10.01.2014

I am LOVATIC

Witajcie kochani, jak pewnie już zauważyliście na blogu pojawia się dużo muzyki Demi Lovato a to dlatego ze pokochałam tą dziewczynę. Kiedyś uważałam że ma fajny głos i robi fajną muzykę ( lubiłam czasem włączyć sobie jej piosenkę ) i tyle , odkąd zaczęła grać w Glee poczułam taką jakąś chęć poznania jej bliżej, jej historii. Zaczęłam uważać że jest świetną aktorką no i że ma piękny głos a później na dokładkę sięgnęłam po jej książkę i w tedy po prostu Demi stała się moim uzależnienie. POKOCHAŁAM TĄ DZIEWCZYN ♥
Uważam że Demi mimo tego co przeszła jest bardzo silną osobą. Nie poddała się nawet w najtrudniejszych momentach. Demi daje mi siłę i pokazuję że warto walczyć o swoje, uważam że jest bardzo mądrą i pełno wartościową osobą. TAKA IDOLKA TO SKARB ♥
Byłam nawet ostatnio w Saturnie żeby kupić sobie jej płytę ale żadnej nie było. Uznałam że wstrzymam się do Wielkanocy a w tedy będę miała kase to sobie kupie :)
Demi jest jedyną piosenkarką która naprawdę mnie zachwyciła, pokazała i że świat jest piękny. Za top bardzo jej dziękuję. JESTEM DUMNA Z TEGO ŻE JESTEM LOVATIC ♥
A KTO JEST WASZYM IDOLEM ?? CHWALCIE SIĘ W KOMENTARZACH :)
Recenzja na dziś :

Teraz jestem wojowniczką
Teraz mam grubszą skórę
Jestem wojowniczką
Jestem silniejsza, niż kiedykolwiek byłam

Demi jest naprawdę niezwykłą osobą. Wiedzą o tym nie tylko Lovatics ale również normalni ludzie, jest ona niezwykle silna, niezwykle mądra a do tego umie pomóc ludziom. Demi w swoje książkę przekazuje nam swoją wiedzę na temat świat, pomaga i podnosi na duchu, przekazuje nam również cząstkę no i uczy jak być swoją siłą przez 365 di w roku. Najpiękniejsza książka jaką czytałam. Naprawdę polecam, ja swoje myślenie zmieniałam z każdą przeczytaną stroną ♥

JAK DLA MNIE NAJPIĘKNIEJSZA KSIĄŻKA NA ŚWIECIE ♥ 

Cytat na dzis :
Piosenki na dziś :
WIEM ŻE MIAŁA BYĆ DZISIAJ RENCENZJA ALE W SUMIE FILMU NIE WYBRALIŚCIE WIĘC POSTANOWIŁAM ZROBIĆ ZUPEŁNI INNY POST :) 

NASTĘPNY POST 14.1.14 modowy 
INNA 

24 komentarze:

  1. tez ją bardzo lubię!:)
    www.sandicious.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Także ją lubię i jej muzykę, ale nie jestem jej wielką fanką.
    Za to jestem Belieber i Little Monster ♥
    Naprawdę przepięknie opisałaś swoją idolkę ;))
    Zapraszam do mnie : luvkarolajn.blogspot.com. (obserwuję)

    OdpowiedzUsuń
  3. Demi kojarzę z wcześniejszych lat, głownie z jej początków kariery w Disneyu. Muszę przyznać, że ma coś w głosie, jednak jej fanką nie jestem. W tej chwili chyba nie mam idola, mam gwiazdy, które darzę sympatią, jednak nic więcej :)

    xwelcome-to-my-circusx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Demi jest niezwykłej urody. Nie mogę się na nią napatrzeć. Ja osobiście lubię Patrycje Markowską.

    OdpowiedzUsuń
  5. moja koleżanka też jest lovatic :)
    http://faa-fly.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Też bardzo lubię Demi. Podziwiam ją za to, że pomimo wszystko się nie poddaje i jest silna. :) Ma genialny głos i do tego jest piękna. *.* No po prostu ideał. ;*

    Zapraszam: patisonkaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Demi jest na prawdę świetna dziewczyną ;D

    Zapraszam: http://szarokolorowa1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeeej uwielbiam Demi *.*
    obserwujemy?
    http://sisterrforever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Wprawdzie nie jestem Lovatic, ale książkę Demi mam, czytam i również uważam, że jest bardzo wartościową i mądrą osobą...pomogła mi się trochę pozbierać, a piosenka Skyscraper jest boska!:) No i sama Demi jest piękna...
    obserwuję i pozdrawiam♥

    http://taikomania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo lubię Demi, od zawsze i fascynuje mnie jej uroda. Jest niezwykle piękna! Uwielbiam jej piosenkę "Your love is like a star" w wersji live.
    Piosenki Demi dodają otuchy i siły :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Taak, Demi jest cudowna, bardzo przemawia do mnie jej książka. Moim idolem jest Justin, ale poprzez książkę zaczynam dowiadywać się coraz więcej o Demetrii. Jest ona silna i mam przeczucie że zostanę Lovatic.

    Pozdrawiam i zapraszam do nas ♥ Dopiero zaczynamy
    http://princess-and-lola.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Lubie Demi , ale nie jestem jej wielką fanką. Nic do niej nie mam.

    http://Fidanzataa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam ja! Bardzo mi sie podoba twój blog! Zapraszam do siebie ;)
    patyskaa.blogspot.be
    Jak sie spodoba zaobserwuj ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Moim największym idolem, nie jest żaden piosenkarz, aktor, czy amerykański celebryta... ale piłkarz. Tak jestem dziewczyną i kocham piłkę nożną. A moimi największymi idolami są własnie piłkarze.
    Demi nawet lubie.. Nie jestem jakąś fanką, bo po prostu jej za bardzo nie znam :))

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie:
    onlyimagin.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Moim największym idolem Jest Demi Lovato, kocham ją i podziwiam za wszystko!
    ♥blog♥

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo lubię Demi , często słucham jej piosenek ; * :)
    Ładny blog ; **

    http://szaleniezwariowana.blogspot.com/ Zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  17. Demi jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie jestem Lovatic, ale bardzo lubię Demi ;-) Podziwiam ją :)
    Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  19. nie lubię tej dziewczyny strasznie, nie wiem dlaczego, ale naprawdę jej nie znoszę, ale nic nie mam do ludzi, który za nią szaleją -kwestia gustu.
    Moim idolem jest Ed Sheeran, James Arthur i jeszcze kilka osób.
    Pozdrawiam:
    niuntis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może dlatego że jej nie znasz, gdybyś ją chodź trochę poznała na pewno zmieniła byś zdanie. Ona nie jest typową gwiazdką disneya. Ona już w ogóle nie jest gwiazdką disneya.

      Usuń
  20. Widać, że bardzo ją lubisz ;)) Najważniejsze to znaleźć w muzyce coś, co daje Ci szczęście :))

    Buziaki i uściski,
    Marentora :)
    www.marentora-everdream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. KOCHAM DEMI! NIe jestem Lovatic, jestem Belieber.
    Osobiście uważam, że Demi jest niesamowitą osobą i dla mnie ona, Justin i MIley zasługują jako nieliczni na prawdziwy SZACUN.
    Super blog
    Co powiesz na wspólną obserwację ?
    by-julqa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie jestem Lovatics, ale uwielbiam Demi :)
    Skusze się, do przeczytania jej książki <3

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz bardzo dziękuje, są one dla mnie bardzo ważne i motywują mnie do dalszego pisania bloga.
Jak już komentujesz to zostaw link do swojego bloga, dzięki temu łatwiej będzie mi się odwdzięczyć :)