31.12.2013

Zaczyna się NOWY ROK zaczyna sie NOWE ŻYCIE

Witajcie kochani, jak wiecie mamy dzisiaj SYLWESTER więc na początek życzenia ode mnie :
Bardzo dużo miłości,
mało w życiu trudności,
dużo bąbelków w szampanie,
kogoś kto zrobi śniadanie,
a na każdym kroku szczęścia w Nowym Roku



Kochani zaczęłam dzisiaj czytać książkę Demi Lovato "BĄDŹ SWOJĄ SIŁĄ PRZEZ 365 DNI W ROKU" książka jest naprawdę piękna i wiem że już dzisiaj mogę wam ją polecić :)
Byłam dzisiaj z mamą na zakupach, kupiłam sobie dwie bluzy i koszule, weekend spędziłam u taty, byłam razem z nim w kinie na Hobbicie następnego dnia razem z nim, Adą( jego żona :) ), bratem i sistrom byłam na  Ratujmy Mikołaja a wieczorem w ten sam dzień poszłam z Adą do kina na Wilk z Wall Strett :)
Weekend był naprawdę świetny ♥
Chciałabym abyście wybrali jeden z tych filmów to napiszę recenzję tego filmu co wybierzecie w następnym poście ( 3.01.14 )

Recenzja na dziś :


Jeżeli kiedykolwiek ktoś pomyślał że ze zwykłego zakładu nic nigdy nie wyjdzie to może się lekko zdziwić . C.J. Daugherty własnie dla tego napisała tą książkę , bo założyła się z mężem że ją napiszę i muszę wam zdradzić że jestem z tego faktu bardzo zadowolona .

Allie to dziewczyna z dobrego domu , z idealną rodziną lecz kiedy znika jej brat wszytko się wali . Allie zostaje aresztowana i już nie jest tą samą osoba , już nie przynosi tylu dobrych ocen co kiedyś . Kiedy dziewczyna zostaje aresztowana po raz 3 rodzice wysyłają ją do szkoły o której na ulicach się nie rozmawia bo to nie jest zwykła szkoła . To Akademia CIMMERIA . Dziewczyna poznaje tam wiele osób . Czy komuś z nich będzie mogła zaufać jeżeli wszyscy kłamią ?? Przeczytajcie a się dowiecie :) 


Autorka świetnie przedstawia świat w którym toczy się akcja książki . Książka jest bardzo fajna i wciągająca . Ciągle się tam coś dzieje . Ona jest jak czarna dziura jak zaczniesz czytać tą książkę to już nie przestaniesz , albo ją skończysz albo nie prześpisz nocy bo będziesz o niej myśleć . Twój wybór :)

KSIĄŻKĘ TRZEBA POLECIĆ

Piosenka na dziś :
Cytat na dziś :
Nic nie wiesz. Naprawdę nic nie wiesz. To... głupie. Nikt ci nic nie powie. Nikt ci nic nie powie...


INNA

17 komentarzy:

  1. Chciałabym recenzje filmu ,,Ratujmy mikołaja''. Nie znam też twórczości C.J. Daugherty, ale bardzo bym chciała to zmienić, bo ogromnie mnie zaciekawiłaś swoją recenzją
    ps. Szampańskiej zabawy,szalonych chwil,udanego Sylwestra i Szczęśliwego Nowego Roku....

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja proszę o Wilka z Wall Strett - może dasz radę zrobić dwie recenzje?

    OdpowiedzUsuń
  3. Czytałam tę książkę i bardzo polecam. Mi bardzo się spodobała i mogłabym ją tak czytac i czytać bez końca. :**

    Szczęśliwego nowego roku <3

    http://karolina-life-and-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Obserwacja za obserwacje ? Jeśli tak napisz w komentarzu na blogu,że to zrobiłaś,a my zrobimy to samo :) http://oliviandclaudia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Chciałabym przeczytać tę książkę :) może za jakiś czas ją kupię :) Szczęśliwego nowego roku :)

    xwelcome-to-my-circusx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Również życzę udanego 2014 roku :)

    OdpowiedzUsuń
  7. let it go <3
    super blog.


    http://julkkaxx.blogspot.com/ - wpadniesz? dopiero zaczynam i byłoby miło jakbyś zajrzała. Jeśli ci się spodoba to może zaobserwujesz? :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna recenzja! Zachęciłaś mnie to przeczytania ! :) Trafia na moją listę must have!:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Masz rację, nowy rok to nowe życie :)
    Dlatego jutro zmieniam kolor włosów na blond ^^

    dziennik-zuuzu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Jestem ciekawa Twojej opinii "Hobbita" :) "Wybranych" nie czytałam i chyba nie będę, bo nie ciągnie mnie do tej książki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna recenzja. Ja jeszcze nie czytałam tej książki, ale może kiedyś ja przeczytam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. też mam tą książkę, tyle że ja czytam jedną kartkę na jeden dzień :))

    OdpowiedzUsuń
  13. wspaniały miałaś dzień:) jestem bardzo ciekawa tego filmu Wilk z Wall Strett:) życze ci tez przyjemnego nowego roku:)

    pozdrawiam cieplutko:)

    cosszykownego.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny blog! Fajna notka! Śliczne zdjęcia!
    Może obserwacja za obserwację? Napisz u mnie! <3
    http://aki-akkie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Chętnie przeczytałabym ta książkę, jednak w chwili obecnej mam za dużo innych na głowie. Może kiedyś! :)

    http://po-uszy-w-ksiazkach.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Widye, ze ksika godna przeczytania :)

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz bardzo dziękuje, są one dla mnie bardzo ważne i motywują mnie do dalszego pisania bloga.
Jak już komentujesz to zostaw link do swojego bloga, dzięki temu łatwiej będzie mi się odwdzięczyć :)