18.09.2013

Za dużo nauki !

Witajcie kochani , wiem że wczoraj miał być post tematyczny ale niestety nie dałam rady go napisać , po prostu za dużo mam na głowie . Dzisiaj pisałam kartkówkę która mi nie poszła mi za dobrze więc będę ją musiała poprawiać . NIE LUBIE TEGO . No nic . Ja juz mam pierwszą lekturę a wy ? Mimo to i tak jej nie czytam tylko wzięłam się za
  
Recenzję "CZASAMI WOŁAM W NIEBO " napiszę w piątek bo chcieliście . Ogólnie na szkołę nie mogę narzekać bo jest ok , klasę mam zajebistą <3 , nauczyciele też ok ( no może oprócz jednej pani ) , tylko wkurzają mnie te zadania domowe , pytani i ta nauka . Ja rozumiem że ona musi być ale żeby aż tyle ???  
Bardzo dziękuje za te 18 komentarzy pod ostatnią notką . JESTEŚCIE WIELCY *---* 
Dobra nie zanudzam was już kończę :*

Piosenka na dziś :


Cytat na dziś :
"Pożegnania. Nie lubię ich. Wydają się taką ostatecznością. Nigdy nie wiadomo, czy zobaczy się kogoś, z kim właśnie ści-skasz dłoń i kogo całujesz w policzek, komu machasz z oddali. Może to ostatni dotyk, ostatnie słowa? Nie ma nic gorszego od pożegnań."

Moja inspiracja :
Mój instagram zapraszam :
                        http://instagram.com/inna_niezwykla
                                   http://instagram.com/inna_niezwykla

INNA :*
Ps. Przepraszam że nie odpisuje na wszystkie komentarze ale się staram mimo że nie zawsze daję radę 

9 komentarzy:

  1. nie słyszałam o tej książce, ale wydaje mi się być interesujuąca. Chyba czytałam "Czasami wołam w niebo", ale nie mam już pewności czy to na pewno był ta książka.

    xwelcome-to-my-circusx.blogspot.com / wpadniesz?

    OdpowiedzUsuń
  2. również nie słyszałam o tej książce. Poczekam na recenzję ;D
    Może kiedyś ją przeczytam/ ;P

    http://skejcikziom.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. ładne gify ;)
    obserwujemy? :D
    fotografia-cytrus.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak nauka jest coraz gorsza! Nie słyszałam o tej książce :)

    iamfuckingcrazybutiamfreee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeju, czekam na recenzje :D

    Jesli będziesz miała czas, wpadnij na mojego bloga ;)
    palyna-paulina.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej masz boski blog c:

    Co ty na wzajemną obserwację? Jak się zgadzasz to zacznij, jak nie pomin.

    chevval.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Gdzieś słyszałam o tej książce, tylko nie pamiętam gdzie.. Czeka na recenzje, może się skusze :D
    Ja też mam baaardzo dużo nauki. We wtorek i środę to była masakra, myślałam, że nie wyrobie ...

    Pozdrawiam Klaudia!
    //www.jeden-swiat-dwoch-dziewczyn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też już mam lekturę i ją aktualnie czytam. Nie lubię czytać "na siłę".

    http://modaprzemijastylpozostajex3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Za dużo nauki, za mało czasu na czytanie! Mam już lekture 'Dwanaście prac Herkulesa' Agathy Christie :)

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz bardzo dziękuje, są one dla mnie bardzo ważne i motywują mnie do dalszego pisania bloga.
Jak już komentujesz to zostaw link do swojego bloga, dzięki temu łatwiej będzie mi się odwdzięczyć :)