczy na temat historii harcerstwa i Szarych Szeregów.

JAK BY KTOŚ NIE WIEDZIAŁ CZY SIĘ WAHAŁ HISTORIA JEST OPISANA NA FAKTACH !

Mam nadzieję że obejrzycie film albo przeczytacie książkę bo naprawdę warto :)
Ja na filmie już byłam i będę szła jeszcze raz :) Nawet mam plakat kinowy na drzwiach ♥

Recenzja na dziś :

Życie byłoby znacznie prostsze, gdyby nasze rozmowy można było przewijać lub kasować jak nagrania na kasetach wideo albo odwoływać jak zeznania na sali sądowej

Rebeka uwielbia robić zakupy, robi ich bardo dużo a najlepiej w markowych sklepach. Tylko że z zakupami nie wiążą się tylko miłe rzeczy no bo jeżeli robimy za dużo zakupów tak jak nasza bohaterka to możemy popaść w długi a z ich spłaceniem może być już mały problem

Książka jest bardzo fajnie napisana, idealna dla osób które szukają lekkiej lektury na której będą mogli się pośmiać ale i rozmarzyć. POLECAM

Piosenka na dziś :
 Cytat na dzis :
"Istotą każdego cierpienia jest to, że pożąda śmierci jak łaskawej i dobrej wybawicielki."


INNA 

15 komentarzy:

  1. też jestem harcerką :3 Koniecznie muszę obejrzeć film <3
    http://upitaazyciem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę obejrzeć film ,,Kamienie na szaniec'', bo słyszałam, że jest świetna obsada aktorska, która rewelacyjnie odgrywa swoje role.
    ps. lubię słuchać Dawida :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aktorzy lepiej spisać się nie mogli ♥

      Usuń
    2. To prawda, są boscy i co najważniejsze mało znani. Ja już mam dosyć tego, ze wszędzie widzę np. Karolaka:)

      Usuń
  3. książkę czytałam jeszcze w szkole, dla przypomnienia planuje obejrzeć film :)

    OdpowiedzUsuń
  4. "Kamienie na szaniec" świetna lektura! Z ogromną chęcią obejrzę film na wielkim ekranie. A w muzyce Dawida Podsiadło się chyba zakochałam,,. :p

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja jadę do kina na "kamienie na szaniec "
    Bardzo fajny post :)
    Pozdrawiam i rzecz jasna zapraszam : http://arabica-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Chciala bym zobaczyl "kamenie na szaniec" ale niestety nie mam dostępu do kina ;/ zapraszam do siebie patyskaa.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  7. Czytałam Kamienie na szaniec, ale o filmie nie słyszałam ;o chciałabym bardzo obejrzeć ;)

    Do wygrania 30$, zapraszam!
    http://marttfashion.blogspot.com/2014/03/giveaway-chicnovacom.html

    OdpowiedzUsuń
  8. No ten film to nie do końca jest to co książka ;P

    OdpowiedzUsuń
  9. U nas w szkole wycieczka jest w Czwartek na Kamienie na szaniec, ale nasza klasa nie jedzie, tzn. jedna osoba tylko ;3
    KLIK-BLOG

    OdpowiedzUsuń
  10. Czytałam tą ksiązkę..była to moja nie należąca do zbyt fajnych lektura xd

    PROSZĘ, KLIKNIJ W BANNER SHEINSIDE NA MOIM BLOGU.
    DLA CIEBIE TO CHWILA, A DLA MNIE WIELE ZNACZY.
    martyna-k.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. great post! check out mine and click some links ^.^

    http://styleoutbyjasmina.blogspot.com/2014/03/sheinside-wishlist.html

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja czytałam "Kamienie na Szaniec",ale muszę obejrzeć i film :)

    moje-kolorowe-zycie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. "Wyznania zakupoholiczki" trochę mnie rozczarowały - chyba liczyłam na więcej ciuchów... do założenia? :D bohaterka ma dość specyficzny gust :P

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz bardzo dziękuje, są one dla mnie bardzo ważne i motywują mnie do dalszego pisania bloga.
Jak już komentujesz to zostaw link do swojego bloga, dzięki temu łatwiej będzie mi się odwdzięczyć :)