19.01.2014

Wreszcie ferie ♥

Witajcie kochani, postanowiłam że zaczynają mi się ferie i posty będę dodawane częściej czyli tak co dziennie albo co drugi dzień ale już 29.01.14 jadę na zimowisku więc do 3.02.14 nie będzie postów.
Dzisiaj mam dla was może trochę taki nietypowy post bo będzie to 10 rzeczy które chcę zrobić przed śmiercią :)
Zaczynajmy :









To takie moje małe marzenia no i rzeczy które chcę zrobić zanim umrę, napiszcie w komentarzu choćby  jedną rzecz którą chcecie zrobić przed śmiercią :)

PROSZĘ KLIKAJCIE W BANER http://www.sheinside.com/

Moi kochani mam ferie więc będzie trochę dodatkowych recenzji. Recenzję które pojawią się w ferie :
Gra w kłamstwa Sara Shepard
Gra Krystyna Kuhn

Pretty Little Liars. Sekrety  Sara Shepard
Poradnik pozytywnego myślenia Matthew Quick 
Wampir Hollywoodu Adrienne Barbeau Michael Scott 
Dary Anioła Miasto kości Cassandra Clare



RECENZJA NA DZIŚ :

Wyobraź sobie że umierasz , nie uczujesz nic , nie masz się do kogo odezwać bo nikt Cię nie słyszy , nie przeżyjesz już nic ze swojego życia, a urodziny które planowałaś od dawna będą wyprawione dla Cibie a Ciebie w sumie tam nie będzie . A teraz wyobraź sobie że mieszkasz w rodzinie zastępczej, tułasz się od rodziny do rodziny a co jest najlepsze nie wież że masz siostrę bliźniaczkę a nagle musisz być nią , nic o niej nie wiesz , nie wiesz nawet w jakiej sytuacji jest ze swoimi przyszywanymi rodzicami , NIE WIESZ NA CZYM POLEGA "GRA W KŁAMSTWA" W KTÓREJ TWOJA SIOSTRA JEST PRZYWÓDCZYNI A TY NAGLE MUSISZ ZACZĄĆ SIĘ W NIĄ BAWIĆ ! OBŁĘD! Tak o to pokrótce opisałam wam dwie główne bohaterki tej cudownej książki oraz fabułę tej książki. Książka jest boska , przeczytana w jeden dzień bo tak w ciągła . POLECAM !!! JEST GENIALNA !!! Teraz zostało mi tylko czekać aż pojawi się druga część !

Piosenka na dziś :
Cytat na dziś :
Jeśli nie możesz komuś ufać, nie możesz się z nim przyjaźnić.


INNA :* 

23 komentarze:

  1. Ciekawy post jesli masz ochote zajrzyj do mnie napisalm dzis podobny post wikaa-bloog.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Brr, nie chce jeszcze myśleć o śmierci, więc pomijam ten temat.
    Czekam za to na recenzje Wampir Hollywoodu, bo bardzo mnie ciekawi.
    Pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne plany :)
    Co do książki to może przeczytam.

    justlife-jurka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo fajny post, też chciałabym pojechac do Paryża *.*
    może wspólna obserwacja? (ja już)
    http://everythingandnothinng.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. kocham Pretty Little Liars ♥ też chciałabym spotkać kogoś z obsady ♥
    zapraszam na mój blog : neversaygoodbyeee.blogspot.com ;3
    dopiero zaczynam . jeśli się spodoba i zaobserwujesz to daj mi znać w komentarzu, będzie mi naprawdę miło i się odwdzięczę ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. Juliet ♥
    Również przed śmiercią chciałabym zagrać w filmie, pojechać do
    Paryża i mieć profesjonalną sesję zdjęciową - może dzięki niej polubiłabym swój wygląd?
    Skom? http://madame-carmelle.blogspot.com/
    Zapraszam do klikania w banner Persunmall.

    OdpowiedzUsuń
  7. Też chciałabym zwiedzić Paryż <3
    ślicznego masz bloga <3
    zapraszam
    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Niektóre z tych marzeń masz takie jak ja :)

    OdpowiedzUsuń
  9. każdy ma marzenia, fajnie jakby sie spelnily:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja mam ferie dopiero od lutego ;/
    horanek-horanek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Tatuaże świetna sprawa;D polecam;D
    zapraszam tez do nas na www.ddoubles.tk
    Obs za Obs? :)

    OdpowiedzUsuń
  12. tak samo mam ferie ;d

    happyisad.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja ferie zaczynam dopiero 26 stycznia jak ja Ci zazdroszczę
    ZAPRASZAM DO MNIE
    http://cukki-cukkii.blogspot.com/
    OBSERWUJE I CZEKAM NA REWANŻ

    OdpowiedzUsuń
  14. Kilka postanowień nam się pokrywa - m.in. zrobienie tatuażu :D

    OdpowiedzUsuń
  15. O tak, pisac bloga, którego ludzie będą czytać- marzenie. Wiekszość czytają (czyt) oglądaja) bo łądne zdjęcia, czytaja blogi osób, które fałszywie każdemu słodzą :(

    http://dreamcom21.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, już wolałabym dostac uzasadnioną krytyke niż setke słodkich kłamstw

      Usuń
  16. Ojej! Kliknęłam w baner :)
    Też chcę zrobić połowę z tych rzeczy :*
    http://www.pandusia5.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Swietny post i blog;))
    ZAPRASZAMY DO NAS!
    http://crazy-moofos.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie umieraj!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajny post! :)))

    natka-natek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz bardzo dziękuje, są one dla mnie bardzo ważne i motywują mnie do dalszego pisania bloga.
Jak już komentujesz to zostaw link do swojego bloga, dzięki temu łatwiej będzie mi się odwdzięczyć :)