12.09.2013

Chora w domu


Witajcie kochani . Właśnie siedzę chora w domku . Nie poszłam dzisiaj do szkoły bo źle się czułam co mi niestety nie przeszło . Bardzo chciałabym podziękować Darii która wykonała przepiękny wygląd bloga dziękuje kochana . Serdecznie zapraszam was na jej bloga http://madame-carmelle.blogspot.com/ . Dzisiaj jest czwartek więc post muzyczny :)
Siedzę w domu bo boli mnie gardło , mam mocny kaszel i boli mnie głowa . Ogólnie strasznie słabo się czuje a jeżeli chodzi o to czy byłam u lekarza tak byłam . Mam nadzieję że troche pocierpię i przestanie mnie choroba drażnić .
 Jedynym plusem z tego że siedzę w dom,u jest to że mogę się pouczyć na chemie i oglądać GLEE <3 No więc tak sobie siedzę w domku , słucham GLEE i piję herbatkę
A wiecie co jest najlepsze ? Wczoraj siedziałam do późna ucząc się na niemiecki a tu choroba mnie w domu zatrzymuje ! Nie ładnie oj nie ładnie !
Strasznie podoba mi się post napisany przez Darię , uważam że jest ona wielką szczęściarą bo wie co chce w życiu robić . Ja niestety nie wiem . Mam nadzieję że się dowiem w najbliższym czasie :)
PS.Usunęłam filmik na youtubie . Uznałam ze tak będzie lepiej . PROSZĘ NIE PYTAJCIE DLA CZEGO .

Mam dla was małą niespodziankę czyli 3

kolaże ze zdjęciami z LONDYNU :)
                                                         Resztę zdjęć najwyżej wstawię kiedy indziej :)
INNA

17 komentarzy:

  1. Fajne zdjęcia. :D
    Super muza. :D Kiedyś chciałam oglądać Glee ,ale nigdy się do tego nie zabrałam. :/
    Życzę zdrowia! ;D
    http://neverstopdreamingandnevergiveup.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdrowiej! Ja ostatnio zaczęłam oglądać Californication (: Oglądam jeszcze HIMYM i Grey's Anatomy, ale czekam na nowe sezony. Polecam szczerze jak nie masz co robić :D

    www.realizuj.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. No to widzę,że nie tylko ja słabo się czuję..
    Zdrowiej!

    http://modaprzemijastylpozostajex3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajne napisane , naprawdę :) PS. ładny blog :)
    Wpadnij ! :)
    http://lovett-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. zdrowiej :)
    Londyn <3

    teen-life-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. no hej! ;D
    Wpadłam do cb na bloga przejrzałam ze 20 postow i stwierdzam, że cytaty to Ty masz zarąbiste!*-* kilka było z PLL I TVD ;D od razu mówię, że nowy rozdział u mnie na blogu o TO będzie jak dobrze pójdzie jutro, a jak nie, to w sobotę ;D zdjęcia super! ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście ze są cytaty i z PLL i z TVD . Przecież KOCHAM te seriale <3 :) Czekam na rozdział

      Usuń
  7. zdrowia życze, piękne fotografie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Wracaj do zdrowia szybciutko ! :)
    Piękne zdjęcia ;*
    ******************************************************
    Obserwujemy ?
    http://myworld-dankaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Oj biedactwo zdrowiej i to szybko

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajnie słyszeć miłe słowa ♥
    Zdrowiej kochana, teraz taki sezon, że wszyscy chorują :(
    A co do piosenek - bardzo podoba mi się Don't Speak. Lubię oryginalną wersję, ale ta też jest świetna!

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak ja kocham muzykę z Glee <3
    Zdrowiej :) :*

    zapraszam http://the-crazy-muffin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. zdrowia życzę zapraszam iza-izuu.blogspot.com zostaw po sobie ślad

    OdpowiedzUsuń
  13. Zdrowia :))


    ZAPRASZAM
    + obserwacja za obserwacje ?
    http://dariia-darria.blogspot.com/
    ruuciaa-mylife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. no to zdrowiej:) Świetny post !!!

    www.kataszyyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Wracaj do zdrowia.Fajne foty

    OdpowiedzUsuń
  16. Wracaj do zdrowia i powodzenia na niemieckim i chemii :)
    Pozdrawiam :)

    http://mussiicismylife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz bardzo dziękuje, są one dla mnie bardzo ważne i motywują mnie do dalszego pisania bloga.
Jak już komentujesz to zostaw link do swojego bloga, dzięki temu łatwiej będzie mi się odwdzięczyć :)