13.01.2014

Aupie and Sheinside

Witajcie kochani, pamiętam kiedy zakładałam bloga nie pomyślałam że mogę mieć z tego jakieś większe korzyści niż po prostu radość z pisania i każdego nowego komentarza. Ale postanowiłam napisać do dwóch wspaniałych firm z ubraniami aby wzbogacić bloga a mianowicie do  Aupie i Sheinside. W dzisiejszym poście chcę wam pokazać po 9 rzeczy z każdej firmy które mi się bardzo podobają. Współpracę z tymi firmami chciałabym zawiązać głównie po to by urozmaicić bloga. PROSZĘ ABYŚCIE KLIKALI W LINKI ALBO W BANER :)
Najpierw rzeczy z Sheinside
SUKIENKI :


                                              LINK                    LINK                  LINK 
BLUZKI
                                      LINK                     LINK                          LINK
SPODNIE :
 
                                          LINK                         LINK                  LINK
przejdźmy teraz do firmy Aupie :
BLUZY :
 
                                         LINK                               LINK                     LINK 
KOSZULE :
 
                                      LINK                        LINK                           LINK 
SWETERKI :

                                         LINK                             LINK                         LINK


BARDZO PROSZĘ KLIKAJCIE W BANER ALBO LINK TO DLA MNIE BARDZO WAŻNE :) 


23 komentarze:

  1. oczywiście kliknięte w obie firmy ! mam nadzieję,że nawiążesz współprace ! ja proszę o kliknięcie u mnie w SheInside ,będę wdzięczna :)!

    OdpowiedzUsuń
  2. kliknęłam. ;)
    niuntis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne mają rzeczy ! :)
    Śliczny blog, ciekawie piszesz.
    Obserwujemy? :)

    xnataliaxx.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudne sukienki! I koszule, i swetry! ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Kliknięte.
    Ślicznie ubrania. Szczególnie mi się podoba bluza z nietoperzem i sweterek ze znakiem zapytania.

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczne:)

    Może wspólna obserwacja? zapraszam też Wszystkich na rozdanie:)
    http://swiatdzikuski26.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne rzeczy!!


    olusiek-blog.blogspot.com
    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam tą sukienke w kokardki xd
    Śliczny blog, gratuluje wspolpracy :)
    Poklikalam ^^
    zapraszam
    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Kliknęłam w link, pozdrawiam :)
    obserwujemy?:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Hej. Nominowałam Cię do Libster blog Award :)
    Zapraszam http://piasek-kropka4.blog.onet.pl/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ale ja już sie w takie rzeczy nie bawię

      Usuń
  11. Kliknęłam w każdy link ^^ No i mnie się udało współpracować z aupie <3

    http://immortal-hell.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. kliknęłam w każdy link! Ja również napisałam do tych firm by urozmaicić bloga więc może klikniesz?

    obserwuję.
    amolsandamols.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Kliknęłam we wszystko :) Powodzenia :**
    Zaprasza do mnie
    +Obserwuje i liczę na rewanż
    http://mylife-mydream-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Obie firmy maja cudowne rzeczy :D oczywiście kliknęłam w każdy linki :)
    http://minnianddaisy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz bardzo dziękuje, są one dla mnie bardzo ważne i motywują mnie do dalszego pisania bloga.
Jak już komentujesz to zostaw link do swojego bloga, dzięki temu łatwiej będzie mi się odwdzięczyć :)