02.09.2013

Czas zacząć szkołe

Witajcie kochani , post miał być wcześniej ale niestety ja jak to ja jak zawsze się nie wyrobiłam .
Ja miałam dzisiaj rozpoczęcie na 8.00 i okazało się że mam dosyć fajną wychowawczynie :) . W klasie mam 20 osób . Jutro zaczynam historią a kończę chemią właśnie z moją wychowawczynią . Mam na 8.00 a kończę o 15.15 :). Post jutro będzie ok. 17-18. JUTRO OBIECUJĘ WYROBIE SIĘ . Umówiłam się dzisiaj z tatą więc z niedługo powinien być . Dzisiaj razem z przyjaciółkami poszłyśmy pod szkołę kolegi zrobić mu niespodziankę ale nie chciało nam się na niego czekać więc wróciłyśmy do domu po czym kolega zadzwonił gdzie jesteśmy a my byłyśmy w połowie drogi do domu Natalii więc on tam przyszedł troche pogadaliśmy i poszedł do domu . Ogólnie to dzień jak na razie udany :P . Nadal do końca nie wiem o czym chcecie tego posta więc wybierajcie a jutro go zrobię :
Moje ulubione seriale
Moje ulubione filmy
Blogi które czytam regularnie
Aktorki które uwielbiam
Zdjęcia moją pasją
Piszcie o czym chcecie w komach

Aha i jeszcze :
 POSZUKUJE KOGOŚ KTO ZROBI MI WYGLĄD BLOGA . OCZYWIŚCIE W ZAMIAN DOSTANIE NOTKE PROMUJĄCĄ KTÓRĄ SAM/SAMA NAPISZE . CHĘTNI PISAĆ NA 1najka1@gmail.com
Moja dzisiejsza inspiracja :
Kojarzy mi się ona z dzisiejszym dniem 
Piosenka kolejna z Glee ale podbiła moje serce <3:

Zapraszam na mojego INSTAGRAMA

INNA :*

17 komentarzy:

  1. świetny blog obserwuję i zapraszam do mnie http://dusiowerozkminy.blogspot.com/ obserwacja za obserwację

    OdpowiedzUsuń
  2. OoO, a ja jutro zaczynam dwoma matematykami ; O
    Chyba najlepiej będzie jak sama wybierzesz na jaki temat chcesz pisać ; D
    Pozdrawiam ; >

    thedoorsofimagination.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna piosenka ;3

    http://this-is-my-life-s.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja miałam rozpoczęcie na 9. ;)

    zapraszam, nowy post - julalula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja na wyglądzie się nie znam, więc nie pomogę :C

    OdpowiedzUsuń
  6. moje ulubione seriale!
    a co do szkoły... ja tego nie przeżyję. XD

    http://mariemadeleinexo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja miałam rozpoczęcie o 10;00
    Masz fajnego bloga <3333

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie tylko ja miałam tak wcześnie xDD


    Zapraszam: dreamcom21.blogspot.com

    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  9. Tylko nie szkoła...

    iamfuckingcrazybutiamfreee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ech, no wakacje musiały kiedyś sie skonczyc^^

    crazy-life-by-angelika.blogspot.com | zaapraszam na nową nootkę.♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja bym chętnie poczytała o Twoich ulubionych filmach, wiesz? :)
    xwelcome-to-my-circusx.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  12. Co do designu - mi się nudzi mogłabym zrobić, ale jeśli ci odpowiadają taki, jak ja mam i taki: http://vicki-chanel.blogspot.com/

    Moja nauczycielka chemii jest postrachem uczniów :D

    Skom? http://madame-carmelle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Hahaha, ja też nie zawsze się wyrabiam z postami, ale ostatnio staram się pisać systematycznie (codziennie jakaś notka)

    A teraz "siem pochwalem..." ZEMDLAŁAM W KOŚCIELEEEE xP

    PS... TAM NA KOŃCU JEST SWEEEEEEEEEETASNY KLULIK!! GAPIE SIE NA NIEGO JUŻ KILAK MINUT, POMOCYYY!!!

    http://modo-maniaczka.blogspot.com/

    KLIKAJCIE W BANNER SHEINSIDE!! BŁAGAM!!! MAM 10 DNI NA 100 KLIKNIĘĆ!!

    OdpowiedzUsuń
  14. ja mam codziennie na 8 :D :D
    i daj notke o filmach :3
    zapraszam:
    uszatkaa.blogspot.com

    +spełniłabyś moje marzenie gdybyś kliknęła w baner z butami, na samej górze paska, po lewej stronie
    będzie wspaniale i dziękuję <3 jeśli mogę się jakoś odwdzięczyć to napisz :)

    uszatkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Może blogi,które czytasz regularnie? Albo ulubione filmy.
    Jeśli znalazłabyś troszkę czasu, by skomentować mojego bloga to bardzo proszę, bo przecież sama wiesz jakie to jest ważne. Odwdzięczę się tym samym :)

    + Mogłabyś kliknąć w banner Voguec na moim blogu? Po prawej stronie jest jako pierwsze. Bardzo proszę.
    http://modaprzemijastylpozostajex3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Może seriale albo "zdjęcia moją pasją" ? :)
    inspiracionesxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz bardzo dziękuje, są one dla mnie bardzo ważne i motywują mnie do dalszego pisania bloga.
Jak już komentujesz to zostaw link do swojego bloga, dzięki temu łatwiej będzie mi się odwdzięczyć :)