03.09.2013

Moje ulubione filmy

Witajcie . Z wybraniem tematyki notki maiłam mały problem ale zdecydowałam się na przedstawienie wam 5 filmów które polecam i które bardzo lubię :)
Jako pierwszy polecić chciałam wam film Polski a mianowicie :
Opis :
Film opowiada o młodej siatkarce ( Agacie Mróz Olszewskiej ) która dowiaduję sie że jest chora na białaczkę .  Ta wiadomość zmienia w jej życiu wszystko . 
Film oceniam 9/10 . Jest świetny . Pierwszy Polski film na którym poleciała mi łza polecam :)

Drugi film który wam polecę to :
Opis :
W państwie Panem co roku odbywają się Głodowe Igrzyska - walka na śmierć i życie między przedstawicielami Dwunastu Dystryktów. Gdy młodsza siostra Katniss zostaje wylosowana do zawodów, dziewczyna bez wahania zajmuje jej miejsce. 
Moja ocena to 10/10 najbardziej wzruszający film jaki widziałam <3 
Trzeci film jaki wam polecę to ;
Opis :
Przyszłość. Ludzkie ciała i umysły opanowują Dusze, które choć dobre, nie potrafią czuć. Melanie za wszelką cenę chce nauczyć tego swoją dusze . 
Ocena 8/10 . Bardzo ładny film który potrafi wiele nauczyć . Choćby tego że rodzina jest bardzo ważna 

Czwarty film to :
Opis :Buntowniczy Hache, uczestnik wyścigów motocyklowych i entuzjasta ryzyka, poznaje Babi, dziewczynę z dobrego domu. Mimo dzielących ich różnic dogadują sie dobrze a według niektórych nawet za dobrze 
Ocena dla tego filmu to 8.5/10 Cudowny film o dójce ludzi z dwóch różnych środowisk . Tylko polecić 

Ostatnim filmem jest :

Opis :
Ciąg imprez i nieposkromionej fantazji sprowadzi cztery ślicznotki w bikini i w kominiarkach na drogę bezprawia i totalnej rozpusty.
Moja ocena dla tego filmu to 8/10 . Film przez wile osób nie rozumiany ale ja się w nim zakochałam . Trzeba na prawdę być rozumiejącą osobą by zrozumieć co chciała nam przekazać 

To właśnie są filmy które mogę wam polecić . Oglądaliście może któryś z nich ?? Piszcie w komentarzach :)

Piosenka na dzis dla tych co mają dość Glee : 

12 komentarzy:

  1. Nienawidzę Spring breakers. ;P
    http://zycie-przyjazn-kosmetyki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tka jak napisałam niektórzy ludzie nie potrafią zrozumieć tego filmu i dla tego od razu pisza że go nienawidzą tak jak ty . Szkoda że nie rozwinęłaś swojej wypowiedzi bo jak dla mnie po prostu go nienawidzisz dla tego że go nie rozumiesz

      Usuń
  2. Ja z tych filmów oglądałam tylko Igrzyska :D

    http://madame-carmelle.blogspot.com/ Skom?

    Klikniesz w banner Sheinside?

    OdpowiedzUsuń
  3. ciekawy post i rewelacyjny blog ! bd wpadać częściej :3
    obserwujemy?
    http://yelloow-x.blogspot.com/
    ZAPRASZAM DO SIEBIE !
    nie pogniwam się jeśli klikniesz w baner po lewej stronie :) DZIĘKUJE

    + ocenisz może moje wypociny, hmm ? :)http://yelloow-darkness.blogspot.com/
    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  4. trzy metry nad niebem! *-* najlepszyy film. Fajnie jest tez Tylko Ciebie chcę, aa niebawem ma wyjsc trzecia czesć ;3

    http://thenotebookandapen.blogspot.com/
    obserwuuuje!

    OdpowiedzUsuń
  5. ja oglądałam "Nad życie" i "Trzy metry nad niebem" i zgadzam się z tobą, że to są świetne filmy ;)

    http://this-is-my-life-s.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ogladałam "Trzy metry nad niebem " i " NAd życie". NAd życie bardzioej mnie poruszył :C

    Zapraszam: dreamcom21.blogspot.com

    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam Igrzyska i Intruza ;3

    emptywordsmadmoisellechanel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Obserwuję twój świetny blog, a jeżeli chodzi o post to ciekawy i powiem szczerze że ja nie lubię książek -_-!
    A czkolwiek liczę na rewanż :
    http://vicki-chanel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Intruz ostatnio oglądałam. Nawet fajny film.

    U mnie NN :)

    //www.jeden-swiat-dwoch-dziewczyn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. postaram się obejrzeć te filmy ale Spring Breakers mi się nie spodobał a wszyscy tak Go chwalili :P
    obserwuje i licze na rewanż <3

    http://karo-karoo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. " Trzy metry nad niebem " ♥ ♥ ♥ . Tego filmu po prostu nie da się nie kochać < 3 . Kto nie oglądał niech obejrzy . Naprawdę warto/. Polecam ! ;D
    Obejrzę sobie " Intruza " i " Igrzyska Śmierci" . Podobno biste filmy. Okaże się ;D

    fajny blog. Nie mogłam się powstrzymać, żeby kliknąć starszy post i przeczytać co piszesz. *.* Obserwuję ;33

    http://skejcikziom.blogspot.com/ wpadnij do mnie ;3

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz bardzo dziękuje, są one dla mnie bardzo ważne i motywują mnie do dalszego pisania bloga.
Jak już komentujesz to zostaw link do swojego bloga, dzięki temu łatwiej będzie mi się odwdzięczyć :)