19.11.2013

Przyjaźń od zawsze..

Hello :)
Dzisiaj nie pisze do Was Inna Niezwykła tylko Paulina z bloga http://smoothie-love.blogspot.com/. Autorka tego oto cudnego bloga poprosiła mnie o stworzenie nowego wyglądu. Od razu zabrałam się do pracy i efekty możecie zobaczyć tutaj... Uważam, że nawet dobrze mi wyszło. Co Wy o tym myślicie ? 

Teraz przejdę do treści posta. Chciałabym dzisiaj opowiedzieć o przyjaźni łączącej mnie i Natalkę :) Znamy się całe życie, mamy nawet zdjęcia z bycia niemowlakiem :)
Bardzo przepraszam za jakość tego zdjęcia, bo robione jest telefonem... 
Wiem, że na moją najlepszą przyjaciółkę mogę zawsze liczyć, pomaga mi nawet teraz gdy moja noga jest złamana. Zdradzę Wam w sekrecie, że chociaż zawsze byłyśmy bliskimi koleżankami to nie zawsze się lubiłyśmy. Kilka lat temu spotykałam się z nią z powodu, iż nasze mamy się przyjaźniły i mama zabierała mnie do niej. Inna miała kiedyś bardzo dominujący charakter, uwielbiała wszystkimi rządzić (zwłaszcza mną) i bywała wredna.

  Po jakimś czasie obydwie dojrzałyśmy i zmieniłyśmy. Nasza przyjaźń stała się prawdziwa i niewymuszona. Zaczęłyśmy dopełniać się nawzajem, rozumieć siebie bez słów. Nalegałyśmy by się ze sobą spotykać i SMSowałyśmy. 
Ostatnio przeczytałam gdzieś, że przyjaźń trwająca ponad 7 lat będzie przyjaźnią do końca życia. Nasza trwa już prawie dwa razy więcej więc mam nadzieję, że to prawda i nasza będzie przyjaźnią do końca.

A wy macie najlepszą przyjaciółkę/przyjaciela ?

11 komentarzy:

  1. Niesamowita taka przyjaźń ;
    steffefashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow , super . Teraz to ciężko jest taką wspaniałą przyjaźń tak długo utrzymać :)
    Klikniesz w baner w moim poście ? Z góry dziekuję :*
    Pozdrawiam + obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
  3. Super. Naprawdę. Chciałabym mieć taką przyjaciółke. Mam takie przyjaciółki z którymi znam się 13 lat (tyle ile żyję, haha), ale nie są one NAJLEPSZYMI . Aczkolwiek bardzo je kocham!
    nimi-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję takiej przyjazni.Musicie ją pielęgnować a na pewno przetrwa całe życie.

    OdpowiedzUsuń
  5. też mam taką przyjaciółkę:) to ostatnie zdjęcie wam bardzo fajnie wyszło^^
    obserwujemy? jeśli tak to napisz mi na blogu http://soooooooooswagkocie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. 14 lat razem to bardzo dużo. Gratuluję przyjaźni ;)

    Skom? http://madame-carmelle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny post ;D
    obserwujemy? :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajnie,że macie siebie i ,że zawzse możecie na siebie liczyć.Ja niestety bardzo zawiodłam się na mojej najlepszej (tak myślałam) przyjaciólce. :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam i nie zamieniła bym mojej przyjaciółki na żadną inną :)
    Za każdą obserwację postaram się odwdzięczyć :)
    http://minnianddaisy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Zazdroszczę takiej przyjaźni

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz bardzo dziękuje, są one dla mnie bardzo ważne i motywują mnie do dalszego pisania bloga.
Jak już komentujesz to zostaw link do swojego bloga, dzięki temu łatwiej będzie mi się odwdzięczyć :)