18.08.2013

W centrum Londynu

Hejka kochani . Wczoraj nie bylo posta bo ciocia miala impreze do ok. 22 i juz potem nie chcialam go robic .
Impreza wcaoraj była bardzo udana . Było fajne towarsystwo mimo ze ode mnie duzo starsze to i tak bylo super . Wujek robil mi drinki bezalkoholowe mniam . Dzisiejszy dzień spędziliśmy w centrum Londynu . Byliśmy pod Big Benem , zmkiem królowej , parku , pod London eye ale nie jechaliśmy . Dzień spedzony bardzo aktywnie ale fajnie , no polowa dnia bo teraz bedziemy sie lenić na ogródku :P .Robimy grila , będą krewetkina grilu . Ogólnie Londyn mi sie podoba , caly wyjazd jest fajny ale kuzyn denerwuje mnie niemiłosiernie .  Wygralam dzisiaj w zdrabkach 5 funtow .Dobra kochani oonce was zanudzac buzki i do posta


Inna
Ps. Przepraszam ze nie odpowiadam na wszystkie komentarze ale sie staram . Nie miejcie mi tego za zle

18 komentarzy:

  1. oj, też bym chciała coś wygrać w zdrapkach :D
    Też mam dość denerwującego kuzyna, znam ten ból :)

    xwelcome-to-my-circusx.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  2. też chciałabym pojechać do Londynu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bib Ben <3 Zabierz mnie ze sobą :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Byłam w Londynie :) Big Ben jest świetny :) Miło wspominam ten wyjazd.

    http://kejtis-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Też chętnie wybrałabym się do Londynu :) szczególnie, że jeszcze nigdy tam nie byłam, ale mam nadzieję, że wszystko przede mną :) pozdrawiam i zapraszam do siebie http://greyeyesandgreatshoes.blogspot.com/ obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  6. co do pytania to też właśnie lecę Rayanairem :) I o dziwo też o 6:25 O.o Lecisz 25 sierpnia? ^_^

    xwelcome-to-my-circusx.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak mi jeszcze powiesz, że lecisz z lotniska w Bristolu, to oznacza, że chyba będziemy miały przyjemność lotu w jednym samolocie :)

      Usuń
  7. Jeju, jak ja Ci zazdroszczę :) Naprawdę masz fajnie! Też bym chciała to wszystko zobaczyć...

    http://kawiarenka-balladyny.blogspot.com/
    Skom?

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja praktycznie zawsze wygrywam coś w zdrapkach (:

    http://modaprzemijastylpozostajex3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. ZAZDROSZCZĘ PIĘKNYCH WIDOKÓW!
    świetny blog proszę nie przestawać go prowadzić :)
    ja zapraszam do mnie,dopiero zaczynam,więc przyda mi się kilka rad :)

    http://richikililu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Zazdroszczę ci,że jesteś w Londynie ♥ To moje marzenie,żeby tam pojechać :*
    Obserwuję :3
    moje-kolorowe-zycie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Londyyn. ! Też chcę. :D
    i też chcę wygrać w zdrapkach :D
    pozdrawiam i zapraszam do obserwowania mojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale ekstra, zazdroszcze Ci pobuty w Londynie!:) Widze, ze szczęście Ci sprzyja skoro wygrałaś w zdrapkach 5 funtów, może tez weźmiesz udzial w konkursie u mnie na blogu, gdzie można wygrac perfumy?:) Pozdrawiam! www.buycheaplookfit.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. fajnie zapraszam do mnie http://moj-moment-pr.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz bardzo dziękuje, są one dla mnie bardzo ważne i motywują mnie do dalszego pisania bloga.
Jak już komentujesz to zostaw link do swojego bloga, dzięki temu łatwiej będzie mi się odwdzięczyć :)